این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زبان

تدریس خصوصی ترکی استانبولی تماس بگیرید
آموزش زبان ترکی استانبولی تماس بگیرید
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران غرب
شروع ترم زبان انگلیسی 0 تومان

شروع ترم زبان انگلیسی

%0
  • تهران غرب
2
آزمون تافل تضمینی | دولینگو تضمینی | gre , oet تضمینی تماس بگیرید

مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی کودکان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش زبان

خرید اینترنتی مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی کودکان Disney’s Magic English
فراموش نکنیم به فرزندان خود از دوران کودکی زبان بیاموزییم!
۳۲ فیلم آموزشی به مدت ۱۳ ساعت و ۳۳ دقیقه شامل ۲ دی وی دی

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی کودکان Disney’s Magic English یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان دنیا، محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ ترین سازنده فیلم ها و شخصیتهای انیمیشن در دنیاست.
این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین ۳ سال تا ۱۵ سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن ها و کارتون های زیبا و دوست داشتنی والت دیزنی و شخصیت های مطرح این کارتون ها به کودکان آموزش می دهد.

یکی از برترین ویژگی های این مجموعه ارزشمند آموزشی که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت این مجموعه منحصر به فرد آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسی است چرا که کودک و نوجوان به هیچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و با کمک تکرار و مشاهده کارتون های زیبا و دوست داشتنی زبان انگلیسی را فرا می گیرد!

ویژگی های مجموعه آموزشی زبان مخصوص کودکان مجیک انگلیش :
- متشکل از ۳۲ موضوع درسی
سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، میهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره های خندان، رنگها، حیوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و …
- آموزش تنها از طریق تماشای ویدیو های دوست داشتنی، گوش فرا دادن به سخنان گوینده و تکرار!
- ارائه شیوه مدرن و بسیار دوست داشتنی آموزش زبان کودکان که فرزندان شما علاوه بر لذت بردن از تماشای کارتون همزمان زبان انگلیسی را نیز فرا می گیرد .
- تمرین و پرسش و جواب در تمامی دروس هنگام پخش کارتون ها از زبان گوینده یا شخصیت های کارتون !
- عالی برای پخش در محیط موسسات و کلاس های آموزشی زبان سطح کودکان چرا که محیطی بسیار گویا و پرسش و پاسخی را با خود به همراه می آورد.
- تایید شده از سوی موسسات آموزشی مطرح دنیا
- عالی برای رده سنی کودکان از ۳ سال تا ۱۵ سال (حتی والدین نیز همراه با کودکان خود می توانند از این مجموعه آموزشی ارزشمند لذت برده و بهره جویند)!
این مجموعه برای تمامی کودکان از زمانی که لب به سخت می گشایند قابل استفاده است!

زبان: انگلیسی
مدت زمان: هر قسمت ۲۵ دقیقه و مجموعا ۱۳ ساعت و ۳۳ دقیقه فیلم های آموزشی
تعداد : ۲ DVD


آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ، آموزش زبان انگلیسی خردسالان ، آموزش زبان کارتونی ، آموزش زبان کودکان ، برترین آموزش زبان کودکان ، خرید اینترنتی آموزش زبان Magic English ، خرید اینترنتی آموزش زبان کودک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا