این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مشاوره کسب و کار و برندسازی در حوزه روانشناسان تماس بگیرید
تدریس بازاریابی تماس بگیرید

تدریس بازاریابی

%0
  • تهران تهران مرکز
اسکریپت صرافی رمز ارز تماس بگیرید

اسکریپت صرافی رمز ارز

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی بازاریابی

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

در استان تهران تهران مرکز, | بازاریابی

مرکز بازاریابی ایران:

چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم

نام کتاب: چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

انتشارات: مبلغان

نویسنده:جان وست وود
مترجم: علیرضا احمدی - فرناز فرزین مهر

صفحات:136



برنامه ریزی یکی از مهم ترین نقش های مدیریت است. برنامه کسب و کار (Business Plan ) شرکت باعث تداوم کسب و کار می شود. برنامه بازاریابی (Marketing Plan) شرکت، یک ورودی کلیدی به برنامه کسب و کار است. این برنامه باید خوش آیندترین فرصتهای کسب و کار را برای شرکت شناسایی و طرح کلی چگونگی نفوذ، دستیابی و حفظ موقعیتها در بازارهای شناخته شده را ترسیم کند. این برنامه یک ابزار ارتباطی است که همة عناصر آمیزه بازاریابی را در یک برنامه اجرایی هماهنگ و با هم ترکیب می کند. این برنامه به دقت بیان می کند که چه کسی، چه کاری را در چه زمانی، کجا و چطور انجام می دهد تا به هدفهای خود برسد.
کتاب «چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم» با آموزش قدم به قدم چگونگی طراحی و تدیون یک برنامه بازاریابی و ذکر مثالهای علمی شما را با روش های اجرایی این امر آشنا می کند. برخی از عناوین مطرح شده در این کتاب عبارتند از:
بازبینی محیط و سیستم بازاریابی

تعیین اهداف بازاریابی

خلق یک برنامه موفق قابل اجرا
تدوین استراتژی بازاریابی

برنامه های توزیع،تبلیغ،ترویج فروش

بودجه بندی هزینه بازاریابی

اهداف،استراتژیها و برنامه های اقدام

اجرای برنامه بازاریابی



با خرید این کتاب، دقیقا چه چیزی را دریافت خواهم کرد؟

شما کتابی را دریافت می کنید که نویسنده آن با آموزش قدم به قدم شما را پا به پای شرکتی فرضی پیش می برد.تا عملا بتوانید برای یک سال کاریتان برنامه بازاریابی بنویسید.

در تمام کتاب نویسنده هر موضوع مثلا استراتژی های قیمت گذاری را در 2 تا 3 صفحه بصورت تئوری توضیح داده و از آن شرکت فرضی مثالی عملی می زند و بعد زمان حل تمرین شماست که استراتژی خودتان را بنویسید.



چگونه اطمینان حاصل کنم که این کتاب در عمل موثر خواهد بود؟
ما اطمینان داریم که بهترین کتاب های کاربردی را انتخاب کرده ایم که می تواند به رشد شرکتها کمک کنید. و برای کسب اطمینان شما ، این محصول با گارانتی تضمین رضایت مشتری فروخته می شود.

گارانتی این کتاب چگونه است؟

کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی مرکز بازاریابی ایران با هدف پیشرفت و رشد کسب و کارهای ایرانی ، عرضه می شود.لذا شما خریدار محترم برای محصولاتی که شامل این وضعیت می شوند که در زیر توضیح هر محصول نوشته شده است ، این حق را دارید تا 30 روز پس از خرید نکات گفته شده در محصول را بیازمایید. اگر در کسب و کارتان مفید بود ،افتخار دیگری است برای مرکز بازاریابی ایران ، واما اگر احساس کردید از خرید این محصول راضی نیستید و محصول مورد نظر نیازتان را برآورده نمی کند ، ما تمام مسئولیت را می پذیریم.

کافی است 1- با ما تماس بگیرید (8526 672 0936 از ساعت 8 الی 19) و به ما اطلاع دهید 2- محصول را با پست به ما برگردانید و 3- وجه خود را به طور کامل پس بگیرید.



این کتاب را به جد به مدیران و کارگزاران بنگاه های اقتصادی ، کارآفرینان ، دانشجویان و علاقه مندان به رشته های مدیریت ،بازاریابی و ... توصیه می کنیم.


طریقه پرداخت مبلغ: پرداخت وجه هنگام دریافت محصول می باشد.یعنی شما تمام مراحل خرید را به سادگی از طریق اینترنت انجام می دهید و زمانی که محصول با پست به دست شما رسید مبلغ را به مامور پست پرداخت می نمایید.

سفارش تلفنی : شما می توانید از طریق تلفن هم این محصول را بخرید!

کافی است با شماره موبایل 8526 672 0936 از ساعت 8:30 الی 19 تماس بگیرید.

کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟ :
http://markazebazaryabi.com/index.php/1390-06-20-09-01-45/13-1390-06-25-05-12-51/35-barnamebazaryabi

با ما تماس بگیرید:
09366728526

www.mbazaryabi.com
www.markazebazaryabi.com


کتاب بازاریابی ، برنامه بازاریابی ، نحوه بازاریابی ، برنامه ریزی بازاریابی ، چگونه بازاریابی کنیم ، استراتژی های بازاریابی ، چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم ، مرکز بازاریابی ایران ، بازاریابی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا