این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فنی و حرفه ای

دوره آموزشی صفر تا صد پرینتر سه بعدی آکادمی ایپک تماس بگیرید
اموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل تماس بگیرید
2
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش پتینه در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان
1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • مشهد

فیلم آموزش ساخت هلیکوپتر کنترل از راه دور

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

خرید پستی فیلم آموزش ساخت هلیکوپتر کنترل از راه دور
فیلم آموزش راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز در ۳ جلد
فیلم آموزشی Ray Hostetler – Ray’s Authoritative، راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز را به ساده ترین روش ممکن به شما یاد می دهد.

موضوعات:
جلد ۱: تئوری فرستنده و راه اندازی
جلد ۲: راه اندازی نیمکت هلیکوپتر
جلد ۳: چگونگی پرواز هلیکوپتر
جلد ۱ تا ۳ یک هلیکوپتر ساخته شده کامل را در نظر می گیرد و نشان میدهد که چه طور آن را راه اندازی کرده و پروازی درست داشته باشیم. مهم نیست که تجربه تان در چه حدی است این مجموعه مراحل لازم برای داشتن پروازی کامل با هلیکوپترتان را تشریح می کند.
ما راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز را به ساده ترین شکل ممکن ارائه کردیم زیرا به تمام “چرا” ها پاسخ دادیم سپس “چگونگی” را نشان دادیم. مهم نیست تجربه تان به چه میزان است این مجموعه دی وی دی مراحل لازم برای راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز کردن مانند یک فرد خبره را به شما توضیح می دهد.

هر چند ما از رادیوی JR 9303 و از هلیکوپتر Thunder Tiger Raptor 50 pro در نمونه ها استفاده می کنیم، اما اطلاعات ارائه شده برای هرنوع هلیکوپتر و رادیو کاربرد دارد. مانند دستورالعمل هلیکوپتر قدرتی Ray ما اصل کلی را به شما نشان می دهیم سپس در نمونه ها آن را اجرا می کنیم. زمانی که شما “چرا” ی راه اندازی هلیکوپتر را به درستی متوجه شدید، قادر خواهید بود که هر رادیو و هر دستگاهی را راه اندازی کنید.
زبان آموزش این فیلم انگلیسی و مدت زمان آن ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد.
۱ DVD


آموزش ساخت هلی کوپتر ، آموزش ساخت هلیکوپتر ، آموزش ساخت هلیکوپتر کنترلی ، خرید اینترنتی فیلم ساخت هلیکوپتر ، خرید پستی آموزش ساخت هلیکوپتر ، دی وی دی آموزش ساخت هلیکوپتر ، سی دی آموزش ساخت هلی کوپتر ، فیل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا