این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی تماس بگیرید
دستگاه زلال سازی آب تماس بگیرید

دستگاه زلال سازی آب

%0
  • تهران مرکز
ممبران  4 اینچ و 8 اینچ تماس بگیرید

ممبران 4 اینچ و 8 اینچ

%0
  • تهران مرکز
تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر تماس بگیرید

تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر

%0
  • تهران غرب
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید
تابلو انشعاب اب (جعبه کنتور دیواری) 0 تومان
لوله های برقی و فاضلابی مهراس کویر تماس بگیرید
شیر تلسکوپی تماس بگیرید

شیر تلسکوپی

%0
  • اصفهان

برج خنک کننده مشهد

در استان تهران تهران مرکز, | آب و فاضلاب

برج خنک کننده :

برج خنک کن دستگاهی جهت خنک کردن آب در گردش می باشد. اساس کار تمام برج خنک کن ها بر مبنای ایجاد سطح تماس بیشتر بین جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی بین این دو می باشد. عموماً در برج خنک کن ها آب گرم خروجی از سیستم توسط لوله هایی از بالای برج وارد شده و در آنجا به صورت طبیعی یا با آب فشان هایی به سمت پایین برج به جریان می افتد که در طول این مسیر با توجه به نوع برج به شیوه های مختلف با جریان هوای سرد برخورد میکند.

برجهای خنک کننده از لحاظ مکانیزم انتقال حرارت به دو گروه برجهای مرطوب (مدار باز) و برجهای خشک(مداربسته)تقسیم می شوند.
الف) برجهای مرطوب (مدار باز) Wet Cooling Tower :
آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگ ها و برخورد با جریان هوای تازه که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج می شوند ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در پایین برج ته نشین میشود. مهمترین عیب این سیستم پاشیدن حرارت آب به اطراف و همچنین تبخیر بیش از حد آب میباشد .
ب) برجهای خنک کن خشک (مدار بسته):در مناطقی که به علت عدم وجود آب کافی باید از اتلاف آب و تبخیر بیشتر جلوگیری نمود از برج خنک کن های خشک استفاده می گردد.در این دسته آب گرم (یا روغن) بجای عبور از پکینگ ها از لوله های پره دار که با هوای سرد در تماس می باشد عبور کرده و خنک میگردد. از معایب این سیستم کاهش راندمان با افزایش دمای محیط اطراف میباشد. مکانیزم چرخش آبگرم (روغن) در این سیستم مانند مکانیزم عملکرد یونیت هیترها میباشد.
تقریبا بیش از90 درصد برجهای خنک کننده از نوع برجهای تر میباشند که خود به دو گروه جریان متقابل(counter flow) و جریان متقاطع (cross flow) تقسیم میشوند . طی سالهای طولانی فعالیت شرکت مهندسی کمپ برجهای خنک کننده از نوع جریان متقابل بعلت حجم کمتر برج و راندمان بهتر و هزینه کمتر مقبولیت بیشتری پیدا کرده است.
اصول عملکرد برجهای شرکت مهندسی کمپ:
سیستم اتوماتیک چرخش آب پخش کن (Rotating Spinkler )اسپرینکلرهای چرخشی ، آب داغ را به صورت یکنواخت روی سطوح خنک کننده پخش می کنند. هوای خشک به صورت همزمان در جهت مخالف ریزش آب به طرف بالا مکش و باعث تبخیر قسمتی از آب داغ و خنک شدن باقیمانده آب میشود. آب خنک شده در تشت (Basin)جمع شده و از طریق لوله های خروجی به منبع حرارتی جهت چرخش مجدد پمپ می شود.

مشخصات فنی برج خنک کننده مدار بسته :


الف)مشخصات بدنه برج
پلی استر غیر اشباع F-65(محلول در استایرن65%)مقاوم در برابر جرقه و شکست ولتاژ خوردگی
کبالت با ضریب شتابدهندگی10% بعنوان خشک کننده رزینهای پلی استر
اسید پراکسید(هاردنر)MEKP متیل اتیل کتون پراکسید
تینر 15000واستایرن منومر جهت جلوگیری از شکنندگی بدنه و افزایش طول عمر مفید قطعاتی که در معر ض آب و اشعه خورشید هستند.
الیاف شیشه سوزنی 450 و حصیری 600 با درصد اختلاط 75% به 25% محصول کشور اسپانیا یا ژاپن
اروزیل دگوستا200
تیتان کرونوس آلمان
ساختار پلی استر تقویت شده مجموعه فوق در برابر اشعه UV و رطوبت مقاوم می باشد.
ب)مشخصات فنی سایر قطعات

مجموعه فن:
نوع فن از توخالی با پره های فن آکسیال از جنس آلومینیومی آلیاژ 6063 تولید شده بروش اکسترود بصورت AIR FOIL می باشد و شکل آیرودینامیکی پرهها و همچنین وزن ناچیز این پره ها عملکردی بهینه و بی سر وصدا را ایجاد میکند.
سطوح خیس شونده:
پکینگ پی وی سی با گام 19میل با ضخامت 350 میکرون مقاوم در برابر رسوب و خوردگی و ضد مواد UV این مجموعه در برابر جریان هوا و آب مقاوم است و به دلیل دارا بودن ساختار خاص شرایط را برای تشکیل و نگهداری لایه فیلم آب بروی سطوح خود فراهم میکند که این مورد باعث افزایش راندمان و ایجاد ضریب انتقال بالا در سیستم می گردد.این پکینگها تا حداکثر دمای آب ورودی به میزان 80 درجه سیلسیوس قابل استفاده است.
پایه های لوور:
پایه های لوور از جنس آلومینیوم است و جهت ایجاد استحکام بروش ریخته گری تهیه می گردد.
مجموعه کاهش سرعت و سیستم آبپاش:
قطعات کاهش سرعت از جنس چدن نشکن و آب پخش کن یا اسپرینکلر از جنس آلومینیوم می باشد و سیستم آبپاش بدون استفاده از نازل در نظر گرفته شده که به صورت خود گردان عمل می نماید و این مورد در جلوگیری از افت فشار موثر می باشد.
مجموعه پولی و فلکه:
پولی و فلکه از نوع تیپر بوش مخروطی با قابلیت نصب و دیمونتاژ آسان بوده وبصورت بالانس شده نصب میگردد.
الکتروموتور:
الکتروموتور 11 کیلو وات فلنج دار همراه با اینورتور(کنترل دور متغیر) از نوع اروپایی مارک زیمنس و یا VM می باشد ونحوه اتصال مجموعه فن و موتور بصورت تسمه و پول میباشد.
پیچ و مهره ها :
پیچ و مهره و اتصالات با گرید 8.8 بصورت آبکاری شده استفاده می گردد.
المنتور :
این مجموعه از ساختار پلی استر تقویت شده تشکیل شده و بصورت گسترده بروی لوله های فرعی وگردان مجموعه نصب میشود که مانع از مکیده شدن قطرات آب به سمت فن میگردد.
لوازم ومصالح داخلی دستگاه :
مجموعه چپ گرد-راست گرد و لوله های نگهدارنده خورشیدی و شناور و همچنین حفاظ مجموعه فن و پایه موتور و شاسی فن موتور از جنس استنلس استیل می باشد.
ایزولاسیون نهایی :
ایزولاسیون دستگاه بصورت کامل و محلهای مورد نیاز با فایبرگلاس انجام خواهد شد.
مجموعه کویل :
هر دستگاه دارای کویل حداقل6ردیفه، از جنس کربن استیلبدون فین متناسب با بار برودتی هر دستگاه میباشد.
Share Button
TwitterFacebookGoogle PlusPinterestLinkedinStumbleUponDiggRedditBeboDeliciousEmailPrint

برچسب ها: برج خنک کن, برج خنک کن cooling tower, برج خنک کننده بندرعباس, برج خنک کننده بوشهر, برج خنک کننده تبریز, برج خنک کننده تهران, برج خنک کننده شیراز, برج خنک کننده فارس, برج خنک کننده قم, برج خنک کننده مدار بسته, برجهای خنک کن خشک, برجهای خنک کن مرطوب, برجهای خنک کننده, خرید برج خنک کننده, خنک کننده صنعتی, سیستم اتوماتیک چرخش آب پخش کن, فروش برج خنک کننده, مونتاژ برج خنک کننده
گروهها : برج خنک کننده مدار بسته, محصولات و خدمات


برج خنک کننده مشهد



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا