این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

صابون ضد بو نانو استیل اصل

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

صابون بوبر نانو استیل بهترین از بین برنده بوی نامطبوع پیاز، گوشت، ماهی و ... از دستان شما

بوی ناخوشایند دست ها پس از خرد کردن پیاز، گوشت، ماهی و ... همه را کلافه و ناراحت می کند. ولی ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم. با استفاده از صابون جادویی استیل نانو برای همیشه از شر بوی بد دست هنگام آشپزی رها می شوید. وقتی شما دستان خود را با صابون جادویی نانو بشویید به دلیل ساختار نانو آن، بوی نامطبوع دست به طور کامل از بین می رود. شما بایستی صابون استیل جادویی را همراه با آب مانند صابون معمولی استفاده کنید. شرکت تولید کننده صابون بوگیر دست مدت زمانی را برای مصرف آن اعلام نکرده است و استفاده از آن دائمی است. صابون جادویی فلزی اورجینال برنده جایزه بین المللی ذهن برتر از اروپا می باشد.
.
. جهت خرید صابون نانو استیل به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.
در قسمت جستجو صابون جادویی ضد بو استیل را جستجو کنید. محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
شما می توانید ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید.

قیمت محصول: 11000 تومان

تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی صابون نانو ضد بو ، خرید اینترنتی صابون استیل ضد بو ، خرید صابون استیل ضد بو نانو ، خرید صابون استیل نانو بو بر ، صابون استیل ضد بو ، صابون نانو ضد بو ، صابون نانو ضد بو استیل ، صابون بو بر نان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا