این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم ورزشی

فوتبالدستی مدل F117 0 تومان

فوتبالدستی مدل F117

%0
  • کرج
فوتبالدستی 6,500,000 تومان

فوتبالدستی

%0
  • کرج
صندلی ماساژ 4بعدی 79,000,000 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
صندلی ماساژ 4بعدی 0 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش تماس بگیرید

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز

لاغری اسلیم لیفت Slim Lift

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم ورزشی

لاغری اسلیم لیفت Slim Lift
لاغری اسلیم لیفت Slim Lift
گن لاغری Slim Lift ، محصولی از کمپانی معتبر اسلیم لیفت
در 7 سایز مختلف
هر بسته شامل 2 گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدنی
سازگاری با حساس ترین نوع پوست


گن لاغری اسلیم لیفت Slim Lift

گن های لاغری اسلیم لیفت محصولی با کیفیت تضمین شده ، از سوی کمپانی معتبر اسلیم لیفت و تحت تایید آی اچ بی گروپ مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است.

این محصول در 7 سایز مختلف و در بسته بندی شکیل که هر بسته حاوی دو گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدنی عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد.

سایز تعریف شده ی این محصول ، به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان از اینکه می توانید 7 سایز دلخواه خود را برای بهترین فرمت بدنی دلخواه را به دست آورید، انتخاب کنید . این قابلیت به هیچ عنوان در سایر محصولات کم کیفیت دیگر وجود ندارد و به جر کمپانی اسلیم لیفت هیچ کمپانی دیگری تکنولوژی تولید گن فیت سایز در 7 سایز واقعی را ندارد

و از سوی دیگرشرکت اسلیم لیفت در یک بسته بندی دو گن ، به رنگ های بدنی و مشکی قرار داده است. این خصوصیت از یک سو باعث سهولت استفاده این محصول منحصر به فرد با لباسهایی با رنگ ها و کیفیت های گوناگون می شود و از سوی دیگر شما در خصوص سایز، ریتم تولید و کیفیت هر دو گن اطمینان کامل دارید.

گاهی مشاهده میشود که خانم ها مجبورند به خاطر فرمت بهتر از دو گن غیر اصلی بر روی هم یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده کنند ولی کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر اسلیم لیفت شما را به تحصین وا خواهد داشت، بطوری که مطمئن باشید شما هم مثل 17 میلیون خریدار که در سه ماه گذشته از این محصول استفاده کرده اند، آن را به دیگران توصیه خواهید کرد.

این کیفیت جادووی با شستشو، استفاده های مکرر و حتی ماندن طولانی در آفتاب تغییر نخواهد کرد و شما هم پس از چندین سال استفاده، این ادعا را تایید خواهید کرد .

گن لاغری معجزه گر اسلیم لیفت علاوه بر اینکه از موادی تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است ، با پوشش دادن 40% طول بدن از بالای شکم تا بالای زانوی های فرد ، بیشترین محیط پوششی موثر یک گن در دنیا را به نام خود کرده است


لاغری اسلیم لیفت ، Slim Lift ، گن لاغری ، Slim Lift


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا