این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

3
مترجم زبان روسی ، ترجمه روسی تماس بگیرید

مترجم زبان روسی ، ترجمه روسی

%0
  • تهران تهران شمال
1
(دارالترجمه) دفتر ترجمه رسمی 1298 در مرزداران تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی پروژه های دانشگاهی

تحقیق دانشجویی - تنظیم پروپوزال - پایان نامه - مقاله - ترجمه

در استان تهران تهران مرکز, | پروژه های دانشگاهی

گروه پژوهش و تولید محتوای « مدرسان دانشگاه» با بهره گیری از همکاری اساتید برتر دانشگاه های کشور در رشته های مختلف و همچنین دانشجویان برتر دوره های دکتری راهکارهای آموزشی در خصوص نگارش تحقیق، پروپوزال و پایان نامه را به کلیه دانشجویان عزیز ارائه می دهد.
مشاوره با متخصصان ما رایگان است.

www.modaresand.ir

اکنون با ما تماس بگیرید:

1044 144 0930 - 717 2727 0910




تولید محتوای دانشجویی

گروه پژوهش و تولید محتوای مدرسان دانشگاه با همکاری اساتید برتر دانشگاه های کشور و با هدف آموزش، راهنمایی و یاری دانشجویان در انجام پروژه های تحقیقاتی و همچنین مشاوره تخصصی در خصوص تنظیم پروپوزال و انجام پایان نامه، خدمات دانشگاهی خود را ارائه می دهد.


دانشجویان در ابتدا باید تمام توان علمی و عملی خود را برای انجام پروژه به کار گیرند و در این راه از مقالات آموزشی این پرتال بهره برداری نمایند. چنانچه دانشجویی در مسیر نگارش پروژه خود با مشکلی مواجه شود می تواند ضمن تماس با گروه، از مشاوره رایگان متخصصان بهره گیرد.

گروه پژوهش و تولید محتوای مدرسان دانشگاه همچنین با هدف ایجاد ارتباط بیشتر بین اساتید و دانشجویان اقدام به راه اندازی پایگاه داده ای برای ثبت توانمندی ها و تخصص اساتید و دانشجویان نخبه و برتر دانشگاهی و ارائه این فهرست به دانشجویان برای مشاوره در زمینه های مختلف نموده است، لذا مدرسان دانشگاهی و همچنین فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند در این فهرست ثبت نام نموده و به دانشجویان مشاوره دهند.



تولید محتوای اداری

گروه مدرسان دانشگاه با بهره گیری از همکاری اساتید سطح اول دانشگاهی در زمینه ارتباطات و اطلاع رسانی و با هدف همکاری با روابط عمومی سازمان های دولتی و غیردولتی و همچنین شرکتهای خصوصی اقدام به راه اندازی بخش مستقلی برای تولید محتوای اداری نموده است.


پژوهش تخصصی و تولید محتوای کتابچه های سازمانی، کاتالوگ، بروشور، گزارش عملکرد و همچنین تنظیم سخنرانی مدیران و پیام های مناسبتی از فعالیت های مهم گروه در زمینه همکاری با روابط عمومی هاست. علاوه بر این تهیه متن نریشن فیلم های معرفی و تبلیغاتی فعالیت تخصصی دیگری در همین قالب است.

این گروه همچنین با همکاری گروهی از خبرنگاران و دبیران مطرح خبرگزاریها در زمینه تولید محتوای خبری، گزارش ، مقاله و تحلیل و همچنین تشکیل و مدیریت ستادهای خبری نمایشگاه ها، جشنواره ها و همایش ها فعالیت می کند.

تولید محتوای عمومی

غیر از دانشگاهیان و سازمان ها گاهی عموم مردم نظیر تجار، پیشه وران، دانش آموزان و کلیه اقشار اجتماعی نیاز به نگارش متون نوشتاری در خصوص مهارت ها، کسب و کار و یا موارد دیگر دارند.


گروه پژوهش و تولید محتوای مدرسان دانشگاه با راه اندازی دوره های مجازی آیین نگارش ، گزارش نویسی، نامه نگاری، داستان و شعر و مقاله نویسی با تخصیص مدرس و مشاور ویژه به هر نفر، داوطلبان را تا کسب مهارت کامل در آموزش مورد درخواست همراهی می کند.

علاوه بر این، تأمین مطلب برای وب سایت ها و وبلاگ هایی که کاربران اینترنت برای معرفی شغل و تجارت یا مهارت های خود راه اندازی می کنند از دیگر خدمات عمومی این گروه است. افراد همچنین می توانند در خصوص محتوای وب سایت های خود از متخصصان این گروه مشاوره رایگان دریافت نمایند.



مشاوره با متخصصان ما رایگان است.

www.modaresand.ir

اکنون با ما تماس بگیرید:

1044 144 0930 - 717 2727 0910


تحقیق ، دانشجو ، پروپوزال ، پایان نامه ، مقاله ، ترجمه ، مدرسان ، دانشگاه ، modaresan ، daneshgah ، ISI ، روابط عمومی ، محتوا ، سخنرانی ، نریشن ، کاتالوگ ، بروشور ، کتابچه ، سازمان ، پیام ، نامه نگاری ، گزارش نو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا