این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

سیستم نشت گاز

در استان گیلان رشت, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

تنهارمز موفقیت من این است که زمانی که دیگران ترمز می گیرند ، من گاز می دهم
مایکل شوماخر
جهت آسودگی خیال و از بین بردن احتمال نشت گاز و خسارات متعاقب آن همچون حریق و آتش سوزی، انجام اقداماتی هرچند کوچک میتواند نتایجی بزرگ در پی داشته باشد.
نصب یک عدد سنسور گاز(حساس به گازشهری و منوکسید کربن) و همچنین یک عدد شیر برقی گازدر قسمت ورودی لوله گاز به واحد مسکونی، این امکان را فراهم می نمایند که در صورت نشت گاز، هم گاز ورودی واحد قطع شود، هم شما مطلع شوید و هم سیستم اقدام به خروج گاز از طریق سیستم تهویه نماید.
نکته حائز اهمیت، کیفیت سنسور تشخیص دهنده ی گاز می باشد. در صورتی که سنسور مذکور فاقد استاندارد ها و کیفیت لازم باشد، در مواقع بروز بحران کارائی مورد نظررا نخواهد داشت و باعث ایجاد خسارات هم خواهد شد.
شرکت هوشمندسازان نماینده انحصاری سیستم های اعلام حریق و نشت گاز هورینگ وپرلا در استان گیلان آماده مشاوره رایگان در این خصوص می باشد
www.Hooshmandbms.com


: نشت گاز ، مهار نشت گاز ، حریق ، نشت گاز هوشمند ، سیستم نشت گاز ، دستگاه نشت گاز ، دستگاه اعلام نشت گاز ، آسودگی خیال ، نشت گاز هوشمند گیلان ، سیستم نشت گاز بندر انزلی ، دستگاه نشت گاز رشت و لاهیجان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا