این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

5
دفترازدواج صیغه نامه عقدنامه طلاقنامه وفسخ تماس بگیرید
1
سمپاشی در مشهد سمپاشی ساس سوسک تماس بگیرید

سمپاشی در مشهد سمپاشی ساس سوسک

%0
  • خراسان مشهد

آگهی های مرتبط

کولر آسانسور مختص برج ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات و... تماس بگیرید
تعمیرشیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای میرال 09104747417 15,000 تومان
درب برقی،کرکره برقی،دوربین وداربسته،جک تماس بگیرید

درب برقی،کرکره برقی،دوربین وداربسته،جک

%0
  • تهران تهران غرب
تعمیرشیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای میرال 09104747417 15,000 تومان
تعمیر درب شیشه ای سکوریت غرب تهران 10,000 تومان

تعمیر درب شیشه ای سکوریت غرب تهران

%10
  • تهران تهران غرب
تعمیر درب شیشه ای سکوریت, رگلاژ دربهای شیشه ای تماس بگیرید
رگلاژ درب های شیشه ای سکوریت / میرال کمترین قیمت 10,000 تومان
تعمیرشیشه سکوریت رگلاژ درب شیشه ای میرال 09104747417 15,000 تومان

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
تولید و پخش و نصب انواع فنس باغ 0 تومان
فرهاد جوشکار تماس بگیرید

فرهاد جوشکار

%0
  • تبریز
فرهاد تماس بگیرید

فرهاد

%0
  • تبریز
لوله بخاری تماس بگیرید

لوله بخاری

%0
  • تهران شرق
پی و پایپ سازان پارسه تماس بگیرید

پی و پایپ سازان پارسه

%0
  • شیراز

بیمارستان ها

در استان تهران تهران مرکز, | سایر خدمات

اهمیت استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک در بیمارستان ها:
نصب درب های شیشه ای اتوماتیک و بیمارستانی در بیمارستان ها باعث افزایش بهداشت محیطی می شود از جمله می توان عدم تماس دست های مراجعین با درب را اشاره کرد.استفاده از درهای بیمارستانی که در اتاق های عمل، آزمایشگاههای و مراکز پژوهشی استفاده می شود باعث تسهیل در رفت و آمد برانکاردها، جلوگیری از ورود اشعه x، صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبایی محیط می شود.
این امر هم چنین به طور مشخص به دسترسی بدون مانع اشاره دارد. امروزه تنها صحبت از این نیست که امکان ورود افراد معلول یا کسانی که از ویلچیر استفاده می کنند را به داخل ساختمان هایی مثل بیمارستان ها فراهم کنیم بلکه آن ها باید بتوانند وارد مراکزی مانند ادارات، رستوران ها و ساختمان های مسکونی هم بشوند. استفاده از سیستم های خودکار هم چنین زندگی را برای افرادی مانند کارکنان بیمارستان، کسانی که چمدان حمل می کنند و یا کسانی که بسته های خرید دارند آسان تر کرده است.
آزادی در حرکت نباید در قالب یک کالای لوکس باشد و باید پیش بینی های بهداشتی و امنیتی نیز لحاظ شده باشد. کشیدن یک تخت در راهروها، مریضی که با عصا راه می رود، وارد مرکز درمانی شدن همراه با صندلی چرخ دار. درب های برقی به مردم امنیت و حفاظت را ارائه می دهند. این درب ها در رابطه با مراقبت های بهداشتی یک گزینه اجتناب ناپذیر نیستند اما برای آزادی حرکت و بهداشت ضرورت دارند. مدیران بیمارستان و مراکز مراقبت های بهداشتی، مشاوران بیمارستان و کارکنان امنیتی همه از درهای اتوماتیک منفعت می برند که این به دلیل وجود سیستم شبکه امنیتی آن است. قابلیت باز شدن سریع و نیاز برای داشتن محیطی استریلیزه و نیز امنیت هنگام حضور یک بیماری،تمامی با راهکارهایمان انجام می شود. به طور خلاصه می توان گفت که این موارد مربوط به حفاظت از زندگی می باشند. آدورا در بیمارستان ها و کلینیک ها، کلینیک های خصوصی و ترک اعتیاد و آسایشگاه ها را از بین می برد.
مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک در بیمارستان ها:
• رعایت بهداشت عمومی
• صرفه جوئی در مصرف انرژی
• تسهیل در حمل و نقل برانکاردها
• جلوگیری از تشعشع اشعه Xدرب های بیمارستانی
• سازگاری با دمای محیطی
علاوه بر آسانی استفاده در زندگی روزمره یک فرد، درب های اتوماتیک راهکارهای زیادی را پیشنهاد می دهند که به طور مثال می توان به معبر گریز اشاره نمود. باید این امکان وجود داشته باشد که درب ها در معابر گریز و خروجی های اضطراری به آسانی و بدون کمک باز شوند و باید در جهتی باشد که در مسیر فرار قرار بگیرد. در هر حال در برخی مکان های به خصوص، به طور مثال مراکز مراقبت های بهداشتی و یا کلینیک هایی که برای افرادی است که از بیماری جنون رنج می باند این امر ممکن است زیاد مطلوب نباشد تا این که بتوانند برای افراد درون ساختمان شرایطی را فراهم کنند که مشابه زندگی نرمال باشد.
راه کاری را ایجاد نموده است که درب های اتوماتیک به گونه ای ساخته شده اند که درب تنها از داخل و توسط یک دکمه مخصوص باز شود پس این برای افرادی که جهت خروج از ساختمان ضعف و ناتوانی دارند، مشکل ایجاد می کند. اما در هر حال در قفل نیست و به راحتی در مواقع ضروری می تواند باز شود. اگر کسی بخواهد از خارج وارد ساختمان شود درب به صورت اتوماتیک باز می شود. این به دلیل تجهیزات راداری درب می باشد که با نزدیک شدن فرد واکنش نشان می دهد. نحوه عملکرد در هر زمانی می تواند تغییر کند پس درب به صورت خودکار از داخل هم می تواند باز شود.

http://adoora-eng.com/details.asp?id=60
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
تلفن : 22899640-021
فکس : 22899641-021
ایمیل : Info@adoora-eng.com
وب سایت : www.adoora-eng.com


درب اتوماتیک ، درب برقی ، درب شیشه ای ، درب شیشه ای اتوماتیک ، درب کشویی ، درب کشوئی ، درب کنترلی ، درب چشمی ، درب تورمکس ، درب TORMAX ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا