این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
آموزش برنامه نویسی پایتون تماس بگیرید

آموزش برنامه نویسی پایتون

%0
  • هرمزگان کیش
1
فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x تماس بگیرید

فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز
1
شرکت آرمان پژوهان آینده نو طبرستان تماس بگیرید

شرکت آرمان پژوهان آینده نو طبرستان

%0
  • مازندران ساری
1
فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE تماس بگیرید

فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE

%0
  • تهران تهران مرکز
5
خرید ترانسفورماتورهای کارکرده – فروش ترانس کارکرده و دست دوم تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

انجام پروژه  برنامه نویسی labview لب ویو 0 تومان

انجام پروژه برنامه نویسی labview لب ویو

%0
  • تهران تهران جنوب
انجام و طزاحی و ساخت پروژه های الکترونیک و برنامه نویسی تماس بگیرید
برنامه نویسی اندیکاتور و اکسپرت 0 تومان

برنامه نویسی اندیکاتور و اکسپرت

%0
  • خراسان مشهد
آموزش برنامه نویسی زبان سی شارپ #C در قزوین تماس بگیرید
طراحی سایت در مازندران، برنامه نویسی، سئو | گرگستا تماس بگیرید
واردات و فروش گلیسیرین  مالزی تماس بگیرید

واردات و فروش گلیسیرین مالزی

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش زبان های برنامه نویسی کامپیوتر 0 تومان

آموزش زبان های برنامه نویسی کامپیوتر

%0
  • اصفهان اصفهان
1
آموزش برنامه نویسی پایتون تماس بگیرید

آموزش برنامه نویسی پایتون

%0
  • هرمزگان کیش
آموزش برنامه نویسی 0 تومان

آموزش برنامه نویسی

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه

جدیدترین آگهی شراکت

طراحی سیستم معاملاتی شخصی در بازارهای مالی

در استان تهران تهران مرکز, | شراکت

طراحی سیستم معاملاتی شخصی در بازارهای مالی
WwW.GuilanFX.CoM
از آنجایی که عده ی کثیری از هموطنان برای انتخاب استراتژی معاملاتی خود با دنیایی از سیستمها و مباحث برخورد می کند و این برخورد موجب سردرگمی و اثر موارد حتی باعث از دست دادن سرمایه می شود تیم گیلان اف ایکس بر آن شد که جهت حمایت از این دسته از عزیزان بخشی را به عنوان ارائه ی استراتژی شخصی برای شما راه اندازی کند. در این بخش شما می توانید با ارائه ی مشخصات استراتژی مورد نظرتان،همینطور مقدار سرمایه ی اولیه،میزان ریسک پذیری،انتظار سود و مقدار ضرر قابل چشم پوشی ماهیانه ، تایم فریم دلخواه و .. استراتژی مخصوص به خود را سفارش دهید.این استراتژی ساخته ی تیم گیلان اف ایکس نیست. بلکه تیم تحلیلگر ما تنها از میان هزاران سیستم رایگان ( که هر روز در حال افزایش است) و سیستمهای حرفه ای و تجاری که در دنیای مجازی ارائه می شوند و در سایت گیلان اف ایکس قرار می گیرند، سیستمی را که متناسب با درخواست شما باشد را ارائه می دهد و تضمین می نماید چنانچه بعد از 2 ماه کاری شما قوانین استراتژی را به صورت کامل و 100% انجام دادید و پرافیت ماهیانه ی شما منفی بود 2 برابر کل مبلغ پرداخت شده از طرف شما عودت داده می شود.لازم به ذکر است که گیلان اف ایکس معامله روی حساب واقعی برای تست هر استراتژی را عمل درستی نمی داند.چرا که برای آشنایی و تسلط به روی هر سیستم معاملاتی حداقل 1 ماه تست زنده مورد نیاز است.
WwW.GuilanFX.CoM
مواردی که برای سیستم معاملاتی شخصی شما در نظر گرفته می شوند از این قرار است :
1 : تایم فریم انتخابی : در چه تایم فریمی بیشتر مایل هستید ترید کنید و یا فرصت ترید در چه تایمی را دارید؟
2 : میزان سرمایه اولیه و درگیر در بازار : یکی از موارد مهمی که باید برای طراحی و یا انتخاب استراتژی معاملاتی در نظر گرفته شود میزان سرمایه اولیه و مقداری که درگیر معاملات می شود ، است.
3 : تعداد پوزیشن در هر روز : یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب یا طراحی یک سیستم معاملاتی شخصی باید در نظر گرفت نوع و تعداد پوزیشن ها در هر روز یا بازه زمانی مشخص است. به عنوان مثال ممکن است شما علاقمند به اسکالپ باشید و یا برعکس مایل باشید پوزیشن هایتان را در هر روز یک بار چک کنید که البته این انتخاب نسبت مستقیم با میزان سرمایه ی اولیه شما دارد .
4 : استاپ و تارگت : این یکی از اساسی ترین قسمتها در هر سیستم معاملاتی ست.اینکه به شما بگوید دقیقا چه موقعی باید وارد و یا خارج شوید . این مهم می تواند به دو صورت استاتیکی و یا داینامیکی باشد.استاتیکی به این معناست که میزان تارگت و استاپ برای همه ی معاملات یک مقدار ثابت باشد. میزان ریسک به ریوارد انتخابی شما در انتخاب این امر بسیار دخیل است.اما تارگت و استاپ دینامیکی به صورت لحظه ای برای هر معامله تغییر می کند. در این نوع استاپ و تارگت معامله گر باید هنگام معاملات پشت کامپیوتر نشسته و همیشه آماده تغییر استاپ و تارگت باشد.در این نوع پوزیشن ها تریدر می تواند از استاپ و تارگت ذهنی استفاده کند که به دلایل مختلف امنیتی از جمله احتمال قطع ارتباط اینترنت و .. به هیچ وجه توصیه نمی شود.
5 : نوع اندیکاتورهای مورد علاقه : انواع و اقسام اندیکاتور ها وجود دارند.بدون توجه به ماهیت و اساس هر کدام نوع نمایش اطلاعاتشان با هم فرق می کند. به عنوان مثال بعضی اندیکاتورها به صورت هیستوگرام هستند( در پنجره ای در پایین چارت ظاهر می شوند)، بعضی دیگر به صورت باند یا کانال و ... . طبیعیست که هر فرد با نوعی از این نمایشگرها بیشتر ارتباط بر قرار می کند.
6 : حد سود و ضرر مورد انتظار و قابل تحمل در ماه : یکی از مواردی که موجب سردرگمی افراد در میان سیستم های مختلف می شود اختلاف بین حد سود مورد انتظار و حد ضرر قابل تحمل در بازه زمانی مشخص است.به این معنا که تریدر انتظار بیشتر از حد از استراتژی خود دارد و بدون توجه به ماهیت استراتژی اقدام به ترید در یک بازه زمانی مشخص( که معمولا بسیار کوتاه و غیر اصولیست) می کند و چون انتظارش برآورده نمی شود دست به کم و زیاد کردن حجم معاملات ، تخطی کردن از اصول تعریف شده در سیستم می زند که در نهایت موجب متضرر شدن و در اکثر موارد تست استراتژی بعدی به همین روال است .
7 : میزان آشنایی با بورس و بازارهای مالی: خیلی از هموطنان هستند که برای استفاده بهینه! از وقت و سرمایه اقدام به ترید کردن قبل و یا هنگام آموزش می کنند. در این هنگام فرد پیش خود فکر می کند " من می توانم هم یاد بگیرم و هم ترید کنم! تا مدتی که یاد می گیرم می توانم بجای دمو از سیگنالهای ... استفاده کنم و .. " . عده ای حتی پا را از این فراتر نهاده و به جای شرکت در کلاسهای آموزشی و یا مطالعه منابع آموزشی و مقالات موجود به استفاده از سیگنالهای دیگران روی می آورند. برای این دسته از عزیزان باید یاد آور شد که استفاده از سیگنال های عمومی به این دلیل که سیگنالها برای عده ی زیادی و بدون در نظر گرفتن موارد بالا صادر می شود ، در نهایت موجب متضرر شدن فرد می شود.به عنوان مثال ممکن است سیگنال صادر شده با 100 پیپ مثبت بسته شود اما صادر کننده سیگنال هرگز در نظر نمی گیرد آیا استفاده کنندگان همه تحمل منفی شدن پوزیشن مثلا در 50 پیپ منفی را دارند یا خیر؟به همین خاطر با منفی شدن بالانس حساب نهایت موجب از بین رفتن عده کثیری از هموطنان شده اند.در حالی که پرافیت ماهیانه ثبت شده برای صادر کننده سیگنال کاملا مثبت است.
در صورت تمایل برای داشتن استراتژی شخصی و رهایی از سردرگمی در بازار پر تلاطم بورس موارد ذکر شده در بالا را از طریق بخش تماس با ما ارسال نموده تا تیم تحلیلگر ما با شما تماس بگیرند.
WwW.GuilanFX.CoM
هزینه ی ارائه ی سیستم معاملاتی شخصی با توجه به شرایط شما( تایم فریم انتخابی ، ریسک انتخابی ، تعداد پوزیشن در روز...) از 50.000 تومان تا 100.000 تومان متغیر است.
...........................
سایتهای زنجیره ای گیلان تمام نیازهایتان را در اینترنت برآورده می کند
WwW.GuilanClick.CoM
*********************************


فارکس ، اکسپرت ، فروش اکسپرت ، خرید اکسپرت ، اکسپرت کم ریسک ، اکسپرت سودده ، اکسپرت سود ده ، خرید اکسپرت خوب ، فروش اکسپرت خوب ، اکسپرت ارزان ، اکسپرت متوسط ریسک ، اندیکاتور ، برنامه نویسی ، فروش اندیکاتور ، فروش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا