این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش،تدریس، مکالمه ,زبان آلمانی جهت تحصیل ، مهاجرت و کار تماس بگیرید

جدیدترین آگهی زبان

موثرترین آموزش زبان انگلیسی کودکان Hooked on Phonics

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش زبان

خرید پستی برترین و موثرترین آموزش زبان انگلیسی کودکان Hooked on Phonics
در سراسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان آماده شده است.

این دوره آموزشی توسط بنیاد کتاب خوانی کودکان آمریکا مورد تایید قرار گرفته و برای محصلان ، نویسندگان و حتی پدر و مادرها نیز مورد استفاده می تواند باشد.
این دوره آموزشی شامل ۲۸ درس آموزشی ، ۸ کتاب کار ، ۸ داستان کوتاه زیبا و خواندنی ، ۸ دی وی دی ، ۴ مجموعه از نوشته ها و تصاویر به صورت فلش کارت ، ۸ مجموعه از لغات به صورت برچسب می باشد.

شما با مشاهده ی فیلم های آموزشی درون این مجموعه و انجام تکالیف Workbook می توانید کلمات جدید را به آسانی فرا بگیرید ، ترکیب آوای کلمات در کنار یکدیگر را یاد گرفته و سرانجام به مطالعه یک داستان زیبا از مجموعه داستان های این کتاب بپردازید.
شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از فروشگاه ما سفارش دهید.

۴ DVD
همچنین می توانید از محصولات مجموعه کارتونی آموزش زبان انگلیسی کودکان، آموزش ترجمه زبان گریه کودک ۱ و ۲ و بزرگترین مجموعه صوتی قصه های کودکان دیدن فرمایید.


Hooked on Phonics ، آموزش انگلیسی برای کودکان ، آموزش زبان ، آموزش زبان Hooked on Phonics ، آموزش زبان بچه ها ، آموزش زبان کودکان ، برترین آموزش زبان ، جدیدترین آموزش زبان کودکان ، خرید اینترنتی آموزش زبان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا