این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اسکریپت صرافی رمز ارز تماس بگیرید

اسکریپت صرافی رمز ارز

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی کتاب

کتاب چرا معلم متفکر ، 80,000 تومان

کتاب چرا معلم متفکر ،

%0
  • قزوین
کتاب فال قهوه و طالع بینی 0 تومان

کتاب فال قهوه و طالع بینی

%0
  • تهران شمال

مورون

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش کتاب

نام کتاب: مورون، نوشته: پتمن سناتیراجا
عنوان اصلی کتاب: Even a Moron With a Dream، نوشته: Pathman senatiraja
ترجمه: زهرا جنت آبادی، مهدی حبیب الهی ، ویراست: سمیه عابدینی
چاپ دوم، اسفند 1390، ناشر: نشر دریچه نو (1-66433780-021)
شابک: 2-26-9945-964-978، شماره کتابخانه ملی ایران: 1835291
*** کتاب مورون، نوشته: پتمن سناتیراجا را می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی از وبسایت کتابسرای تاپکو خرید و طی 24 ساعت در نشانی خودتان تحویل بگیرید:
http://www.topco.co
بخشی از متن کتاب:
" مورون ها افرادی هستند که سرکار می روند و به خانه بر می گردند، سرکار می روند و به خانه برمی گردند و دوباره همین کار را تکرار می کنند. آنها غمگینانه زندگی می کنند. هیچ احساس عشقی نسبت به همسرشان ندارند. بدون این که احساسی نسبت به خنده داشته باشند می خندند. از نگاه کردن به حساب بانکی خود متنفرند و حتی در بعضی موارد برای کشتن رئیس شان خیال پردازی می کنند.
یک مورون، شخصی با موقعیت کاری متوسط است که عادت های تکراری دارد. هیچ هدفی در زندگی ندارد و اصولا بی هدف به اطراف حرکت می کند. او با بی خیالی در محیطی تکراری زندگی می کند. برخی از آنان مانند جوان های تازه به دوران رسیده تغییر لباس و قیافه می دهند. از نظر من اینها افراد فقیر و شیک پوشی هستند و پولی را که ندارند خرج می کنند.
در دنیای کاری مورون ها، در کاخی شیشه ای زندگی می کنند که در آن رئیس شان شاه یا ملکه است و دوست دارد به آنها دستور بدهد: «این کار را نکن! تعطیلی نداری! حق تفریح نداری! بالا نرو! پائین نرو! هیچ درجه و ترفیعی به تو داده نمی شود!» تعداد «نه» ها خیلی بیش تر از جواب های مثبت است. با این که این شرایط آنها را ناراحت می کند و از نظر مالی حمایت نمی شوند اما بازهم خود را وقف کارشان می کنند.
یک مورون، اول هفته ها پکر است. چیزی ندارد تا مشتاقانه انتظارش را بکشد به جز تعطیلات عمومی. جمعه ها ناگهان شاد می شود و به همین دلیل است که ما مکان هایی را داریم که جمعه ها در آنجا تفریح می کنیم.
آمار نشان می دهد که 95% از افراد در محیط احمقانه «مورونیک» زندگی می کنند. شما صبح در حالی که خیلی مهیج نیستید از خواب بلند می شوید، کشان کشان از منزل خارج شده و سوار ماشین می شوید، پشت ترافیک می مانید، به دفتر کارتان می روید و کار تکراری و پیش پاافتاده ای را که شما را سر شوق نمی آورد، انجام می دهید. "
(صفحه 4 کتاب مورون، نوشته پتمن سناتیراجا،ترجمه زهرا جنت آبادی و مهدی حبیب الهی، ویراست سمیه عابدینی)
*** کتاب مورون، نوشته: پتمن سناتیراجا را می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی از وبسایت کتابسرای تاپکو خرید و طی 24 ساعت در نشانی خودتان تحویل بگیرید:
http://www.topco.co
*** برای تهیه بیش از 10 نسخه کتاب مورون، نوشته: پتمن سناتیراجا ، لطفا مستقیما با شرکت توزیع کتاب تاپکو تماس بگیرید: تلفن: 09360001990 قیمت هرنسخه کتاب جاذبه درمانی فقط 4500 تومان
بسیاری از بازاریابان و کارمندان فروش شرکتهای قانونی نتورک مارکتینگ تاکنون توانسته اند فروش های رویایی سطح بالایی را به کمک این کتاب داشته باشند. فرصتها را از دست ندهید. همین الان تماس بگیرید
. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پاسداران: 22849664
سیدخندان: 88501877
ایرانسل: 09360001990
ایمیل: f.aftabshargh@gmail.com
وبسایت: www.topco.co


کیونت ، وکیشن ، نتورک ، نتورک مارکتینگ ، بازاریابی شبکه ای ، نتورک قانونی ، لیدر ، فروش شبکه ای ، تحول در فروش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا