این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ایزولاسیون و زهکشی گودهای ساختمانی و بام سبز تماس بگیرید
انواع واشر های آب بندی تماس بگیرید

انواع واشر های آب بندی

%0
  • اصفهان اصفهان
کفپوش لاستیکی و پلاستیکی کف سالن گاوداری و کشتی ها تماس بگیرید
رزین نانو ضدآب آتلانتیک 150,000 تومان

رزین نانو ضدآب آتلانتیک

%0
  • سمنان سمنان
ورق لاستیکی منجیددار و بدون منجید ، ورق سیلیکون تماس بگیرید
فروش کفکش در اصفهان 0 تومان

فروش کفکش در اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
گچ ضدآب 20 کیلویی آتلانتیک 220,000 تومان

گچ ضدآب 20 کیلویی آتلانتیک

%0
  • سمنان سمنان
پوشش پاسیو ،سقف پاسیو تماس بگیرید

پوشش پاسیو ،سقف پاسیو

%0
  • البرز کرج

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

مزایای سازه ال اس اف LSF 0 تومان

مزایای سازه ال اس اف LSF

%0
  • شیراز
ساخت اضافه طبقه ال اس اف LSF شیراز 0 تومان
ساخت آپارتمان ال اس اف lsf شیراز 0 تومان
3
ساخت اضافه طبقه در شیراز 0 تومان

ساخت اضافه طبقه در شیراز

%0
  • شیراز
1
ساخت ساختمان های ال اس اف  LSF 0 تومان
1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
سقف و نمای مدرن تماس بگیرید

سقف و نمای مدرن

%0
  • تبریز
فروش قالب های فوم لس تماس بگیرید

فروش قالب های فوم لس

%0
  • تهران مرکز

آب بندی استخر و سایر اماکن آبگیر با NSG

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات ساختمانی

سالها است که استفاده از قیرو گونی و ایزوگام و دیگر مشتقات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون بعلت اشکالات عمده فنی ، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و آلودگی منسوخ شده است . شرکت تخصصی و مهندسی NSG وارد کننده محصولات ( واتر پروف کننده ) و ( مقاوم کننده ) سازه ها از آلمان می باشد که جهت ساخت ، ایزولاسیون ( آب بندی ) و مقاوم سازی مخازن ، استخرها ، سونا و جکوزی ، پشت بام ، سرویسهای بهداشتی ، آبنما ، نماهای بارانگیر ، چاله آسانسور ، انواع سقف (سیمانی ، سنگی ، آجری ، سفالی ، ایرانیت سیمانی و ... ) ، محوطه سازی ، ساخت و آب بندی انواع بلوک ، جداول و موزاییک و تمامی سازه هایی که در مجاورت مستقیم با آب ، رطوبت ، عوامل جوی و UV خورشیدی هستند استفاده می گردند و بهترین جایگزین روز اروپا ، برای مواد نفتی ، قیر و گونی ، ایزوگام و پوشش های قدیمی می باشند.
این محصولات که در قالب سه نام تجاری NSG Z90 , NSG B70 , NSG N50در کشور عرضه می گردد ، بر پایه رزین های آکریلیک و با فن آوری نفوذی نانو ساخته شده اند و مطابق با استاندارد های جهانی
05 BS EN 1543 – DIN EN 15183 – ASTM C928- می باشند .
این محصولات دارای تاییدیه تولید از اروپا (UKAS) و تاییدیه بهداشت محیط زیست آلمان (T.M) می باشند. همچنین گواهی ایزو 9001 و 9002 را نیز کسب نموده اند.
این مواد بصورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارند که پس از مصرف ( خالص یا ترکیب در ملات ) کاملا بی رنگ می شوند. این محصولات در مقابل رطوبت ، سرما و گرما ( 60- تا 98+ ) ، حریق ، نور ، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات می باشد. استفاده این محصولات در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی ، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه ، بالا رفتن سرعت عملیات ،سبک سازی نمودن سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه ، جلبک و باکتری ) سازه خواهد شد.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات از وب سایت این شرکت (WACKERCO.COM) دیدن نمایید و یا با شماره های66090503, 66090478,66090474-021 تماس حاصل فرمایید . همچنین می توانید با ارسال عدد 5 به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره 3000484200 در خواست مشاوره خود را ثبت نمایید ؛ کارشناسان شرکت در ساعات اداری با شما تماس خواهند گرفت .


آب بندی ، ایزولاسیون ، درزگیری ، درزگیری سینک ، آب بندی استخر ، ایزولاسیون استخر ، رفع رطوبت سازه ، ایزوله کردن ، ترمیم ترک استخر ، ترمیم بتن ، کیورینگ بتن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا