این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

فیلتر صافی پمپ آب فوکا fooka تماس بگیرید

فیلتر صافی پمپ آب فوکا fooka

%0
  • ارومیه
تصفیه آب صنعتی (آب شیرین کن) اسمز معکوس تماس بگیرید
فروش شیر فشارشکن چدنی 1,000,000 تومان

فروش شیر فشارشکن چدنی

%0
  • کرج
دستگاه UV - فیلتر یو وی آب تماس بگیرید

دستگاه UV - فیلتر یو وی آب

%0
  • تهران مرکز
سختیگیر رزینی تماس بگیرید

سختیگیر رزینی

%0
  • تهران مرکز
فروشگاه سلیمانی تماس بگیرید

فروشگاه سلیمانی

%0
  • کرج
فروش پمپ آب در اصفهان تماس بگیرید

فروش پمپ آب در اصفهان

%0
  • اصفهان
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران مرکز

پکیج تصفیه فاضلاب خراسان

در استان تهران تهران مرکز, | آب و فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب شرکت کمپ :

پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی سیستم هایی هستند که برای تصفیه فاضلاب بصورت متمرکز طراحی و ساخته میشوند.
از آنجا که این سیستم ها دارای تمامی واحدها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه هستند، اصطلاحا به آنها پکیج تصفیه فاضلاب گفته می شود.
شرکت کمپ مفتخر است با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصان و مجریان با سابقه این شرکت، پکیج ها را بصورت فلزی و کامپوزیتی با استفاده از نوین ترین تکنولوژیهای تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تعریف شده در پروژه شامل پکیج با بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحی و اجرا نماید.
پساب خروجی این پکیج ها با استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست بین المللی و ایرانی مطابقت داشته و با توجه به طراحی از آن می توان برای مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز یا تخلیه به چاه جاذب، تخلیه به آبهای سطحی و آب مصرفی فلش تانکها استفاده نمود.
هم اکنون شرکت کمپ مفتخر است در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی شامل شهرکها، بیمارستانها، شهرکهای صنعتی، کارگاهها و کارخانجات مختلف، رستورانها، مراکز اقامتی و تفریحی، هتلها، مجتمع های مسکونی، تجاری و شرکتهای مهندسین مشاور صرفا جهت طراحی و مشاوره همکاری نماید.
جهت دسترسی به محاسبات مربوط به پکیجهای تصفیه فاضلاب و انواع روشهای موجود به بخش مقالات تخصصی سایت شرکت کمپ مراجعه فرمایید.
مهمترین مزایای پکیج تصفیه فاضلاب عبارت است از :
- بدون بو
- شکل ظاهری زیبا و مستحکم مصرف انرژی پایین
- قابلیت ارتقا در صورت تغییرات در ساختمان اولیه
- کارایی و راندمان بسیار بالا در تصفیه فاضلاب
- قابلیت جابجایی پکیج حتی پس از نصب و راه اندازی
- سرعت بالا در ساخت، نصب و راه اندازی
- برخورداری از کلیه واحدها و تجهیزات موردنیاز جهت تصفیه
- گارانتی یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش
- سهولت بهره برداری و نگهداری به سبب نوع طراحی و ساخت و تجهیزات بکاررفته در پکیج

دانلود کاتالوگ تصفیهِ فاضلاب
[ سیستم تصفیه فاضلاب ]
انتخاب روش تصفیه

ماهیت آلی فاضلاب تولیدی از یک سو و بارآلودگی آن از سوی دیگر، سبب برتری روشهای بیولوژیکی بر دیگر روشها برای انجام عملیات اصلی تصفیه می­گردد. البته از روشهای فیزیکی و شیمیایی نیز در جریان تصفیه استفاده می­شود لکن استفاده از آنها در مراحل پیش تصفیه و گندزدایی خواهد بود و بخش اصلی تصفیه به کمک روشهای بیولوژیکی به انجام خواهد رسید.

فرآیندها

سهم بسیار بالایی از بار آلودگی فاضلابهای بهداشتی مربوط به اجزای آلی آن می­باشد. این اجزا به سبب ماهیت خود منبع تغذیة بسیار مناسبی برای میکروارگانیسم­ها می­باشند. به همین سبب در اغلب موارد از روشهای بیولوژیکی برای تصفیة این فاضلابها استفاده می­شود.
آشغالگیری ذرات درشت دانه معمولاً درجریانات فاضلابها وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تأسیسات الکترومکانیکال و گرفتگی در لوله لازم است که این ذرات درشت دانه جدا گردند. این عملیات توسط واحد آشغالگیر یه انجام می­رسد.
آشغالگیرها در انواع و ظرفیتهای مختلف قابل ساخت هستند که طراحی و ساخت آنها با توجه به دبی فاضلاب، قطر ذرات عبوری، دستی یا مکانیکی بودن تمیزشدن آن، pH فاضلاب و شرایط بهره­برداری محلی صورت می­گیرد.
EAAS-هوادهی گسترده با رجوع به بخش معرفی روشهای بیولوژیکی و درنظر گرفتن مزایا و معایب هرکدام از سیستم­ها، سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده به عنوان بهترین گزینة تصفیه برای بخش هوازی سیستم انتخاب شده است. چراکه این روش علاوه بر برخورداری از راندمان بالا در تصفیه، لجن بسیار کمتری تولیدکرده و همچنین لجن تولیدی آن تثبیت شده خواهد بود. تولید لجن کمتر از آنجا مورد اهمیت قرار می­گیرد که مسئلة دفع و پردازش لجن از مشکلات مهم تصفیه­خانه­های فاضلاب است.
پس از استفاده از روش لجن فعال با هوادهی گسترده و ته نشین نمودن لجن تولیدی آن، این نیاز وجود دارد که پساب خروجی گندزدایی شود. بنابراین گندزدایی به عنوان آخرین فرآیند، درسیستم تصفیه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


پکیج تصفیه فاضلاب خراسان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا