ترخیص و واردات لوازم یدکی خودرو

در ، تهران غرب, مرزداران | آگهی های خدمات بازرگانی

صنعت ماشین‌سازی در ایران، پس از صنعت پتروشیمی، یکی از صنایع بزرگ و مهم تلقی می‌شود. حدود 70 سال قبل، ایران با آغاز مونتاژ اتومبیل و کامیون‌های غربی، به منظور توسعه سیستم‌های تولید داخلی، کار خود را آغاز نمود. امروزه، واردات لوازم یدکی خودرو یکی از فعالیت‌های مهم و پرطرفدار در تجارت بین‌المللی است. در ایران، بیشترین تأمین قطعات خودرو از کشور چین صورت می‌گیرد. با وجود تنوع خودروهای خارجی و چینی در بازار ایران، نیاز به قطعات یدکی مناسب با این خودروها به شدت احساس می‌شود.

شرکت بازرگانی مهر امین الماس با بیش از دو دهه تجربه در حوزه ترخیص کالا و واردات، یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران است. این شرکت با تکیه بر تیم متخصص و با تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به عنوان بهترین و با سابقه‌ترین ترخیص‌کار در زمینه‌های مختلف واردات و ترخیص کالا، به ویژه لوازم یدکی خودرو، شناخته می‌شود.

مهمترین ویژگی‌های "مهر امین الماس" شامل پیگیری دقیق و مداوم فرآیند ترخیص، ارائه خدمات حرفه‌ای و مشاوره‌ای با کیفیت، اطلاعات به‌روز در زمینه مقررات و قوانین وارداتی، و تسریع در روند ترخیص می‌باشد. این شرکت با داشتن ارتباطات بین‌المللی قوی و تجربه‌ی فراوان در صنعت، به واردکنندگان کمک می‌کند تا فرآیند واردات و ترخیص کالاهایشان را به‌طور کامل و بدون مشکل انجام دهند.

به علاوه، "مهر امین الماس" با داشتن دانش فنی و تجربه کافی، به ارایه خدمات مرتبط با بررسی کیفیت و استانداردهای مورد نیاز برای واردات لوازم یدکی خودرو نیز می‌پردازد. این امر باعث می‌شود که واردکنندگان با اطمینان از کیفیت و اصالت قطعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از سرویس بهتری بهره‌مند شوند.

در نتیجه، شرکت "مهر امین الماس" با ارائه خدمات برتر و با اعتماد مشتریان، به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی واردکنندگان در زمینه واردات و ترخیص قطعات خودرو شناخته می‌شود. همچنین شرکت بازرگانی مهر امین الماس در زمینه واردات کالاهای دیگر نظیر ترخیص قطعات و ماشین آلات صنعتی، واردات ماشین سنگین، ترخیص و واردات بلبرینگ صنعتی، ترخیص گیربکس صنعتی، ترخیص ماشین آلات خط تولید و دیگر کالاها فعالیت می کند.


تلفن تماس
0989125086511

پست الکترونیک
info@mehr-aminalmas.ir

آدرس
آدرس: مرزداران ، خیابان ابراهیمی، الوند 13، برج الوند، طبقه اول واحد 79


ترخیص قطعات یدکی خودرو، ترخیص لوازم یدکی خودرو، واردات لوازم یدکی ماشین، ترخیص تجهیزات و قطعات خودرو، هزینه ترخیص لوازم یدکی خودرو ، تعرفه گمرکی ترخیص لوازم یدکی خودرو

  • مهر امین الماس
  • همه آگهی های بامو
  • تهران بلوار مرزداران، پلاک 178،ساختمان نگین آسمان، بلوک A ، زبقه دوم واحد 8
  • 1403/03/07
تهران / تهران غرب / مرزداران     خدمات بازرگانی در استان تهران

ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی ترخیص و واردات لوازم یدکی خودرو

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

خدمات بازرگانی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات بازرگانی

کربنات سدیم سبک و سنگین تماس بگیرید

کربنات سدیم سبک و سنگین

%0
  • تهران مرکز
پست سریع بین المللی 0 تومان

پست سریع بین المللی

%0
  • قم
واردات و فروش عمده دستگاه خودپرداز بانکی تماس بگیرید
پخش زغال جلم 0 تومان

پخش زغال جلم

%0
  • سبزوار
فروش مواد اولیه لاستیک تماس بگیرید

فروش مواد اولیه لاستیک

%0
  • تهران مرکز
فروش ورق  قلع اندود (تین پلیت) تماس بگیرید

فروش ورق قلع اندود (تین پلیت)

%0
  • تهران مرکز
فروش ورق آلومینایز تماس بگیرید

فروش ورق آلومینایز

%0
  • تهران مرکز
ارشیا صنعت تماس بگیرید

ارشیا صنعت

%0
  • بابل
رفتن به بالا