این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
عایقکاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه تماس بگیرید
1
عایق کاری تاسیسات و موتورخانه عایقکاری 0 تومان
1
عایقکاری موتورخانه در تهران 0 تومان

عایقکاری موتورخانه در تهران

%0
  • تهران تهران مرکز
1
قیمت فوم پشم سنگ تماس بگیرید

قیمت فوم پشم سنگ

%0
  • تهران تهران جنوب
4
قیمت عایق الاستومری تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری

%0
  • تهران تهران حومه
4
قیمت عایق پلیورتان تخته ای تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان تخته ای

%0
  • تهران تهران جنوب
3
قیمت عایق پلیورتان پاششی تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان پاششی

%0
  • تهران تهران جنوب

آگهی های مرتبط

سایر خدمات در همین محل

جدیدترین آگهی سایر خدمات

فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
جوشکار فوری تماس بگیرید

جوشکار فوری

%0
  • اصفهان
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
تولید تخصصی تابلو معابر 0 تومان
تابلو معابر 270,000 تومان

تابلو معابر

%0
  • بابل
تولید تخصصی بیلبورد 0 تومان

تولید تخصصی بیلبورد

%0
  • نور

کانال عایق

در تهران مرکز, سعادت آباد | سایر خدمات

کانالهای از پیش عایق شده آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت انتقال هوا و بهترین انتخاب به عنوان جایگزین کانالهای گالوانیزه می باشد و امروزه، در اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و آمریکایی از این نوع کانال استفاده می گردد.
با توجه به اینکه در مراحل ساخت کانالهای گالوانیزه، جهت ساخت زانو، سه راهی و سایر اتصالات پس از خم کردن ورق، آنها را به وسیله ضربات چکش به صورت کشویی درون یکدیگر قرار داده و این مساله در دراز مدت باعث خورده شدن روکش ورق گالوانیزه و تجمع اکسید آهن می شود. از طرفی به دلیل اینکه عمدتا از عایق پشم شیشه جهت عایقکاری این نوع کانالها استفاده می شود، ذرات این عایق سرطانزا از محل اصلی جدا شده و وارد فضای کانال و در نتیجه وارد فضای تهویه شده می گردد؛ و این مساله می توانند مشکلات فراوانی را برای سلامتی انسان و به ویژه کودکان و افراد سالمند به وجود آورد.
از نظر قیمت نیز، این نوع کانال قابل رقابت با کانالهای گالوانیزه است زیرا، کانالهای از پیش عایق شده نیازی به عایقکاری ندارند و به دلیل سبکی فوق العاده، استفاده کمتر از آهن آلات، الکترود، برق و نیروی انسانی را به دنبال دارد.
از طرفی، سرعت اجرای کانالهای از پیش عایق شده بسیار سریعتر از کانالهای گالوانیزه است و با توجه به کمبود زمان در اکثر پروژه ها؛ این مساله نیز می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.
از نظر هوابندی نیز، کانالهای از پیش عایق شده قابل مقایسه با کانالهای گالوانیزه نیستند، زیرا این نوع کانالها پس از برش به وسیله چسبهای مخصوص و اتصالات خاص کاملا هوابندی شده، در حالی که کانالهای گالوانیزه نخ نسوز تنها ماده جهت هوابندی بین فلنجهای کانالهای گالوانیزه است.
از دیگر محاسن کانالهای از پیش عایق شده نسبت به کانالهای گالوانیزه، مقاومت این نوع کانالها نسبت به رطوبت می باشد. در مناطقی مانند شمال یا جنوب کشور به دلیل رطوبت بالا، استفاده از این نوع کانال توصیه می گردد. زیرا این نوع کانال به دلیل روکش آلومینیوم هیچ گونه ضعفی در مقابل رطوبت از خود نشان نمی دهد.
جنس این کانالها از ماده پلی یورتان یا فنولیک بوده و دارای ضریب انتقال حرارت بسیار پایین (0.018 w/m.°k) است. کانالهای این شرکت دارای دو رو روکش آلومینیوم صلب با ضخامت 100 میکرون می باشد که این ضخامت باعث مقاومت بالای این نوع کانالها در برابر ضربات مکانیکی شده است. به طور معمول، ابعاد ورقهای کانال به صورت 1.2m×4m می باشد که در محل پروژه طبق نقشه مورد نظر برش خورده و توسط اتصالات مربوطه و چسبهای مخصوص ساخته خواهدشد.
شرکت اس تی آی در سال 1387 با هدف بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس گردیده و در همین راستا اقدام به واردات و تامین عایق های الاستومریک EPDM، کانال های از پیش عایق شده PIR و Phenolic نموده است.
عایق های الاستومریک EPDM جایگزین عایق های سنتی از جمله: پشم شیشه ، پشم سنگ به همراه مل و ماستیک می باشند و کانال های از پیش عایق شده PIR جایگزین کانال های گالوانیزه هستند.
همچنین این شرکت با اعزام گروه های آموزش دیده و مجرب جهت اجرای عایق های الاستومریک و کانال های از پیش عایق شده PIR توانسته رضایت کارفرمایان محترم را جلب نماید.
این شرکت در حال حاضر نماینده دو شرکت تایوانی و هنگ کنگی بوده و دارای دفتر بازرگانی در کشور هنگ کنگ می باشد.محصولات این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی و داخلی بوده و تامین کننده بسیاری از پروژهای بزرگ کشور نظیر فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پروژه وردآورد بیمه سینا، بانک صادارت، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر)، پارک فناوری پردیس، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاههای پیام نور کل کشور و ... بوده است.
آدرس : تهران، سعادت آباد، ضلع غربی میدان سرو، ساختمان سروناز، طبقه هفتم، واحد 31
تلفن تماس : 02122083331 و 02122083492و02126763492و02126763448و02122084601
همراه : 09123164480 و 09123068307
ایمیل یاهو : stihvac@yahoo.com
آدرس وب سایت شرکت : http://www.stihvac.com
--------------------------------------------------
کلمات کلیدی: کانالهای عایق شده , کانال های انتقال هوا , کانال های عایق شده , کانال هوا , عایق Bell-flex , کانال های از پیش عایق شده , کانال از پیش عایق شده PIR , کانال عایق , عایق STI-flex , عایق صوتی , عایق صدا , عایق شانه تخم مرغی , عایق آکوستیک , عایق حرارتی برودتی , حذف صدای اضافه , بهترین عایق , عایق با کیفیت , عایق حرارتی , عایق EPDM , نصب عایق , عایق فلکسی , عایق حرارتی و برودتی , عایق برودتی , عایق NBR , عایق PVC , عایق الاستومریک , عایق , فوم , تهویه , کانال از پیش عایق شده , نصب انواع عایق


کانالهای عایق شده ، کانال های انتقال هوا ، کانال های عایق شده ، کانال هوا ، عایق Bell ، flex ، کانال های از پیش عایق شده ، کانال از پیش عایق شده PIR ، کانال عایق ، عایق STI ، flex ، عایق صوتی ، عایق صدا ، عایق

تهران / تهران مرکز / سعادت آباد     سایر خدمات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا