این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی CD و DVD

بزرگترین آرشیو موسیقی تاریخ ایران از ابتدا تا سال 1391

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش CD و DVD

دیگر هرگز وارد سایت های موزیک نشوید!!!


با همراهی دوستان در گروه موزیک شاپ ، چهار ساله که درحال جمع آوری کاملترین کالکشن موسیقی ایرانی هستیم و امروز با افتخار اعلام میکنیم که موفق به گردآوری کاملترین و بی نظیرترین مجموعه موسیقی ایرانی شامل سینگل و فول آلبوم تمام خواننده های ایرانی از سال 1301 تا به امروز با صرف هزینه و زمان خیلی زیاد شدیم.

مجموعه ای با بیش از 6000 آلبوم موسیقی و 57 هزار تراک موسیقی با حجم بیش از 320 گیگابایت در 77 عدد dvd شامل فول آلبوم واقعی کاملاً دسته بندی شده و بدون تکرار تمام آثار خوانندگان ایرانی در سبک های موسیقی سنتی، پاپ، رپ، راک و... آماده شده تا همه ی نیازهای شما و همینطور تمام اطرافیان شما رو با هر طبع و سلیقه ای که باشید برآورده کنه.



در این مجموعه کالکشن های بی نظیر و گران قدری مانند مجموعه کامل موسیقی گلها، به عنوان نمونه گلهای رنگارنگ (77 سی دی) در یک dvd و مجموعه گلهای تازه (77 سی دی) در دو dvd و... و مجموعه 50 سال موسیقی ایران تنها بخشی از کالکشن موسیقی سنتی این مجموعه است که تک تک این آرشیوها در فروشگاه های موسیقی با قیمتهایی بسیاربالا (بالاتر از 100هزارتومان) بطور جداگانه به فروش میرسند!!!





بخشی از ویژگی های مجموعه ای که دریافت می کنید:



- 57000 تراک موسیقی شامل 6000 آلبوم و تک آهنگ منتشر شده توسط خوانندگان ایرانی که در قالب 77 دی وی دی گرد آوری شده است.

- کل آرشیو بر اساس نام خواننده ها برطبق حروف الفبای پارسی در پوشه های جداگانه مربوط به هر خواننده مرتب و دسته بندی شده و کلیه ترک ها بر اساس فرمتی یکسان و با نام واقعی ترانه ها ذخیره شده اند.

- تمامی آثار از بالاترین کیفیت موجود گردآوری شده و کیفیت موسیقی ها از 320kbps تا 128kbps می باشد.

- بسیاری از آلبوم ها دارای کاور آلبوم و عکس خوانندگان، و برای خوانندگان محبوب شامل کنسرت ها، مصاحبه های صوتی و کتابچه متن ترانه های آنها می باشد.

- آرشیو در پوششی ضدضربه و ضدخش قرار می گیرد تا شما با خیالی آسوده، سال های سال از داشتن کاملترین آرشیو موسیقی ایرانی لذت ببرید.





فراموش نکنید شما تا 40روز بعد از خرید از پشتیبانی کاملاً رایگان ما برخوردار هستید.




آرشیو موسیقی ، موسیقی سنتی ، موسیقی ایران ، آرشیو آهنگ ، کاملترین آرشیو موسیقی ، موسیقی ایرانی ، مجموعه ترانه های ایران


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا