این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
اینترنت پر سرعت بی سیم تماس بگیرید

اینترنت پر سرعت بی سیم

%0
  • تهران تهران شمال

آگهی های مرتبط

1
اینترنت پر سرعت بی سیم تماس بگیرید

اینترنت پر سرعت بی سیم

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی خدمات اینترنت

اسخدام فوری 0 تومان

اسخدام فوری

%0
  • تهران شمال
1
اینترنت پر سرعت بی سیم تماس بگیرید

اینترنت پر سرعت بی سیم

%0
  • تهران شمال
رفع فوری مشکلات آنتن دهی و شبکه 10,000 تومان

اینترنت بیسیم در کرج

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات اینترنت

اینترنت بی سیم (Wireless ):
وایرلس Wirelessبه تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود که در آن از امواج رادیویی، مادون قرمز و مایکروویو، به جای سیم و کابل، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود. از میان این دستگاه ها می توان پیغام گیرها، تلفن های همراه، کامپیوترهای قابل حمل، شبکه های کامپیوتری، دستگاه های مکان یاب، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد. تکنولوژی Wireless (اینترنت بیسیم) به سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدی را در زندگی ما در سرتاسر دنیا ایفا می کند اینترنت وایرلس بدون نیاز به تلفن و نصب سریع و کیفیت بالا قابل رقابت با اینترنت پرسرعت ADSL و وایمکس (wimax ) میباشد.
شرکت نورانت ارایه ی کننده ی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و اینترنت وایرلسWireless (بی سیم) را با ویژگی های منحصر به فرد در سطح وسیعی در استانهای تهران ، البرز و شهرک های صنعتی در حومه ، به کاربران ارایه می کند.


سایت :
www.nooranet.ir

دفتر فروش
02634206654
34206624 026


اینترنت صبا ، اینترنت پر سرعت ، اینترنت adsl ، اینترنت نامحدود ، اینترنت 128 ، اینترنت 256 ، اینترنت 512 ، اینترنت تهران ، اینترنت ارزان ، اینترنت وایرلس ، اینترنت بی سیم ، شرکت های adsl ، Adsl تهران ، اینترنت صبا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا