این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی قطعات سخت افزار

فروش ویژه تجهیزات شبکه سیسکو 0 تومان

فروش ویژه تجهیزات شبکه سیسکو

%0
  • تهران شمال
پردازنده سرور سی پی یو سرور اچ پی عمده و تکی تماس بگیرید
واردکننده کلیه قطعات کامپیوتر 0 تومان

واردکننده کلیه قطعات کامپیوتر

%0
  • تهران مرکز
خریدار مودم همراه و جیبی آکبند 0 تومان

خریدار مودم همراه و جیبی آکبند

%0
  • تهران مرکز
خرید و فروش کامپیوتر و قطعات 0 تومان

خرید و فروش کامپیوتر و قطعات

%0
  • تهران شرق
دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید
هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS تماس بگیرید

هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS

%0
  • تهران مرکز
1
تعمیرات لپ تاپ در اصفهان تماس بگیرید

تعمیرات لپ تاپ در اصفهان

%20
  • اصفهان

تین کلاینت،زیرو کلاینتف مینی پی سی،خرید تین کلاینت، فروش تین کلاینت

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش قطعات سخت افزار

تین کلاینت Centerm


​امروزه مزایای استفاده از سیستم های تین کلاینت و Embedded در سمت کلاینت و کم کردن هزینه ها ی سازمان بر کسی پوشیده نیست. اما به واقع تین کلاینت ها چه نوع دستگاهی می باشند؟ متاسفانه در سالهای اخیر برخی از شرکت ها به دلیل عدم شناخت کافی و تعریفی درست از تین کلاینت هر نوع دستگاهی را که در اندازه ای کوچک باشد، مانند Mini PC و یا Terminal ها را به عنوان تین کلاینت معرفی کرده اند. اما تین کلاینت ها در تعریفی درست و علمی به دستگاه هایی گفته می شوند که بتوانند در امر مجازی سازی سهیم باشند(مجازی سازی دسکتاپ، مجازی سازی برنامه ها). بنابراین دستگاه های تین کلاینت و یا شرکتهای سازنده می بایست از شرکتهای پیشرو .و بزرگ در صنعت مجازی سازی مانند VMware، Citrix، Microsoft و ... گواهی نامه معتبر دریافت کرده باشند و یا شرکت ها ی سازنده تین کلاینت همکار اصلی و یا Partner شرکت های مجازی سازی باشند.
شرکت مهندسی فردا نت با بررسی دقیق این موضوع و راهنمایی های دو شرکت VMware و Citrix اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری و واردات دستگاه های تین کلاینت شرکت Centerm نموده است. شرکت Centerm از سال 2000 اقدام به تولید تین کلاینت در سطح حرفه ای نموده است و توانسته از همکار اصلی شرکتهای VMware، Citrix و Microsoft باشد و موفق به کسب گواهینامه طلایی شرکت ماکروسافت شده است.


گروه مهندسی فردا نت با همکاری شرکای خود. شرکت Unidesk آمریکا با همکاری دفتر بحرین، شرکـت Userful کانادا با همکاری شرکت Centerm، شرکت Propalms انگلیس، شرکت JWTS فرانسه، TSplus آمریکا و Centerm چین مفتخر است که بتواند بهترین راهکار های مجازی سازی با استفاده از تین کلاینت همگام با آخرین تکنولوژی ها را به شما ارائه دهد.


تین کلاینت ، زیرو کلاینت ، مینی پی سی ، خرید تین کلاینت ، فروش تین کلاینت ، سیتریکس ، مجازی سازی ، مجازی سازی دسکتاپ ، مجازی سازی برنامه ا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا