این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی وام مسکن

تهیه سند برای وام

در استان تهران تهران مرکز, | وام مسکن

سند گذاری برای وامهای شما
ارائه سند برای وامهای شما
نحوه ارائه سند برای وام شما عزیزانی که نیاز به سند ملکی برای اخذ وام خود دارند و تا کنون نتوانسته اند از هیچ منبعی به این مهم دست یابند کافیست شرایط زیر را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط با ما تماس بگیرند .

1- در حال حاضر سند برای اجاره موجود نمی باشد و کلیه سند ها فقط برای مشارکت در وام است . مثال (اگر شما شرایط دریافت وام یک میلیاردی را دارید نیمی از آن به سند گذار تعلق خواهد گرفت که متعهد است اقساط ان را برطبق ضوابط بانکی بپردازد )

۲-از منبع وام خود بایستی اطمینان صددرصد داشته باشید . توجه به این نکته ضروریست که در حال حاضر بانک ها به اسناد ملکی صرفا وام پرداخت نمی کنند.

۳-مدارکی که شما بایستی بعن.ان تضمین در نزد سند گذار قرار دهید به شرح زیر است : الف- اسناد ملکی به ارزش یک و نیم برابرمبلغ وامی که به شخص شما تعلق میگیرد .(کلا 10نوع سند ملکی داریم که بانک ها فقط یک نوع ان را درحال حاضر به رهن میگیرند مثلا: سند مغازه - سند زمین- سند دفتر تجاری- سند کارخانه - سند اتومبیل-سندهای بهادار بانکی- بنجاق خانه،مغازه،زمین،کارخانه و غیره که برای بانک قابل قبول قبول نیست ولی میتوان بعنوان حسن انجام کار در گرو سند گذار قرار داد . ) ب- در صورتی که هیچ نوع ملک بهاداری در اختیار ندارید بایستی برای هر یکصد میلیون تومان 2 نفر ضامن کارمند دارای حقوق ماهیانه بالای 500 هزار تومان که قبلا ضمانت نکرده اند ارائه نمایید .

۴-در هرحال شما به ازای نیمی از مبلغ وام متعهد خواهید بود . چنانچه پس از پزداخت دیونتان به بانک تقاضای برگرداندن اسناد یا تضامین خودتان را داشته باشید در اسرع وقت بدون نیاز به حضور سند گذار این کار صورت خواهد گرفت. در صورتیکه شرایط بالا را دارا هستید و متقاضی دریافت سند می باشید با ما تماس بگیرید .

09391581717
www.shayantejarat.com


ارائه سند ، سندگذاری ، تهیه سند ، سندمشارکتی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا