این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی اثاثیه منزل

دزدگیر مغناطیسی بیسیم مخصوص درب و پنجره

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اثاثیه منزل

با همه قفل و بندهایی که برای درب منزل و پنجره ها در نظر می گیریم اما باز هم وجود وسیله ای که اگر در یا پنجره باز شود خبر کند و آژیر بزند ضروری به نظر می رسد. ما در این فروشگاه برای شما یک دزدگیر مغناطیسی بیسیم کوچک را فراهم کرده ایم . این دزدگیر مغناظیسی بیسیم شامل دو تکه است که هر کدام به یک لنگه در متصل می شود که وقتی درب باز می شود و دو تکه از جلوی هم دور می شوند شروع به آژیر کشیدن می کند. دزدگیر مغناطیسی بی سیم دارای دکمه on و off می باشد و شما می توانید هر موقع که خواستید آن را از کار انداخته و یا به راه بیاندازید. شما می توانید دزدگیر جادویی منزل را برای درب، پنجره، کمد، کشو و... بکار ببرید.
.
جهت خرید دزدگیر مغناطیسی بیسیم اورجینال به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.

سپس در قسمت جستجوی محصولات دزدگیر بیسیم را تایپ کرده و دکمه جستجو را بزنید.

فرم سفارش را پر کرده محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید.

قیمت محصول: 6500 تومان

تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید دزدگیر در و پنجره ، خرید دزدگیر در و پنجره مغناطیسی ، دزدگیر بیسیم در و پنجره ، دزدگیر بیسیم مغناطیسی ، دزدگیر بیسیم مغناطیسی اصل ، دزد گیر درب و پنجره بیسیم ، دزدگیر درب و پنجره مغناطیسی ، دزدگیر درب و


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا