این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پروژه های دانشگاهی

مشاوره و انجام پایان نامه علوم سیاسی

در استان تهران تهران مرکز, | پروژه های دانشگاهی

مشاوره و انجام پایان نامه علوم سیاسی توسط فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه های برتر کشور
آنچه مردم به نام سیاست و مسائل سیاسی می شناسند با سیاست به مفهومی که در رشته علوم سیاسی مطرح است، تفاوت بسیار دارد و دانشجویان موفق این رشته نیز نه یک سیاستمدار بلکه یک سیاست شناس خواهند شد.
در واقع علوم سیاسی به بررسی اندیشه ها و نظریه های سیاسی و کارکرد آنها در عرصه جامعه می پردازد و به عبارت دیگر رشته علوم سیاسی یعنی ارائه یکسری نظریه ها و یا یکسری ابزارها و راهکارهایی که بر اساس آنها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا برمی دارد و برای حرکتها و اقدامات بعدی یعنی ترسیم فضا برای مسیر آینده برنامه ریزی می کند و همچنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به دست آورده است، بهره می برد.
رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دارای گرایش های زیر است:
علوم سیاسی
روابط بین الملل
مطالعات منطقه ای
اندیشه سیاسی در اسلام
دیپلماسی و سازمان های بین المللی
که در همه ی این گرایش ها دانشجویان دروس مشترکی از قبیل: مبانی علم سیاسی، جامعه شناسی سیاسی، اصول روابط بین الملل و سیاست خارجه، جهان سوم و مسائل آن، تاریخ روابط بین الملل و… را می خوانند.
در دانشگاه های سراسری همه ی این گرایش ها وجود دارد اما در دانشگاه آزاد فقط گرایش های علوم سیاسی و روابط بین الملل و مطالعات منطقه ای تدریس می شود.
دپارتمان علوم سیاسی موسسه شریف یار متشکل از فارغ التحصیلان ارشد و دکتری این رشته در تمامی گرایش های فوق آمادگی خود را جهت کمک به دانشجویان این رشته جهت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی را اعلام می دارد. امید است خدمات موسسه شریف یار بتواند رضایت پژوهشگران این رشته را فراهم آورد.

موسسه علمی و پژوهشی شریف یار
http://www.sharifyar.com/blog/?p=99
info@sharifyar.com
021-66479110

آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به نصرت، کوچه عروجی، پلاک 20، طبقه دوم، واحد 3


ارشد علوم سیاسی ، انجام پایان نامه علوم سیاسی ، انجام پروپوزال علوم سیاسی ، دانلود پایان نامه علوم سیاسی ، رشته علوم سیاسی ، موضوع پایان نامه علوم سیاسی ، پایان نامه ارشد ، پایان نامه علوم سیاسی ، پروپوزال عل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا