این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر سیمکشی موتور مزدا3 آزرا لیفان چری جیلی کاپرا و.. تماس بگیرید
بزرگترین مرکز تخصصی اجاره کلیه تجهیزات نقشه برداری تماس بگیرید

جدیدترین آگهی قطعات یدکی و لوازم جانبی

2
لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو) تماس بگیرید
1
لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی) تماس بگیرید

لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی)

%0
  • تهران جنوب
ترانس چراغ هایلایت وزنون تماس بگیرید
فروش انواع لوازم یدکی‌کاپرا کارا وینگل مزدا تماس بگیرید
پمپ بنزین برقی میتسوبیشی(3گل) تماس بگیرید
1
کلید سوییچ خام موتور سیکلت TVS راکز و نئو تماس بگیرید
1
باطری فروشی بندرعباس(امداد باطری) تماس بگیرید
1
سپررنگی بدنه رنگی انواع خودرو کارن تماس بگیرید
قطعات و لوزام یدکی تویوتا ولکسوس نو و استوک تماس بگیرید

GPS لیفان

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

نرم افزار راهیاب تارگت
Target Navigation Software

نرم افزار راهیاب تارگت (Target)، یکی از قویترین نرم افزار های موجود در بازار جهانی بوده که از بالاترین سطح امکانات و توانایی ها برای راهیابی و مسیریابی برخوردار می باشد. شما می توانید با استفاده از منوهای ساده فارسی (به همراه 25 زبان مختلف دنیا) و در عین حال کارآمد این نرم افزار، در کمترین زمان ممکن به مکان مورد نظر خود رسیده، تا دیگر نگران از دست دادن زمان برای رسیدن به مقصد خود نــباشید. نرم افزار تارگت قابلیت نصب بر روی اکــثر پلت فرمها را دارا بوده و قابــل نـصب بر روی دستـگاه هایی با سیستم عـامل وینـدوز سی ای (Windows CE)، آندروید (Android)، ویندوز موبایل (Windows Mobile)، ویندوز 7 و ویندوز XP می باشد.

برخی از توانایی های نرم افزار تارگت (Target) عبارتند از:


دوربین کنترل سرعت
برای اولین بار در کشور مکان دقیق بیش از 500'2 دوربین کنترل سرعت در تمامی شهرها و جاده های کشور به نسخه جدید نرم افزار اضافه گشته تا از این طریق کاربران گرامی بتوانند نسبت به کاهش سرعت خود در مسیر، قبل از رسیدن به هر یک از این دوربین های کنترل سرعت اقدام نمایند.

حداکثر سرعت مجاز
این قابلیت میزان حداکثر سرعت مجاز را در تمامی خیابانها به کاربران نشان خواهد داد و در صورت افزایش سرعت به بیش از سرعت مجاز نرم افزار شروع به اعلام اخطار در خصوص کاهش سرعت خواهد نمود.

ساختمان های سه بعدی
برای اولین بار در کشور سعی شده است تا در تمامی شهرهای کشور ساختمانها به صورت سه بعدی در نرم افزار نماش داده شوند.

مسیرهای یک طرفه و ورود ممنوع
نرم افزار تارگت در هنگام پیشنهاد مسیر، تمامی پارامترها از جمله مسیرهای یکطرفه، دوطرفه و ورود ممنوع را مورد بررسی قرار خواهد داد تا کاربران بدون خطا و با کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود برسند.

راهنمایی صوتی وتصویری
نرم افزار تارگت در هنگام مسیریابی، شما را از ابتدای مسیر به صورت صوتی و تصویری تا رسیدن به مقصد راهنمایی می کند. یکی از قابلیت های جدید این نرم افزار راهنمایی تصویر در تصویر(PIP)می باشد که این قابلیت کمک شایانی در هنگام راهنمایی به شما خواهد کرد.

آدرس دهی از طریق تصویر(Photo Finding)
امکان یافتن مقصد از طریق تصاویری که به آنها مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) نسبت داده شده است. شما می توانید تصویر هر نقطه که مایل باشید را به نرم افزار اضافه نموده و در هنگام مسیریابی آن عکس را به عنوان مقصد برای نرم افزار تعیین بنمایید.

بیش از 25 زبان مختلف دنیا
امکان انتخاب 25 زبان مختلف دنیا (فارسی، انگلیسی، ترکی، فرانسوی و ....)در هنگام راهنمایی صوتی و همچنین زبان منوها

ضبط و اضافه کردن مسیر
امکان ضبط و اضافه کردن مسیر جدید به نقشه موجود در نرم افزار، به خصوص در مناطقی که نقشه آنها موجود نمی باشد.

نقاط مهم (POI)
این نرم افزار حاوی اطلاعات بیش از 200،000 اماکن مهم در تمامی شهرها اعم از رستوران ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، فست فودها، جایگاه های سوخت، بیمارستان ها، مساجد، حسینیه ها، سینما ها، پارکها، مراکز فرهنگی، آتش نشانی ها، اپستگاههای پلیس و ...

نقشه
نسخه کنونی نرم افزار تارگت شامل نقشه بیش از 170 شهر از شهرهای کشور بوده که همگی به روز و مربوط به سال 1391 می باشد. برخی از نقشه های موجود در این نرم افزار عبارتند از تهران، کرج، مشهد، اردبیل، ارومیه، تبریز، آمل، ساری، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، قم، یزد، لاهیجان، رشت، ساری، پرند، شهریار و ... شایان ذکر است به زودی نقشه تمامی شهرهای کشور بعلاوه پوشش کلی جاده های خارج شهری به نقشه ها به صورت رایگان اضافه خواهد شد.

اعلان هشدار سرعت غیر مجاز(Speed Alarm)
فعال سازی این قابلیت جدید، به راننده در هنگام رانندگی با سرعت بالاتر از حدمجاز اعلان اخطار صوتی و تصویری می نماید تا راننده سرعت خود را تا حد مجاز کاهش دهد.

نوع مسیریابی
امکان انتخاب نوع مسیریابی براساس کوتاهترین مسیر و یا سریع ترین مسیر

تنظیمات احتیاط(Safemode)
این قابلیت در جهت حفظ جان کاربران این نرم افزار طراحی گردیده است به نحوی که، شما قبل از حرکت می بایست مقصد را برای نرم افرا تعیین بنمایید و بعد شروع به حرکت نمایید، در زمان حرکت منوهای نرم افزار غیرفعال خواهند شد تا بدین شکل راننده در هنگام رانندگی تمرکز خود را جهت کار با نرم افزار از دست ندهد. که این امکان خود امکان وقوع تصادف در هنگام رانندگی را کاهش خواهد داد

نقاط مورد علاقه (Favourite)
امکان اضافه/حذف نقاط مورد علاقه و یا منزل (Home) بر روی نقشه و همچنین امکان تعریف هر یک به عنوان مقصد

نزدیکترن نقطه مهم به خودرو
با استفاده از این امکان می توانید در حین رانندگی از نرم افزار بخواهید تا نزدیکترین نقطه مهم (پمپ بنزین و یا...) را نسبت به موقعیت کنونی شما پیدا و شما را تا رسیدن به آنجا راهنمایی کند.

شبیه سازی
امکان شبیه سازی مسیر در اماکنی که سیگنال دریافتی ضعیف و یا به طور کلی وجود ندارد(هر جای مسقف مانند داخل منزل، داخل تونل و …)

ارتباط با ماهواره های GPS
امکان ارتباط نرم افزار با حداقل 12 ماهواره GPS، که این خود باعث بالا رفتن دقت نرم افزار برای مسیریابی و موقعیت نمایی خواهد شد

حالت نمایش 3 بعدی و 2 بعدی
امکان انتخاب دید دوبعدی و یا سه بعدی نسبت به نقشه

ضبط مسیرهای جدید بر روی نقشه
با استفاده از این امکان می توان مسیرهای برون شهری فرعی را که بر روی نقشه موجود نمی باشند را ضبط و بر روی نقشه اضافه نمایید ت در مسیریابی های بعدی بتوان از آن استفاده نمود.

نقشه دیگر کشورها
ا استفاده از این نرم افزار شما می توانید در خارج از ایران نیز از این نرم افزار استفاده نمایید، فقط کافی است نقشه کشور مورد علاقه خود را خریداری کرده و به سایر نقشه های موجود بر روی نرم افزار خود اضافه و استفاده نمایید.

تنظیمات نمایش نقشه
با استفاده از این امکان کاربران می توانند تنظیمات نمایش نقشه را (رنگ خیابانها، اتوبان ها و ...) را به هر رنگی که مورد علاقه شان باشد تغییر دهند.

مختصات جغرافیایی
شما میتوانید با استفاده از این قابلیت مقصد خود را با استفاده از مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) برای نرم افزار تعیین نمایید. نرم افزار با توجه به مختصات نقطه وارد شده شما را تا رسیدن به آن نقطه به صورت صوتی و تصویری راهنمایی خواهد نمود .

قبله نما
یکی دیگر از امکانات جدید نرم افزار تارگت قبله نما می باشد; کاربران گرامی می توانند با استفاده از این قابلیت جدید و با دقت بالا نیازهای خود را بر طرف نمایند.


TARGET ، تارگت ، لیفان ، جی پی اس لیفان ، GPS لیفان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا