این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خط تولید ملات خشک ، مرتار و پلاستر از شرکت EIRICH آلمان تماس بگیرید
ملات آماده - تولید کننده بملات آماده در ایران تماس بگیرید
ملات نسوز آماده شاموتی تماس بگیرید

ملات نسوز آماده شاموتی

%0
  • خراسان مشهد
چسب کاشی و سرامیک - تولید کننده چسب کاشی و سرامیک در ایران تماس بگیرید

مصالح ساختمانی در همین محل

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید
4
قیمت عایق پلیورتان تخته ای تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان تخته ای

%0
  • تهران جنوب
3
قیمت الیاف سرامیکی تماس بگیرید

قیمت الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
1
قیمت فوم پشم سنگ تماس بگیرید

قیمت فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
4
قیمت عایق الاستومری تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری

%0
  • تهران حومه

ملات آماده خشک

در تبریز, رضوان شهر | خرید و فروش مصالح ساختمانی

شرکت ایزولاین طراح و سازنده ایستگاه های مرکزی بتن (بچینگ پلانت) در ظرفیت های مختلف, بچینگ پلانت موبایل,بچینگ پلانت پرتابل, بچینگ پلانت دو سیستم ,انواع تجهیزات صنعتی و معدنی ,اولین و بزرگترین طراح و مجری تولید ملات های آماده ی خشک.
ملاتهای آماده مخلوطی است از مصالح ساختمانی مختلف که بصورت کاملا خشک و با نسبت بسیار دقیق در کارخانه، تولید و متناسب با مورد مصرف آن بصورت بسته های پاکتی، پلاستیکی و با فلّه قابل حمل در سیلوهای مخصوص به محل استفاده حمل و در هنگام مصرف فقط آب به آن افزوده میگردد. این نوع ملات ها عمر نگهداری بالائی دارند که عرضه آنها را سهولت می بخشد و با توجه به مزایای آن استفاده روز افزون داشته است.
شرکت ایزولاین بعنوان اولین و تنها طراح و مجری کارخانجات تولید ملاتهای آماده کشور پس از مطالعه و بررسی چندین ساله اقدام به انتقال و بومی سازی دانش فنی بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیائی منطقه نموده است. در طرح های اروپائی با توجه به محدودیت فضا چیدمان خطوط تولید بصورت عمودی بوده که مستلزم اجراء یک سازه بسیار مستحکم و پر هزینه می باشد و بدلیل استقرار سیلوهای مصالح و سیمان و افزودنیها در فوقانی ترین قسمت خطوط تولید ساخت این سازه را اجتناب ناپذیر می نماید. در طرح این شرکت به منظور حل این مشکل و سهولت تغذیه، راهبری، تعمیر و نگهداری تجهیزات خط تولید بر روی یک سطح گسترده شده است و با عنایت به شرایط عمومی کارگاههای کشور، ماشین آلات بگونه ای طراحی و ساخت میگردند که از ضرایب اطمینان بالایی از نقطه نظر مقاومت مکانیکی برخوردار بوده و بدون نیاز به نگهداری و سرویس ویژه در حد مطلوبی به کار خود ادامه دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما www.isoline-co.com مراجعه نمایید یا با ما به شماره های
041-32424410
041-32424859
041-32457222
041-32457223 تماس حاصل نمایید


بچینگ پلانت پرتابل ، بچینگ موبایل ، بچینگ پرتابل ، بچینگ پلانت دو سیستم ، ایستگاه مرکزی بتن ، خط ملات آماده ، ملات آماده ، ملات خشک ، تجهیزات صنعتی و معدنی ، شرکت ایزولاین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا