این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

قیمت دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک تماس بگیرید

قیمت دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

%15
  • تهران تهران شمال
تعمیرات تخصصی دستگاه پاشش رنگ پودری الکترو استاتیک تماس بگیرید
سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
لوله آلومینیومی گازی و یخچالی 8*6 تماس بگیرید

لوله آلومینیومی گازی و یخچالی 8*6

%0
  • مرکزی اراک
شرکت خدمات صنعتی فلزات دیبا لیزر تماس بگیرید

شرکت خدمات صنعتی فلزات دیبا لیزر

%0
  • تهران تهران غرب
مجموعه صنعتی فلزات دیبا لیزر تماس بگیرید

مجموعه صنعتی فلزات دیبا لیزر

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین
خریدار پودر گوشت پودر ماهی 0 تومان
تولید و پخش و نصب انواع فنس باغ 0 تومان

ساخت و طراحی خطوط رنگ پودری تمام اتومات ، نیمه اتومات و دستی

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

گروه صنعتی پوشش استاتیک
گروه صنعتی پوشش استاتیک با یاری خداوند متعال فعالیت خود را در سال 1380 با ارائه ای محصولات تولیدی و وارداتی خود بر مبنای مشتری محوری با تکیه بر تجارب ارزشمند مهندسین طراح مکانیک و رنگ ، با هدف طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی خطوط رنگ پودری الکترو استاتیک برای صنایع ، لوازم خانگی ، پروفیل ، صنایع فلزی ، تجهیزات روشنایی ، ضروف تفلون ، قطعات خودرو و... تشکیل داد.
گروه ما از ابتدا هدف خود را در راستای خدمت به کارخانجات تولیدی و رفع مشکل خط تولید در بخش رنگ آنها قرار داده و در این مقوله با توجه به صداقت کاری و اصول فنی مهندسی خط رنگ ، پیشرفت قابل ملاحظه ای را کسب نموده است و توانسته تعداد بسیار زیادی خطوط رنگ تمام اتومات و دستی را در جای جای این کشور پهناور ایران طراحی ، نصب و راه اندازی کند.
با توجه به سرعتی که در پیشرفت این صنعت بزرگ و مهم شاهد هستیم باید اطلاعات و دانش فنی خود را در بالا ترین سطح ممکن نگه داریم.از همین رو هروز شاهد نمونه ای جدید از طراحی ها و سیستمهای با کیفیت و قابل اطمینان تر نصبت به گذشته در صنعت رنگ می باشیم و برای به تحفض بخشیدن به اهداف خود بایستی در تمام بخش های این زمینه کاری از قبال ساخت ، نصب ، راه اندازی ، تعمیر ، نگه داری و... اطلاعات کامل و جدیدی در اختیار داشته با شیم.
گروه صنعتی پوشش استاتیک با تجربه ای کهن در زمینه ساخت و تجهیزات خط رنگ توانسته است ثابت کند یکی از با کیفیت ترین و به روز ترین تجهیزات خطوط رنگ پودری را دارا می باشد. این شرکت با درخشش خود در بین تولید کنندگان توانسته است یکی از معروف ترین برندهای موجود در این زمینه باشد.
با توجه به برنامه ریزی ها و اهداف از قبل تعیین شده هر ساله شاهد پیشرفت و حرکتی نوین در عرصه محصولات و دستگاه های رنگ پاش پودری از شرکت بوده ایم.صداقت ، پشتکار ، همت و حسن اعتماد مشتریان از بزرگترین سرمایه های گروه صنعتی پوشش استاتیک میباشد که با توجه به رقابت گسترده در این زمینه کاری و همچنین ورود شرکت ها و کارخانجات نوپا توانسته ایم رتبه خود را در بین رقبا در بالا ترین سطح نگه داریم ما این مهم را مدیون شما مشتریان عزیز هستیم که تفاوت را در تمام زمینه های کاری احساس نموده اید و با اعتماد خود به ما بهترین محصولات را با کیفیتی بالا و با نازلترین قیمت خریداری نموده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکسهای مربوطه میتوانید به سایت زیر مراجه نمایید.

www.DJS.ir

.


رنگ پودری ، رنگپاش پودری ، دستگاه رنگ پاش پودری ، djs ، iris ، omega ، gema ، رنگپاش الکترواستاتیک ، ساخت و طراحی خطوط رنگ پودری ، خطوط رنگ اتومات و دستی ، رنگ دستی و اتومات ، خطوط رنگ دست دوم ، مشاوره و ساخت خ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا