این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش دستگاه لیزر فایبر حکاکی فلزات و حک و برش طلا تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

انجام انواع خدمات حکاکی لیزر فایبر چرم فلز و غیره ... تماس بگیرید
مجهزترین مرکز تخصصی طراحی ، چاپ و تبلیغات تماس بگیرید
تری رولمیل رولمیل اسیاب رنگ میل رول 3 rolmill تماس بگیرید

تری رولمیل رولمیل اسیاب رنگ میل رول 3 rolmill

%0
  • تهران تهران جنوب
فهیم گرافیک ( طراحی / عکاسی تبلیغاتی / چاپ ) تماس بگیرید
چاپ و تکثیر بهزاد تماس بگیرید

چاپ و تکثیر بهزاد

%0
  • تهران تهران مرکز
پرینت و صحافی ارزان تماس بگیرید

پرینت و صحافی ارزان

%0
  • تهران تهران مرکز
1
فروش دستگاه لیزر فایبر حکاکی فلزات و حک و برش طلا تماس بگیرید
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
ست لوکس مس و پرداز شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان

باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ

%0
  • تهران شمال
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان

باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ

%0
  • تهران شمال
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
بج سینه فوری 88301683-021 تماس بگیرید

بج سینه فوری 88301683-021

%0
  • تهران مرکز
چاپ فوری پرچم 88301683-021 تماس بگیرید

چاپ فوری پرچم 88301683-021

%0
  • تهران مرکز
چاپ روی فلز ، پلاک و تابلو 88301683-021 تماس بگیرید
تیزر و عکاسی تبلیغات تماس بگیرید

تیزر و عکاسی تبلیغات

%0
  • تهران شمال

کانون آگهی و تبلیغات آوانگار

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

موجب کمال خرسندی و افتخار است که این پایگاه اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی نوین ، امکان تعامل با شما مشتریان و مخاطبان ارجمندی که کانون آگهی و تبلیغات آوانگار را شایسته خدمت به خود دانسته اید، فراهم آورده است. ما مفتخریم تا از رهگذر ارتباط مداوم و موثر با مشتریان و مخاطبان خود از نیازهای واقعی آنان آگاه گشته و بهترین راهکارها را در اختیار آنها قرار دهیم. کانون آگهی و تبلیغات آوانگار بر این باور است که بزرگترین سرمایه اش در درجه نخست مشتریان وفادار و سپس تیم زبده و کارآمدی است که با بهره گیری از ایده های خلاق، ابزارها و فناوری نوین در خدمت گروه و مشتریان خود می باشند.
گروه هنرمندان و متخصصان آوانگار از بدو تاسیس تاکنون با هدف تاثیرگزاری مثبت بر کسب و کار مشتریان خود سعی داشته تا به پشتوانه بررسی آگاهانه بستر فعالیت، ارزیابی ویژگی های بازار هدف، درک صحیح و کارشناسانه نیازهای مشتریان و با کمک دانش فنی و تلفیق آن با هنر نوین و بویژه خلاقیت بی بدیل هنر ایرانی جلوه ای نوین و علمی از صنعت تبلیغات را به مخاطبان خود عرضه نماید.
قانون مداری، پاسخگویی، مشتری مداری و تکریم و احترام مخاطبان، ارتباط سریع و مداوم و حتی المقدور به دور از پیچیدگی و بوروکراسی اداری و فنی با مشتریان، ارتقای دانش تخصصی ارتباطات و تبلیغات مخاطبان و مشارکت در طرح های توسعه ای و پیشرفت مشتریان از بدو شکل گیری تاکنون به عنوان راهبرد محوری آوانگار مطرح بوده است.
کانون آگهی و تبلیغات آوانگار به شماره ثبت 1747 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 فعالیت خود را به واسطه بیش از 21 سال تجربه تیم مدیریتی آن در زمینه تبلیغات و طراحی گرافیک آغاز نمود.
آوانگار با بهره گیری از نیروهای متخصص جوان ، باتجربه و هنرمند و تلفیق مقوله های علمی و هنری در زمینه دانش تبلیغات بر آن است تا خود را به عنوان یکی از پیشتازان عرصه تبلیغات و بازاریابی مطرح نماید که زمینه ساز این هدف غایی افتخار همکاری با بسیاری از سازمان ها، ارگان ها، شرکت های بزرگ خصوصی و دولتی، کارخانجات، واحدهای تولیدی معتبر و نمایشگاه هاست که کارنامه درخشانی از این همکاری مستمر نوید دهنده رسیدن به این هدف می باشد.
آنچه همه خوبان دارند...!
کانون آگهی و تبلیغات آوانگار مفتخر است که به گردآوری مجموعه کاملی از خدمات و تخصص های مرتبط اهتمام داشته و کلیه نیازهای مخاطبان خود را در داخل مجموعه پاسخگو می باشد.
مشاوره تبلیغاتی، طراحی گرافیک، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، خدمات چاپ و بسته بندی، طراحی وب و مالتی مدیا، دکوراسیون و سازه های نمایشگاهی، چاپ دیجیتال، پلات و لیمینیت، هدایای تبلیغاتی، چاپ سابلیمیشن بر روی هدایای تبلیغاتی، حکاکی لیزری، برگزاری نمایشگاهها و همایشهای تخصصی


مشاوره تبلیغاتی ، طراحی گرافیک ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، خدمات چاپ و بسته بندی ، طراحی وب و مالتی مدیا ، دکوراسیون و سازه های نمایشگاهی ، چاپ دیجیتال ، پلات و لیمینیت ، هدایای تبلیغاتی ، حکاکی لیزری ، برگزاری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا