این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید

چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج

%0
  • کرج
ساخت پلاک استیل در کرج تماس بگیرید

ساخت پلاک استیل در کرج

%0
  • کرج
چاپ و تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
تبلیغ ارزان تماس بگیرید

تبلیغ ارزان

%0
  • تهران شرق
دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان

کتاب شاملو و اگزیستانسیالیسم سارتر

در استان قزوین قزوین, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

فهم و دریافتِ بنیادهایِ فلسفیِ شعرِ شاملو همواره دغدغه ی نگارنده بوده است. هر چند برخی از صاحب نظران بر این عقیده اند که هیچ خط و ربطِ پیوسته ی فلسفی را نمی توان در شعرِ شاملو مشاهده نمود.[1] اما منتقدانی چون "رضا براهنی"[2]، "عبدالعلی دستغیب"[3] و "محمد حقوقی" تلویحاً به نسبت برخی از اشعار شاعر با اگزیستانسیالیسم اشاره داشته اند. متن پیش رو نیز بر آن است که پیوستگیِ خط و ربط هایِ فلسفیِ شعر شاملو را با اگزیستانسیالیسم به ویژه اگزیستانسیالیسم سارتر تبیین نماید.
منتقدان یاد شده در عین اشاره ی تلویحی به ربط بنیادهای فلسفه ی اگزیستانسیالیسم با شعر شاملو، به صورت مستقل و طبقه بندی شده، به نسبت مشخص مصرع ها با اصول مکتب مذکور اهتمام نورزیده و رابطه ی هیچ اصولی از مکتب مذکور را به طور مشخص با شعر شاعر نسنجیده و یا هیچ مصراع و سطری از اشعار را با توجه به اصول مذکور دسته بندی نکرده اند. در این متن سعی شده است ابتدا با تشریح آرای سارتر و ورود به گزاره های جزئی تر و مشخص تر بین این آرا با پایه های فلسفی- اخلاقی شعر شاملو نسبت برقرار شود.


شاملو ، سارتر ، اگزیستانسیالیسم ، فلسفه ، شعر ، اقاقیا ، انتشارات ، انتشارات اقاقیا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا