این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

انواع عایق های سرد و گرم تماس بگیرید

انواع عایق های سرد و گرم

%0
  • نجف آباد
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
عایق فشرده اکس پی اس xps تماس بگیرید

عایق فشرده اکس پی اس xps

%0
  • تهران حومه
بنتونیت BEFSS بستر حیوانات تماس بگیرید

بنتونیت BEFSS بستر حیوانات

%0
  • تهران غرب
اجرای نما کامپوزیت و تابلو کامپوزیت تهران تماس بگیرید
گریل و گاتر استخری 0 تومان

گریل و گاتر استخری

%0
  • شیراز

فروش همزن های الکتراسونیک آزمایشگاهی در ایران

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

دستگاه همزن التراسونیک مورد استفاده در فرآیندهای همگن سازی، دیسپرس، فرزکاری، انحلال، امولوسیون، گاززدایی، گندزدایی و ... می باشد. صنعتگران و دانشگاهیان فعال در زمینه های شیمی، فناوری نانو، زیست شناسی، پزشکی، داروسازی، رنگ و پوشش دهی، سیم و کابل و... می توانند برای تهیه همزن التراسونیک مورد نظر خود با مشاوران نانو رهپویان ماهان تماس حاصل نمایند. متخصصان ما با ارائه مشاوره رایگان شما را در انتخاب همزن مورد نیازتان یاری نموده و همچنین توانایی تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز این دستگاه ها را نیز دارند.
برای اطلاع از مشخصات دقیق همزن های التراسونیک می توانید با شماره تلفن های 02166942768- 09124336418 تماس حاصل نموده و یا به آدرس http://www.nanomahan.com مراجعه نمایید. در صورت تمایل به خرید می توانید در خواست خود را به نشانی nanomahan_inst@ymail.com ایمیل نمایید تا در اسرع وقت از پیش فاکتور خرید و چگونگی دریافت کالا مطلع شوید.


همزن های الکتراسونیک آزمایشگاهی ، همزن های الکتراسونیک صنعتی ، فروش همزن های الکتراسونیک ، همزن های الکتراسونیک ، ultrasonic ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا