این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

کاور دستگاه های آزمایشگاهی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

تجهیز کاور اولین و تنها تولید کننده تخصصی کاورهای ویژه دستگاه های آزمایشگاهی ، بیمارستانی و پزشکی در ایران می باشد
رمز موفقیت ما داشتن 15 سال تجربه در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی بوده و به دلیل شناخت کافی با محیط آزمایشگاهی تمامی کاورها طبق استاندارد خاص و مطابق با نیاز دقیق آزمایشگاه ها می باشد.
کاورهای تولیدی توسط تجهیز کاور در حال حاضر 4 نوع می باشد
Dust Type Cover
این مدل جهت حفاظت دستگاه از گرد و خاک ، ذرات معلق و آلودگیهای موجود در محیط آزمایشگاه می باشد
IMPACT Type Cover
این نوع کاور از دولایه مجزا تشکیل شده که ما بین آنها یک لایه محافظتی به پهنای 2 سانتیمتر قرارداده شده است که علاوه بر جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به دستگاه از بروز آسیبهای ناشی از برخورد اجسام یا سقوط ابزار آلات و لوازم مختلف به آن جلوگیری می نماید . همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژِی اکثرتجهیزات از طریق صفحات لمسی ال سی دی اپراتوری می شوند که یکی از مزایای استفاده از این نوع کاور می تواند محافظت از آن و قطعات حساس خارجی تجهیزات باشد
DRAGON Type Cover
دراگون کاوری ویژه بوده که از پارچه ضد حریق تهیه شده که بافت آن توسط یکی از بزرگترین و معروفترین کمپانیهای جهان که در زمینه تولید پارچه های ضد حریق فعالیت می نماید به سفارش تجهیزکاورانحصارا انجام می گیرد
مورد استفاده این کاور عموما برای حفاظت دستگاههای آزمایشگاهی و پزشکی گران قیت در برابر حریق بوده بطوری که می تواند تا چند ساعت ( نسبت به درخواست و نوع پارچه استفاده شده) تجهیزات را از حرارت و شعله مستقیم ناشی از آتش سوزی محافظت نماید.
WATERPROOF Type Cover
کاور ضد آب از پارچه ویژه ای تهیه شده که با لایه ای از پی وی سی کوت شده و به همین دلیل دستگاه را در برابر نفوذ احتمالی آب و مخصوصا بخار حاصله از کار با محلولهای اسیدی که همواره در محیطهای آزمایشگاهی بصورت معلق بوده و برایتجهیزات حساس بسیار مضر است محافظت می نماید.
تجهیز کاور همچنین آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید دستگاه و تجهیز آزمایشگاه از کمپانی مطرح و رده اول دنیا می باشد.
خواهشمند است از سایت ما به آدرس www.tajhizcover.ir بازدید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش فروش و یا آدرس پست الکترونیک info@tajhizcover.ir تماس حاصل فرمائید.


کاور دستگاه آزمایشگاهی ، کاور دستگاه پزشکی ، کاور دستگاه بیمارستانی ، کاور تجهیزات آزمایشگاهی ، کاور تجهیزات پزشکی ، کاور تجهیزات بیمارستانی ، کاور تحقیقاتی ، کاور ضد ضربه ، کاور ضد حریق ، کاور ضد آب ، کاور محا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا