این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

شوتینگ زباله و ملحفه تماس بگیرید

شوتینگ زباله و ملحفه

%0
  • تهران تهران حومه

خدمات صنعتی در همین محل

شوتینگ زباله و ملحفه تماس بگیرید

شوتینگ زباله و ملحفه

%0
  • تهران حومه
یدک کش برقی 0 تومان

یدک کش برقی

%0
  • تهران حومه

نصب سیستم شوتینگ زباله

در تهران حومه, بومهن | خدمات صنعتی

سیستم شوتینگ زباله چیست؟
شوتینگ زباله سیستمی است که برای دور انداختن زباله و پسماند و برخی موارد دیگر در ساختمان های بلند مثل برج‌ها اجرایی می شود.
پیاده سازی این سیستم علاوه بر اینکه جمع اوری زباله و پسماند را ساده و آسان تر می نماید بلکه برای ساختمان های بلند مرتبه ، بسیار از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.
در واقع سیستم شوتینگ زباله تشکیل شده از چند دریچه برای دریافت و خروج زباله و یک کانال برای حمل و هدایت زباله تا پایین ساختمان. علاوه بر برج ها مسکونی و تجاری، امروزه اغلب ساختمان های صنعتی و بیمارستان های و هتل های مدرن برای جمع آوری ملحفه های کثیف هر طبقه و انتقال آن به محل شستشو از این سیستم بهره میبرند.
مدل های پیشرفته این سیستم به منظور رعایت بهداشت محیط و پیشگیری از پیچیدن بوی نامطبوع ، به سیستم شست و شو یا تهویه تجهیز می باشند.

نصب سیستم‌های شوتینگ زباله:
با نصب سیستم‌های شوتینگ زباله، می‌توانیم یک گام مهم در جهت مدیریت بهتر زباله‌ها برداریم. این سیستم‌ها، از طریق جمع‌آوری، جداکردن و دفع اصولی زباله‌ها، به کاهش آلودگی محیط زیست و افزایش بهره‌وری منابع کمک می‌کنند. برخلاف روش‌های سنتی دفع زباله، سیستم شوتینگ زباله به ویژه در ساختمان‌های بزرگ، به صورت خودکار و بهره‌ور عمل می‌کند.


سیستم شوتینگ زباله،

تهران / تهران حومه / بومهن     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا