این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کودریز مالچر تیداپارس تماس بگیرید

کودریز مالچر تیداپارس

%0
  • البرز کرج
فروش ماشین نشاکار نیمه اتوماتیک تیداپارس تماس بگیرید

کشاورزی در همین محل

نوار تیپ آزود AZUD

در تهران مرکز, بهارستان | کشاورزی

لوله های دریپر دار کامپکت آزود AZUD
لوله های دریپر دار آزود مناسب برای آبیاری انواع اراضی کشاورزی و کشت های گلخانه ای با بهترین کیفیت و بالاترین طول عمر از محصولات شرکت کشت و کار می باشد .
لوله های دریپردار آزود در فاصله های 20 ، 30 ، 40 ، 50 ، 75 سانتی متر و 1متر با ضخامت 0/9 و 1/1 میلی متر از تولیدات آزود است . دبی دریپر های لوله های کامپکت آزود 2 و 4 لیتر می باشد .
در طراحی سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی توجه به عملکرد صحیح نازل ها امری ضروری محسوب می شود . برای این مهم دسترسی به آبی با کیفیت مطلوب و با کم ترین میزان ذرات معلق از عوامل تعیین کننده می باشد. استفاده از سیستم فیلتراسیون باعث می شود تا میزان این ذرات در سیستم آبیاری شما به حداقل برسد .
فیلترهای دیسکی آزود اسپانیا Azude در سایزهای 1/2 ، 3/4 ، 1 و 1/2- 1 اینچ مدولار و 2 ،3،4 و 6 اینچ هلیکس
تمام این فیلترها قابل استفاده در سیستم های آبیاری بارانی و قطره ای برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها و دریپرها می باشند.

خواهشمنداست جهت دریافت اطلاعات فنی و مهندسی به وبسایت زیر مراجعه نموده و درصورت لزوم باکارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار فرمایید. www.keshtokar.com
info@keshtokar.com
33920233 _33920442 - 021-33929061:تلفن تماس


لوله دریپر دار آزود ، لوله دریپردار ، آزود ، لوله آبیاری آزود ، آزود AZUD ، نمایندگی فروش آزود ، نوار تیپ آزود ، فیلتر هلیکس آزود ، آزود اسپانیا ، فروشنده نوار تیپ آزود ، نوار آبیاری آزود ، نوار آبیاری ، نوار قطر

تهران / تهران مرکز / بهارستان     کشاورزی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا