ترخیص خوراک دام و طیور از گمرک

در ، تهران غرب, مرزداران | آگهی های خدمات صادرات و وادرات


شرکت مهر امین الماس نقش محوری در تأمین خوراک مورد نیاز صنعت دام، طیور و آبزیان ایران ایفا می‌کند. این شرکت با تخصص و تجربه بالا در زمینه واردات و ترخیص کالا، سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان نهاده‌های دامی به کشور شناخته می‌شود.

همچنین مهر امین الماس با تضمین کیفیت بالای محصولات وارداتی و رعایت استانداردهای جهانی، نقش ارزنده‌ای در ارتقای سطح بهره‌وری و سلامت دام و طیور در کشور ایفا می‌کند. این موضوع در نهایت به افزایش تولید و صادرات محصولات دامی و آبزیان منجر شده است.

شرکت مهر امین الماس علاوه بر فعالیت در زمینه واردات و ترخیص خوراک دام و طیور، در واردات و تأمین سایر محصولات کشاورزی مورد نیاز در ایران نیز فعال است. این شرکت با داشتن روابط گسترده بین‌المللی و شبکه توزیع قدرتمند در سراسر کشور، محصولاتی همچون انواع کودهای شیمیایی، سموم دفع آفات، نهاده‌های زراعی و باغی و سایر اقلام کشاورزی را نیز وارد و به موقع در اختیار بخش کشاورزی ایران قرار می‌دهد.

واردات و ترخیص به موقع این محصولات کشاورزی توسط مهر امین الماس، نقش مهمی در تأمین نهاده‌های مورد نیاز بخش های زراعت، باغبانی و دامپروری ایفا می‌کند. این امر به افزایش تولید و بهره‌وری در این بخش‌های حیاتی اقتصادی کشور منجر شده است.

بنابراین می‌توان گفت که شرکت مهر امین الماس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان محصولات کشاورزی به ایران، نقش راهبردی در توسعه و پیشرفت این بخش مهم اقتصادی ایفا می‌کند. مجموعه مهر امین الماس همچنین درخصوص واردات و ترخیص دیگر کالاها مانند گیربکس صنعتی، بلبرینگ صنعتی، قطعات و ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات خط تولید، انواع فرش و گلیم، تجهیزات مخابراتی، مواد اولیه دارویی و دیگر کالاها فعالیت گسترده ای دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص واردات و ترخیص انواع کالاها با بهترین ترخیص کاران گمرکی ایران در مجموعه مهر امین الماس در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

تلفن تماس
0989125086511

پست الکترونیک
info@mehr-aminalmas.ir

آدرس
آدرس: مرزداران ، خیابان ابراهیمی، الوند 13، برج الوند، طبقه اول واحد 79


واردات نهاده های دام و طیور، ترخیص خوراک دام و طیور و آبزیان، مجوز واردات نهاده های دامی

  • مهر امین الماس
  • همه آگهی های بامو
  • قیمت: تماس بگیرید
  • تهران بلوار مرزداران، پلاک 178،ساختمان نگین آسمان، بلوک A ، زبقه دوم واحد 8
  • 1403/03/05
تهران / تهران غرب / مرزداران     صادرات و واردات در استان تهران

ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی ترخیص خوراک دام و طیور از گمرک

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

صادرات و واردات در همین محل

جدیدترین آگهی صادرات و واردات

1
خریدار شهابسنگ در ایران تماس بگیرید

خریدار شهابسنگ در ایران

%0
  • مشهد
انواع سوهان های تازه و خوشمزه 11,111 تومان

انواع سوهان های تازه و خوشمزه

%0
  • تهران مرکز
صادرات نمک امارات ، عمان ، قطر و بحرین تماس بگیرید
ترخیص کالا توسط کارگزاری رسمی گمرک ایران تماس بگیرید
ترخیص خوراک دام و طیور از گمرک تماس بگیرید

ترخیص خوراک دام و طیور از گمرک

%0
  • تهران غرب
 شرکت بازرگانی آذر تیوا پایتخت تماس بگیرید

شرکت بازرگانی آذر تیوا پایتخت

%0
  • تهران مرکز
1
ترخیص کالا و کارگزاری گمرکی کاردان تماس بگیرید
رفتن به بالا