این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برنامه نویسی نرم افزار

وبینار رایگان آموزشی سیستم مدیریت فرآیندها (BPMS)

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

وبینار رایگان آموزشی سیستم مدیریت فرآیندها (BPMS)


شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر _ از مجریان برتر پروژه ‎های BPMS در کشور _ در نظر دارد به دنبال برگزاری وبینارهای قبلی خود، سلسه وبینارهای جدید تخصصی را با موضوعات مرتبط در حوزه سیستم های مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) و با هدف توسعه دانش، تخصص و افزایش آگاهی و توانایی های مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار نماید.
علاقمندان میتوانند برای اطلاع از برنامه زمانبندی وبینارها و همچنین ثبت نام رایگان به نشانی اینترنتی www.faragostar.net/Webinar مراجعه نمایند.

آیا میدانید:
شرکت تحقیقاتیIDG با پرسش از 400 مدیر IT، اعلام نمود BPMS منجر به:
•افزایش 46درصدی بهرهوری
•کاهش 46 درصدی هزینههای اجرایی
•بهبود 45 درصدی کیفیت سرویس‎ها یا محصولات برای آنها شده است.

نرم افزار مدیریت فرآیند های کسب و کار شرکت فراگستر (Fara Gostar BPMS)
امروزه کسب و کارها با تغییرات سریعی روبرو هستند و در فضای رقابتی کنونی، سازمانی می تواند به حیات خود ادامه دهد که سازوکارهای لازم را برای رویارویی با این تغییرات دارا باشد. یکی از رویکردهای جدیدی که به حیات سازمان ها در فضای پررقابت امروز کمک می کند، رویکرد فرآیند محوری و حرکت سازمان به سمت فرآیند محوری می باشد.
به طور خلاصه نرم افزار مدیریت فرآیند کسب کار فراگستر (FaraGostar BPMS) رویکردی برای شناسایی، طراحی، اجرا، مستندسازی، پایش و کنترل فرآیندهای سازمان می باشد. این نرم افزار حاکمیتی را در سازمان برای افزایش چابکی و کارایی، فراهم می آورد و به سازمان اجازه می دهد بتواند عملیات سازمان را با اهداف راهبردی، هم راستا نماید. با بکارگیری یک «سیستم مدیریت فرآیند کسب کار» سازمان قابلیت پیدا می کند در «هر زمان، هر تغییری» را ایجاد نموده و این زمینه ساز پیشرفت مستمر خواهد بود. (ادامه مطلب)
09122124349 به نام محمد امیرآبادی


سیستم مدیریت فرآیندهای کسب وکار ، سیستم مدیریت فرایندها ، سیستم ساخت فرآیند ، سیستم فرایندساز ، سیستم فرم ساز ، سیستم مدل سازی فرایندها ، نرم افزار BPMS ، نرم افزار BPMS ایرانی ، نرم افزار BPMS رایگا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا