این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

هر آنچه که درباره آب های قلیایی باید دانست!

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی

هر آنچه که درباره آب های قلیایی باید دانست!
1- آب یونیزه قلیایی حاوی مقادیر بالای هیدروژن می باشد که این هیدروژن فعال به شکل حباب های هیدزوژن در هنگام ریخته شدن آب به داخل لیوان کاملا قابل مشاهده می باشد.
2- آب یونیزه قلیایی حاوی مواد معدنی کاملا مفید برای بدن است ، بطوریکه درصد بالایی از مواد معدنی موجود در آب شیر، از طریق الکترولیز به آب قلیایی منتقل می شود و این درصد بالا به میزان مواد معدنی موجود در آب لوله کشی و مراحل الکترولیز بستگی دارد.
3- آب قلیایی به دلیل ساختار ویژه ریزخوشه ای خود با نرمی و به راحتی بلعیده شده و در هنگام بلعیده شدن احساس نرمی در گلو ایجاد می کند.
4- آب قلیایی حاوی آنتی اکسیدان فوق العاده بالا می باشد که این آنتی اکسیدان بالا باعث عدم فساد سلولی در بدن می شود و توصیه می شود که برای دم کردن چای ، قهوه ، تهیه یخ و نگهداری مواد غذایی از این آب استفاده شود.
5- آب های یونیزه قلیایی با ORP برابر با mv400- موجب می شود تا مواد غذایی شسته شده به وسیله این آب ها برای مدت طولانی تر از سایر آب ها به صورت تازه و شاداب باقی بماند، بطوری که اگر میوه جات و سبزیجات را با آب یونیزه قلیایی شستشو دهید مدت زمان 5 برابر بیشتر از آب های معمولی قابل نگهداری می باشد.
6- مصرف آب های قلیایی به دلیل PH قلیایی این آب ها و ساختار ویژه آن ها از تجمع مواد مضری همچون کلسترول ، اسید اوریک و اسید های چرب بد LDL)) و تری گلیسیرید ها در عروق بدن جلوگیری کرده و متعاقب آن از بروز سکته های قلبی و مغزی و بیماری های گوارشی جلوگیری می کند.
7- مصرف آبهای قلیایی همچنین موجب جلوگیری و بهبود بیماری های دیابت ، پوستی ، عضلانی ، آرتروز مفاصل و از بین بردن اثرات شیمی درمانی ، پاک سازی عروق کرونری ، بهبود بیماری های گوارشی از جمله رفلکس اسید معده و بسیاری از امراض دیگر می شود که در صورت تمایل به دانستن آنها می توانید با شماره 22738274-021 تماس حاصل فرمایید. (مشاوره رایگان می باشد)

شرکت ویژن سلامت قرن،اولین و برزگترین شرکت بنیانگذار و وارد کننده دستگاه های آب یونیزه قلیایی کی وای کی و آلکامدی با هدف یاری و مدد به کشور عزیز و مردم گرامی افتخار این را دارد که با بیش از 6 سال تجربه در زمینه مربوطه بتواند ذره کوچکی در جهت بهبود سلامت اجتماعی برای هم میهنان عزیز باشد . به امید یاری و مدد خداوند متعال و به امید روزهای سلامت و بدون بیماری.
آدرس: خیابان ولی عصر روبروی زعفرانیه جنب رستوران لمزی پلاک 3019 طبقه 2 واحد 3
تلفن:9- 22755067
www.alkamedi.ir
www.kykiran.com
)شرکت ویژن سلامت قرن نمایندگی انحصاری کی وای کیkyk) و الکامدی ( Alkamedi در خاورمیانه(

دستکاه آب یونیزه قلیایی kyk ، دستگاه آب یونیزه alkamedi ، شرکت ویژن سلامت قرن ، دستگاه تصفیه آب ، کی وای کی ، آلکامدی ، آب یونیزه قلیایی ، دستگاه آب قلیایی ، درمان بیماری ، سرطان ، سکته قلبی و مغزی ، کلسترول ، فشارخون ، دیابت ، یبوست، بیماری کبد ، آرتروز ، پیری زود رس ، kangen water ، www.alkamedi.ir ، www.kykiran.com ، درمان ریزش مو ، سردوشی ضد ریزش مو، سر دوش ضد کلر ، دوش ضد آهک ، دوش ویتامینه ، سردوش ویتامین c ،دوش آنتی باکتریال ، درمان بیماری های پوستی ، درمان 100% ریزش مو ، نظافت و نرمی پوست ، ضد ترکیبات سمی ، طراوت پوست و مو ،ضد فلزات سنگین ، تولید میلیونها یون منفی ، صرفه جویی در مصرف آب تا 75%


دستگاه آب یونیزه قلیایی kyk ، دستگاه آب یونیزه قلیایی alkamedi ، شرکت ویژن سلامت قرن ، آب یونیزه قلیایی ، دستگاه آب قلیایی ، دستگاه تصفیه آب ، کی وای کی ، آلکامدی ، درمان بیماری ، سرطان ، سکته قلبی و مغزی ، کلس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا