این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

9
کاور پکیج - اتاقک پکیج - محافظ پکیج - کابین پکیج تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

بلوک هبلکس - تولید کننده بلوک هبلکس در ایران تماس بگیرید
بلوک هبلکس - تولید کننده بلوک هبلکس در ایران تماس بگیرید
خط تولید ماشین آلات بتن های سبک ، هبلکس ،  HEBLEX، تماس بگیرید
بلوک خاک مسلح ژئووال، بلوک نمای دیوار حائل 0 تومان

بلوک خاک مسلح ژئووال، بلوک نمای دیوار حائل

%0
  • تهران تهران مرکز
هیدروسیکلون لاینردار تماس بگیرید

هیدروسیکلون لاینردار

%0
  • البرز کرج
9
کاور پکیج - اتاقک پکیج - محافظ پکیج - کابین پکیج تماس بگیرید
 نیترات پتاسیم تماس بگیرید

نیترات پتاسیم

%0
  • تهران تهران حومه

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

پنجره upvc درب upvc توری آلومینیومی تماس بگیرید
کف خواب های صنعتی سنگ توالت ایرانی 0 تومان
4
قیمت عایق الاستومری تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری

%0
  • تهران حومه
1
قیمت فوم پشم سنگ تماس بگیرید

قیمت فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
3
قیمت الیاف سرامیکی تماس بگیرید

قیمت الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
4
قیمت عایق پلیورتان تخته ای تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان تخته ای

%0
  • تهران جنوب
1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید

بلوک بتنی سبک هبلکس سیلکس پرلکس

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

بزرگترین تولید کننده قطعات بتنی سبک وسنگین وتولید کننده ماشینالات بتن سبک



بلوک بتنی سبک سیلکس وهبلکس وسیپورکس وبلوک AAC همه یک محصول هستن با نامهای مختلف

در بیانی ساده، ترکیب سیلیس، آهک، سیمان و افزودنی های دیگر تحت فشار و درجه حرارتی معین و طی فرایند شیمیایی کنترل شده محصولی را ایجاد می نماید که بتن سبک اتوکلاو شده (سیلکس) نامیده شده است.

تاریخچه

بلوک بتن سبک اتوکلاو شده حاصل تحقیق و مطالعات پژوهشگران سوئدی بوده که در اواخر سال 1924 به دنیا معرفی گردید و به خاطر خواص بسیار مطلوب آن، به سرعت در بقیه کشورهای اورپایی و آمریکا و همچنین در آسیا توسعه پیدا کرده است و هم اکنون در سراسر جهان بسیاری از شرکت ها مشغول تولید این محصول می باشند.
ما مفتخریم با تولید این نوع محصول با نام تجاری سیلکس که از خانواده ACC است، پا در عرصه تولید مصالح نوین گذارده و در حد توان خود صنعت ساختمان کشور را در راستای بهینه سازی یاری دهیم.

ویژگی های سیلکس

سبکی

سیلکس با توجه به نحوه تولید و استفاده از فن آوری پیشرفته روز، محصولی بسیار سبک (حدود یک سوم وزن محصولات آجری) می باشد که این به معنای کاهش وزن ساختمان یا همان بار مرده است، که منتج به کاهش مقاطع اسکلت و مقاومت بیشتر سازه در برابر نیروی مخرب زلزله خواخد شد.


عایق حرارتی

سیلکس به خاطر وجود تعداد بسیار زیاد حباب های هوای ریز محبوس در آن، توانایی بسیار بالایی به عنوان یکی از مصالح عایق حرارتی در ساختمان از خود بروز داده به صورتی که بر طبق تحقیقات پژوهشگران آلمانی در هزینه های ایجاد تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان تا حدود 28% صرفه جویی مشاهده می گردد و هزینه های جاری مربوط به بخش تاسیسات نیز حدود 30% کاهش خواهد یافت. بنابراین در جهت رویکرد به رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان، استفاده از این بلوک توصیه می شود.


عایق صوتی

ساختار مولکولی و همچنین نحوه پخش حباب های هوا در سیلکس آن را به عنوان یکی از مصالح خوب در رابطه با عایق صوتی معرفی نموده، به صورتی که در بعضی از استانداردهای جهانی بالاخص استاندارد آمریکا، آن را در زمره عایق های صوتی بسیار خوب دسته بندی می کنند و در پروژه های مختلف در زمینه عایق صوتی از آن استفاده می شود، به عبارت دیگر جهت رویکرد به رعایت مقررات مبحث 18، استفاده از این بلوک توصیه می گردد.


صرفه اقتصادی و سرعت در اجرا

با توجه به ابعاد سیلکس و کارکرد ساده با آن، سرعت و بازده کار به شدت بالا می رود( بیش از دو برابر مصالح مشابه) و ضایعات ساختمانی به صورت کاملا محسوس کاهش می یابد. علاوه بر آن خواب سرمایه سازنده با توجه به کاهش زمان ساخت کمتر می گردد. این ها همه به خودی خود در سیاست های اقتصادی این صنعت جایگاه والایی دارند


سازگاری با محیط زیست

بررسی های انجام شده نشان دهنده سازگاری کامل سیلکس با محیط زیست می باشد به گونه ای که برای طبیعت مضر نیست و هیچ گونه زباله یا مواد آلاینده تولید نمی کند.


مقاومت در برابر آتش

سیلکس قابل اشتعال نیست و حرارت را بسیار آرام منتقل می نماید؛ به طوری که میانگین سرعت آتش در مکان های ساخته شده با این نوع بلوک تقریبا 3 سانتی متر در ساعت می باشد. که همین ویژگی آن را در زمره دیوار های ضد آتش (fire wall) معرفی می نماید و در مکان های عمومی حساس و با اهمیت از جمله هتل ها، بیمارستان ها، مسجد ها و مراکز آموزشی و ... کاربری خوبی دارد.


کارپذیری

سیلکس را به راحتی می توان اره کشی، میخ کوبی، سوراخ کاری و یا شیارکنی نمود و محل عبور تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را تعبیه کرد.


عایق رطوبتی

سیلکس در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان داده است تا جایی که استاندارد کشور انگلستان به شماره BS4315، این نوع بلوک را به عنوان عایق رطوبتی تایید می نماید.


ترابری ارزان

با توجه به این که سیلکس با شکل هندسی منظم و دقیق و با وزن مخصوص پایین تولید می گردد، در هر سرویس حمل، نسبت به مصالح مشابه، حجم بیشتر و وزن کمتری بارگیری و حمل می گردد.
میزان بارگیری کامیون 6 چرخ، 12 متر مکعب و یک کامیون 10 چرخ، 19 متر مکعب و یک تریلی، 27 متر مکعب می باشد.


ماندگاری

سیلکس نه فاسد می شود و نه محل مناسبی برای رشد کپک و یا میکروارگانیزم های دیگر می باشد و نیز هیچ گونه حشره ای در آن لانه سازی و یا تخم گذاری نخواهد نمود و چون بر پایه مواد غیرآلی تشکیل شده در طولانی مدت ماندگاری اساسی داشته و تغییر خاصیت نخواهد داشت.
زبرجدی09153218284 09155038921
05117288474تلفن
05117288473فکس
ZZBS.IR.WW »
مشهد چهاراه ابوطالب بازار برجیس واحد142
zebarjaddi


هبلکس پرلکس بلوک فومی ، کلمات کلیدی ، ماشین الات تولید بلوک clc ، بلوک پرلکس ، هبلکس ، سیلکس ارا ، بلوک گازی aac ، خط تولید بلوک سبک ، ایســتگاه بـچــینگ ، بلوک بتنی ، هبلکس ، پرلکس ، سیلکس ، بلوک فومی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا