این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ثبت برند به صورت تخصصی تماس بگیرید

ثبت برند به صورت تخصصی

%0
  • تهران تهران مرکز
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
ثبت برند به صورت تخصصی تماس بگیرید

ثبت برند به صورت تخصصی

%0
  • تهران تهران مرکز
کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات تماس بگیرید

کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات

%0
  • تهران تهران مرکز
دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
کلیه کابل های شبکه با بالاترین کیفیت تماس بگیرید

کلیه کابل های شبکه با بالاترین کیفیت

%0
  • تهران تهران مرکز
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

خدمات شبکه در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات شبکه

کابل شبکه لگراند و نگزنس تماس بگیرید

کابل شبکه لگراند و نگزنس

%0
  • تهران مرکز
سوییچ شبکه لایه دو ٢٩٦٠ سیسکو cisco تماس بگیرید

سوییچ شبکه لایه دو ٢٩٦٠ سیسکو cisco

%0
  • تهران مرکز
سرور های اچ پی HP تماس بگیرید

سرور های اچ پی HP

%0
  • تهران مرکز
سویچ های لایه سه سیسکو cisco تماس بگیرید

سویچ های لایه سه سیسکو cisco

%0
  • تهران مرکز
کلیه کابل های شبکه با بالاترین کیفیت تماس بگیرید
کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات تماس بگیرید

کابل های فیبرنوری و کلیه متعلقات

%0
  • تهران مرکز
مؤسسه فرهنگی هنری سنجش و پژوهش سپهرگان تماس بگیرید

ژرف اندیشان سینا نماینده برندرکس انگلستان

در تهران مرکز, بهار شیراز | آگهی های خدمات شبکه

شرکت ژرف اندیشان سینا نمایندگی برندرکس انگستان و ارائه کننده تجهیزات برندرکس
نمایندگی برندرکس
نماینده Brand-Rex

نمایندگی برندرکس و مرکز توزیع تجهیزات اصلی برندرکس Brandrex انگلستان

شرکت برندرکس در سال 1942میلادی، با هدف تولید کابلهای مخصوص صنایع هوائی، در ایالات متحده آمریکا تاسیس گردید. سپس در سال 1960 و در راستای گسترش محصولات، بخش جدیدی به منظور تولید کابلهای کامپیوتری در آن راه اندازی گردید. سال 1972، نقطه عطفی در تاریخ شرکت برندرکس به شمار میآید، زیرا در این سال، تشکیلات برندرکس به منظور استفاده حداکثری از بازار رو به رشد کامپیوتر در اروپا، به کشور بریتانیا منتقل گردید. سالها بعد و در سال 1989، توسط شرکت معروف BICC که در زمینه تولید کابلهای پیشرفته و انواع فیبر نوری فعالیت داشت، خریداری شده و به تملک آن شرکت درآمد ولی در عین حال و بواسطه این رخداد، محصولات متنوع دیگری نیز به لیست اقلام تولیدی شرکت اضافه شده و به این ترتیب، حوزه تولیدات شرکت تکمیل گردید. از سال 2000 میلادی بعنوان زیر مجموعه شرکتهای بزرگی چون Novar و Honeywell به حیات خود ادامه داد تا اینکه از سال 2005 تا به امروزه، به عنوان یک شرکت مستقل، با تجربه و خوشنام، با تخصّص در تولید انواع کابلهای شبکه و دیتا، اعمّ از مسی، فیبرهای نوری و کابلهای پیشرفته مورد استفاده در صنایع حساس و دقیقی همچون صنایع نظامی و هوا فضا، صنایع داروئی، صنایع نفت و پتروشیمی و امثال آنها، در دنیا مطرح می باشد.
کمپانی معظم برندرکس اکنون با 38 سال سابقه، با فروش بیش از 2 میلیارد متر کابل و شش میلیون پریز شبکه در سال، و با دارا بودن بیش از چهارده دفتر و 45 نمایندگی رسمی و همچنین صدها توزیع کننده معتبر در سراسر دنیا، همواره پیشتازی خود را در زمینه ارائه راه حلهای نوین و زیر بنایی در دنیای شبکه های ساخت یافتـه(Structure Cabling) ، در عرصه رقابت جهانی حفظ نموده است.
شرکت ژرف اندیشان سینا به عنوان نمایندگی برندرکس انگلستان دارای مجوز مشاوره ، نظارت ، تامین تجهیزات و پیاده سازی بستر شبکه های مسی و نوری می باشد.

نمایندگی برندرکس فروش کابل شبکه برندرکس Cat6 Plus , Cat5 ( GigaPlus ) , Cat 7 , Cat6a ( Brand-Rex Network Cable ) و مدل های FTP
نمایندگی برندرکس فروش انواع کیستون برندرکس Tools Free و کیستون معمولی برندرکس ( Keystone Brand-Rex) Cat 6 , Cat 5 , Cat 7 , Cat6a و مدل های FTP
نمایندگی برندرکس فروش پچ کرد برندرکس ( Patch Cord Brand-Rex) Cat 6 , Cat 5 , Cat 7 , Cat6a و مدل های FTP
نمایندگی برندرکس فروش پچ پنل برندرکس Loaded و Unloaded ( Patch Panel Brand-Rex) Cat 6 , Cat 5 , Cat 7 , Cat6a و مدل های FTP
نمایندگی برندرکس فروش کابل های فیبر نوری برندرکس (Brand-Rex Fiber Optic Cable ) 8 تا 24 Core
نمایندگی برندرکس فروش آداپتور فیبر نوری برندرکس سینگل مود ، آداپتور فیبر نوری برندرکس مالتی مود (Brand-Rex Fiber Optic Adapter )
نمایندگی برندرکس فروش پچ کرد فیبر نوری برندرکس Single Mode ، پچ کرد فیبر نوری برندرکس , Multi Mode (Brand-Rex Fiber Optic Patch Cord )
نمایندگی برندرکس فروش پچ پنل فیبر نوری برندرکس SC ، پچ پنل فیبر نوری برندرکس , LC (Brand-Rex Fiber Optic Patch Panel )
نمایندگی برندرکس فروش پیگ تیل برندرکس SM ، پیگ تیل برندرکس , MM (Brand-Rex Fiber Optic PigTail )
نمایندگی برندرکس فروش کانکتور های MT برندرکس ، ( Brand-Rex MT Connector )
نمایندگی برندرکس فروش پچ پنل های مسی UTP برندرکس ، پچ پنل های مسی FTP برندرکس
ژرف اندیشان سینا نمایندگی برندکس انگلستان و می باشد. شرکت از سال 1386 به عنوان نمایندگی برندرکس و مشاور در زمینه بستر های نوری و مسی فعالیت میکند.
با توجه به وجود تجهیزات نامرغوب(تقلبی) و غیر اصلی برندرکس ، تجهیزات ارائه شده کمپانی برندرکس توسط شرکت ژرف اندیشان سینا به عنوان نماینده برندرکس انگلستان ( نمایندگی برندرکس ) جهت شناسایی دارای هولوگرام می باشند. بعلاوه در صورت نصب تجهیزات توسط کارشناسان مورد تایید BrandRex و رعایت نمودن استاندارد های بین المللی موجب دریافت گواهی ضمانت 25 ساله شرکت BrandRex ( برندرکس ) جهت بستر پیاده شده می گردد.
ژرف اندیشان سینا ارائه کننده تجهیزات برندرکس ، نمایندگی برندرکس، با تکیه بر تجربه و دانش فنی چندین ساله مدیران خود در حوزه های گوناگون تکنولوژی شبکه زیرساخت (Structured Cabling) در سطوح ملی بنا به احساس نیاز روزافزون جامعه IT بر آن شد، که با گردآوری جمعی از متخصصان و نخبگان زبده صنعت فن آوری ارتباطات و اطلاعات نسبت به ارائه خدمات مشاوره، راه حل های جامع شبکه، طراحی، اجراء و پشتیبانی، تامین بهنگام تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی اکتیو و پسیو شبکه با محوریت محصولات تجهیزات برندرکس – نمایندگی برندرکس – نماینده Brand-Rex به هدف توسعه و بهینه سازی قدم به این عرصه بگذارد.

مشاوره رایگان در هر یک از مراحل طراحی و تامین تجهیزات و پیاده سازی بستر شبکه

جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره محصولات برندرکس با واحد مهندسی فروش شرکت با شماره های 88849507 و 88849508 و 88849509 تماس حاصل فرمایید.

88849507
88849508
88849509
فکس : 88820106
شرکت ژرف اندیشان سینا نمایندگی برندرکس انگلستان
*** سابقه طولانی و رضایت مشتریان افتخار ماست ***


نماینده برندرکس ، نمایندگی برندرکس ، نمایندگی برندرکس انگلستان ، نمایندگی Brandrex ، نمایندگی Brand ، Rex ، نمایندگی Brand Rex ، برندرکس ، برند رکس ، برند ، رکس ، BrandRex ، Brand Rex ، Brand ، Rex ، محصولات برندرکس

تهران / تهران مرکز / بهار شیراز     خدمات شبکه در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا