این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جعبه اسباب بازی تماس بگیرید

جعبه اسباب بازی

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی CD و DVD

پکیج بازی های کامپیوتری فانتزی و کودکانه

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش CD و DVD

خرید پستی پکیج بازی های کامپیوتری فانتزی و کودکانه
آیا برای اوقات فراغت کودکان خود فکری کرده اید؟
آیا می دانید بازی های کامپیوتری خشن و پر زد و خورد امروزی چه تاثیرات منفی بر روی روحیات فرزند دلبندتان می گذارد؟
آیا به فکر راهی کم هزینه برای سرگرم کردن کودک خود هستید؟
آیا به دنبال بازی های کامپیوتری آموزشی، مهیج و متنوع برای کودکان خود می گردید؟
پیشنهاد ما به شما پکیج بی نظیر بازی های کامپیوتری فانتزی و کودکانه است.
در دنیای امروز چه خوشمان بیاید چه نیاید بازی های کامپیوتری بخشی از اوقات فراغت فرزندانمان شده اند. با شناختن بازی های مناسب کودک تان می توانید اوقات او را به خوبی پر کنید.
مجموعه ای جدید شامل ۱۰۰ بازی کامپیوتری فانتزی، سرگرم کننده و کودکانه در ۳ DVD
بازی هایی که ساعت ها، روزها، هوش و استعداد کودکان را تقویت و او را سرگرم می کند.
شامل بازی های آموزشی، فکری، شبیه ساز، مسابقه ای، معمایی، استراتژیک، فانتزی، سرگرم کننده، پازل، ورزشی، ساخت و ساز و…

لیست کامل بازی ها:
بازی Teddy Floppy Ear Mountain Adventure تِدی ماجراجویی کوهستان ( این بازی مخلوطی از ماجراجویی و آموزش می باشد )
بازی شبیه ساز سیمز۳ : جزیره بهشت The Sims 3 Island Paradise ( بازی شناخته شده و معروف در زمینه شبیه سازی زندگی خانوادگی برای تمامی سنین )
بازی تهران کلاه قرمزی kolah Ghermezi TehRun 2 ( آخرین نسخه از بازی کلاه قرمزی )
بازی شبیه ساز کشاورزی Agricultural Simulator 2013 ( بازی شبیه ساز بسیار عالی کشاورزی، شبیه سازی در بسیاری زمینه ها از جمله مدل سازی سامانه های طبیعی و انسانی)
بازی آماده سازی همبرگر BurgerTime Deluxe ( شما را به یک آشپز ماهر تبدیل می کند تا همبرگرهای خوشمزه ی خود را به مردم شهر عرضه کنید. )
بازی پینکیو Pinocchio ( پینوکیو را که همه می شناسید و کم و بیش هم کارتون آنرا دیده اید این بار بازی آن را تجربه کنید )
کمک به دکتر وایز در کشف بیماری ها Dr. Wise-Medical Mysteries ( شما در زمینه پزشکی و در نقش دستیار یک پزشک عمل خواهید کرد. )
بازی جذاب و هیجان انگیز همسایه جهنمی Neighbours From Hell ( بازی معروف با گرافیک بسیار بالا )
بازی سرگرم کننده مزرعه داری Farm Mania 2 ( یکی از بهترین،جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها در زمینه مزرعه داری )
بازی جذاب مزرعه داری در عصر یخبندان Farm Frenzy 3 Ice Age ( حیوانات مخصوص این آب و هوا که به صورت کاملا جذاب و کارتونی شبیه سازی شده اند )
تجربه معتاد شدن به بازی های کامپیوتری Farm Frenzy 3 Madagascar ( در بازی جذاب مزرعه داری با گرافیک بالاتر در ماداسکار به تولید و کشاورزی بپردازند )
بازی مزرعه داری Youda Farmer 3: Seasons ( نقش فردی را بازی خواهید کرد که یک روستای مخروبه را با تلاش و کوشش به یک روستای آباد تبدیل خواهد کرد )
بازی جذاب و سرگرم کننده Farm Frenzy Ancient Rome ( این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Ancient Rome قرار است که شما را سرگرم کند. )
بازی Slam Bolt Scrappers شدت پیچ اوراق ( با جنجال و سختی بسازید و ترکیب کنید. )
بازی Go Home Dinosaurs دایناسور ها به خانه بروید ( یک بازی بسیار زیبا به سبک شبیه ساز BBQ Defense تجربه کنید. )
بازی بانی سمی برای کامپیوتر Toxic Bunny HD Pc Game ( بانی باید برای قهوه مبارزه کند و از میان تونل ها و تله ها راه خود را پیدا کند. )
بازی ماجراهای تانکیا نفرین زولتار Tankyas Adventures The Curse of Zoltar ( بازی ماجراهای تانکیا یک بازی ماجراجویی و فکری است که در یک جزیره اتفاق می افتد )
بازی اسپیدی بیگانه برای کامپیوتر ALIEN SPIDY PC ( در این بازی شما در نقش حشره ای کوچک به دنبال دوست خود به زمین می آیید. )
بازی زیبای پادشاهی کوچک LITTLE KINGDOM ( با محیطی شاد و رنگارنگ مخصوص کوچولوها )

بازی پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars ( در این بازی تمام پرندگان و خوک ها به شکل شخصیت های فیلم جنگ ستارگان در آمده اند )
بازی جو خطرناک برای کامپیوتر Joe Danger 2 The Movie ( به تعقیب دوچرخه سواران پلیس و نابود کردن آن ها در دوره سفر به زمان دایناسورها بروید )
بازی جذاب انقلاب کرم ها Worms: Revolution ( داستان به دوگونه پیش می رود، انجام ماموریت ها یا جنگ مستقیم که به انتخاب کاربر است.)
بازی جذاب با طراحی متفاوت Empress Of The Deep The Darkest Secret ( در هر مرحله کاربر می بایست با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف حقیقت بازی را کشف کند. )
بازی مبارزه با حشرات مضر Feelers ( به کشتن حشرات موزی بپردازید و از دست این حشرات شرور که در محیط شما زندگی می کنند راحت شوید )
بازی کشف حقیقت های پنهان Becky Brogan The Mystery of Meane Manor ( بازی فکری که کاربر باید در هر مرحله به دنبال اجسام گمشده باشد که به صورت حرفه ای در تصاویر مخفی شده اند. )
بازی دوست دار میوه ها Frutti Freak 2: for Newbies ( شما با پرش از روی موانع و استفاده از میوه های سالم خود را به مرحله ی بعدی می رسانید )
بازی جذاب شکار مرغ ها Chicken Chase ( در آن باید به پرورش مرغ و خروس ها بپردازید )
بازی پیدا کردن اجسام گمشده Ancient Adventures Gift of Zeus ( موضوعش پیدا کردن اشیاء مخفی به واسطه داشتن داستانی جذاب )
بازی حل معماهای دشوار Bengal 2 Game Of Gods ( کاربر باید به ببر بنگال کمک کند تا پس طی مراحل موجود به هدف خود یعنی تاج دست پیدا کند )
بازی جذاب جوجه دیوانه Crazy Chicken Pirates ( باید به این جوجه دیوانه کمک کنید تا در جزیره ای دور افتاده با کشتن مزاحمان به گنج اصلی دست پیدا کند )
تجربه ای جدید در بازی های معمایی Letters from Nowhere 2 ( کاربر باید به دنبال اجسام گمشده ای باشد که به صورت کاملا زیرکانه ای در تصویر مخفی شده اند )
بازی یافتن تاج گمشده Mortimer Beckett and The Lost King ( داستان فردی را به صورت یک بازی درآورده که باید یک تاج گمشده گران قیمت را پس از طی مراحل مختلف پیدا کند. )
بازی در تعقیب مارهون جوجه دیوانه Moorhuhn Wanted ( با جوجه ای به نام مورهان همراه شوید تا به غرب وحشی و به شهری سفر کنید که قانون حاکم بر آن، بی قانونی است. )
بازی پیدا کردن اجسام گمشده FBI Paranormal Case Extended BFG ( کاربر باید به نقش اول بازی کمک کند تا به هدف خود یعنی حقیقت گمشده ای که پنهان شده است دست پیدا کند. )
بازی نجات گوسفندهای ۲ Saving Private Sheep ( همیشه گرگ ها به گوسفند ها حمله می کرده و آنان را شکار می نموده اند. اما این بار گوسفند ها بر گرگ ها فرمانروایی می کنند. )
بازی جدید یافتن اشیا گمشده Escape Whisper Valley v1.0 ( کاربر باید به دنبال اشیاء گمشده ای باشد که در هر مرحله در مکان های مختلفی به صورت کاملا هوشمندانه ای مخفی شده اند. )
پازلی جدید و جذاب در یک بازی متفاوت Herofy Final ( پازل بازی به شکلی جذاب طراحی شده و با نمونه های مختلف و قدیمی تر کاملا تفاوت دارد )
بازی آباد سازی مصر باستان The Timebuilders: Pyramid Rising ( بیابان های مصر آماده شده تا کاربران به واسطه این بازی به صورت مجازی به آبادسازی آن بپردازند. )
بازی هدایت گوی های شیشه ای به حفره ها Chenzo Cove v1.03 ( کاربر باید در هر مرحله شخص اول بازی را برای رسیدن به الماس ها و سکه ها هدایت کند. )
بازی ساده اما سرگرم کننده و جذاب Lost Souls: Enchanted Paintings ( جدیدترین نسخه از بازی های ژانر Hidden Object )
بازی سفرهای مارکوپلو Marco Polo ( صدها جسم گمشده در این بازی وجود دارند که شما باید به دنبال آن ها باشید )
بازی جذاب ساخت رم باستان Roads of Rome v1.0 ( کاربر می بایست با ساختن پل ها و جمع کردن هرآنچه در مراحل مختلف لازم است به مراحل جدید قدم گذارد )
تجربه ده ها پازل در یک بازی Ancient Quest of Saqqarah v1.19 ( یک پازل مقابل کاربر قرار می گیرد تا با کنار هم قرار دادن اشکال همشکل در هر مرحله پازل موجود را حل کرده )
بازی ساده اما سرگرم کننده Wonders Magical Mystery Tour ( در ژانر پازل امکان ساخت یک شهر باستانی زیبا را با تلاش و کوشش به شما می دهد. )
بازی گوسفند مرمری Marble Sheep v1.1 ( بازی سرگرم کننده و خنده آور و دارای محیطی بسیار نشاط آور و جذاب است )
بازی پرتاپ حشرات رنگارنگ Conga Bugs ( یک بازی موزیکال و سرگرم کننده است که به سبک بازی های لوکسور تهیه شده )
بازی مزرعه داری راش Ranch Rush 2 ( سارا برای پرکردن اوقات فراقتش مزرعه کوچکی خریداری می کند و تصمیم می گیرد که نیاز مردم جزیره به محصولات کشاورزی را برطرف کند. )
بازی حل پازل با جا به جا کردن جعبه ها Puzzling Paws v2.0.9 ( یک بچه گربه با رفتن به پیک نیک و دیدن یک نور درخشان و خیره کننده وارد یک دنیای عجیب و پر از رمز و راز می شود. )
بازی جذاب ساخت روستا The Promised Land ( بازی جذاب و سرگرم کننده ای است که کاربر در آن نقش یک مزرعه دار را ایفا می کند. )
تنیس در دنیای مجازی بازی ها Fila World Tour Tennis ( شبیه ساز ورزش تنیس )
بازی ورزشی بولینگ The Honeymooners Bowling ( شبیه سازی ورزش بولینگ )
بازی بیلیارد به صورت کامپیوتری Billiard Masters ( شبیه ساز بازی بیلیارد )
بازی گلف به صورت سه بعدی ۳D Ultra Minigolf Adventures ( شبیه ساز بازی گلف )
بازی مسابقات اسب سورای Planet Horse ( شبیه ساز ورزش اسب سواری )
مسابقات فوتبال به روشی جدید و جذاب Moorhuhn Soccer ( بازی جذابی با موضوع فوتبال است. )
بازی ماشین های آمریکایی American Lowriders ( شما در مسابقه ای که در آن خودروهای قدیمی و کلاسیک امریکایی به رقابت می پردازند شرکت می کنید )
بازی شطرنج Chess Secrets of the Grandmasters ( شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است )
بازی ناروتو، مبارزان راه نینجا Naruto the Way of the Ninja v2.0 ( از کارتون بسیار زیبای ژاپنی Naruto برگرفته شده است. )
بازی سفر به دنیای سحر و جادو خرگوش شجاع Rabbit’s Magic Adventures ( به خرگوش ما کمک کنید تا دوست خود را که توسط جادوگر مخوف شهر عجایب دزدیده شده نجات دهد. )
بازی مادر بزرگ شگفت انگیز Super Granny 5 (مادر بزرگ پس از کوچک شدن به مکانهای مختلف خانه میرود و سعی میکند زنده بماند، شما باید سعی کنید او توسط جانوران مختلف بلعیده نشود)
بازی نبرد میان خیر و شر Druids: Battle of Magic ( در نبرد میان خیر و شر شرکت کرده و برای پیروزی خوبی ها مبارزه کنید. )
بازی جواهرات آفتاب پرست Chameleon Gems v1.07 ( با آفتاب پرست همراه شوید تا جواهرات را از نابودی نجات دهید. )
بازی در جست و جوی باب اسفنجی و دوستانش SpongeBob SquarePants: 3D Obstacle Odyssey ( برای کمک به باب اسفنجی و دوستانش به اعماق اقیانوس ها سفر کنید )
بازی اژدها و گوی های رنگی Dynasty ( تمامی اوقات خود را در یک دنیای شاد و رنگارنگ در میان گوی های رنگی خواهید گذراند. )

بازی مبارزه بچه خوک های بد با پرندگان خشمگین Bad Piggies v1.2.0 ( شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! )
بازی در جست و جوی جواهرات کشتی تایتانیک Hidden Expedition: Titanic ( یک ماجراجویی پرهیجان در کف اقیانوس ها در انتظار شماست. )
بازی طناب را ببر Cut the Rope v1.0.0.30 ( با موجود کوچک سبز رنگی با اشتهای سیری ناپذیر همراه می شوید تا به او کمک کنید آب نبات های خوشمزه بخورد و خودش را تقویت نماید )
بازی راشل و سرزمین شگفت انگیز Outta This Kingdom ( در بازی باید مدیریت بر زمان را یاد بگیرید چرا که تنها شرط پیروزی شما همین است. )
بازی جذاب پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space 32/64Bit مترو ویندوز ۸ ( نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت برای ویندوز ۸ )
بازی مدیریت مزرعه های میوه مادربزرگ Fruits Inc (شما نقش دختری به نام بروک را بازی میکنید. مادربزرگ پیر بروک تصمیم دارد بازنشسته شود و نگهداری مزرعه بزرگ خود را به او بسپارد)
بازی در جست و جوی گنج های موش کوری به نام مولی Treasure Mole ( با موش کوری به نام مولی همراه شوید و در حفره های زیرزمینی در جست و جوی گنج باشید. )
بازی میمون بازیگوش Bongo Boogie ( باید به یک میمون بند باز کمک کنید که با حفظ تعادل خود بر روی یک طناب حرکت کند )
بازی مشابه همسایه جهنمی Pranksterz Off Your Boss
بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Luxor Adventures ( شما باید با قرار دادن پازل های مختلف در هر مرحله به جلو قدم بردارید. )
بازی هدایت مارهای رنگی به سمت میوه ها Yumsters ( به مارهای رنگارنگ بازی کمک کنید تا فقط میوه های هم رنگ خودشان را بخورند و به میوه های دیگر کاری نداشته باشند. )
بازی پنگوئن و دردسرهای تمام نشدنی ۱Penguin 100 Cases ( باید به پنگوئن کمک کنید تا بتواند راه برگشت به خانه، وسایل دوست داشتنی اش که گم کرده را پیدا کند و خانه اش را مرتب نماید.)
بازی کمک به پیگلت بچه خوک کوچولو Piglet’s Big Game ( حس خوب همیاری و کمک به دوستان را تجربه نمایید. )
بازی حمله به موجودات حبابی Bubble Bonanza v1.0 ( یک بازی سرگرم کننده اما معمایی )
بازی مسابقات رالی موتور سواری ATV Quadro Racing ( در پیست های صحرایی که خود انتخاب می کنید لذت موتور سواری با موتور های ۴ چرخ با سرعت بالا را تجربه نمایند. )
بازی دیدار با انسان های اولیه The Humans: Meet The Ancestors ( به دوران ما قبل تاریخ سفر کنید تا ببینید که نیاکانتان چگونه زندگی خود را سپری می کرده اند. )
بازی غواصی در جزیره مرموز Dive: The Medes Islands Secret ( به اعماق اقیانوس ها بروید و در جست و جوی گنج های گران بها و بی شماری باشید. )
بازی جوجه های دیوانه رنگارنگ و بازیگوش Crazy Birds ( باید پرنده های کوچک و بازیگوش هم رنگ را که در یک خط در حال پیشروی هستند در کنار هم پرتاب کنید )
بازی جورچین در دنیای متفاوت Azkend 2: The World Beneath ( بازی سرگرم کننده و جورچین است که با گیم پلی فوق العاده ای که دارد می تواند ساعت های بسیاری شما را سرگرم کند. )
بازی ساخت آتن باستان Heroes of Hellas 3: Athens
بازی کمک به قهرمانان کوچک Costume Quest ( دو خواهر و برادر که هر کدام دارای توانایی منحصر به فرد و مهارت های خاص خود هستند )
بازی مسابقات ماشین سواری Bang Bang Racing v1.0 ( بازیکنان می توانند نهایت سرعت و لذت را در رانندگی تجربه کنند )
بازی برج سازی با مکعب های رنگارنگ Tower Builder ( هدف شما در این بازی کمک به یک مکعب کوچک است که به طوراتفاقی از خانه اش که در میان کوههااست به پایین افتاده. )
بازی باغ وحش جین Jane’s Zoo ( به جین کمک کنید تا به هدف خود برسد و از موجودات در حال انقراض حفاظت کند تا نسل آنان را از نابودی نجات دهد. )
بازی Armado HD ( شما در این بازی در نقش جانوری شبیه به مورچه خوار قرار دارید که باید مسیر مشخصی را طی نمایید و امتیاز کسب کنید )
بازی تخم های اژدها Dragon Hatchery ( با تطبیق تخم اژدهای همرنگ که هریک متعلق به یک اژدها هستند و همچنین مراقبت از آن ها، کمک کنید تا تعداد اژدها افزایش یافته )
بازی مکعب های ABC، زمین بازی تدی ABC Cubes: Teddy’s Playground ( تدی عاشقبازی با مکعب های رنگی است و در تمام طول روز با دوستان خود به بازی می پرداخته است. )
بازی سفر به سیاره ناشناخته Ballville: The Beginning ( به کاپیتان در راهنمایی دیگر سرنشین ها کمک کنید تا یک شهر جدید و زیبا را برای زندگی خود در این سیاره زیبا بسازند. )
بازی اوزی: ماجرا های زمین Oozi: Earth Adventure ( در مورد یک خلبان می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده.حال شما باید کمک کنید تا این سفینه به سیاره خود باز گردد )
بازی جوجه خروس دیوانه در مسابقات ماشین سواری Moorhuhn/Crazy Chicken Kart v2 ( شما ماشین های مسابقه ای جالب و جذابی خواهید داشت که باید امتیازات زیادی بدست آورید )
بازی ریمن، ریشه ها Rayman:Origins ( بازی بسیار هیجان انگیز و فانتزی برای تمامی سنین )
بازی Snack 2 Go 2013 ( از بازی های جدید در سبک آشپزی که با نوآوری و خلاقیت فروان چندی پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است )


بازی بچه ها ، بازی های آموزشی ، بازی های شبیه ساز ، بازی های فانتزی ، بازی های فکری ، بازی های مناسب کودکان ، بازی های کودکان ، بازی های کودکانه ، بازی کامپیوتری ، بازیهای کودکانه ، خرید اینترنتی بازیهای


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا