این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

1
کودریز باغی تماس بگیرید

کودریز باغی

%0
  • اصفهان
کودپاش دامی زراعی تماس بگیرید

کودپاش دامی زراعی

%0
  • کرج
کودپخش کن دامی تماس بگیرید

کودپخش کن دامی

%0
  • بندر عباس
جابجایی درخت در تهران تماس بگیرید

جابجایی درخت در تهران

%10
  • تهران شمال
فروش بیواسطه پیاز گل نرگس شهلا بسیار معطر (بهبهان) تماس بگیرید
اره زنجیری بنزینی ادون 0 تومان
فروش بذر یونجه به بهترین قیمت بازار تماس بگیرید
فروش بذر یونجه و بذر علوفه سورت شده تضمینی تماس بگیرید

دستگاه پاستوریزه آلپ

در استان تهران تهران مرکز, | کشاورزی

مشخصات دستگاه پاستوریزاتور آلپ:

دستگاههای پاستوریزاتور به صورت سه بلوکه تمام استیل مونتاژ می گردد که در صورت سفارش قابل ارئه به وزارت بهداشت جهت تاییده بهداست می باشد.

این دستگاه با صفحات M6 Alfalavat سوئدی(که یکی از مرغوبترین صفحات مبدل جهت آنتالبی حرارتی و برودتی می باشد) جهت عمل آوری شیر پاستوریزه با استاندارد کردن دمای شیر یا بستنی جهت همگن سازی هموژن و دستگاه و عملیت کامل پاستوریزاسیون با دمای 72 الی 90 درجه سانتی گراد و نهایتا با خروجی 4 درجه بالای صفر به شرط اینکه ورودی شی خام با دمای 4 درجه بالای صفر و قسمت آب یخ با دمای 2 درجه بالای صفر وارد دستگاه پاستوریزه شود.

تمامی مراحا مکمل همدیگر بوده و دماهای موجود در شرح محصول متغیر و بر اساس سفارش مشتری می باشد و بازدهی دستگاه بر اساس تنظیم دقیق دماهای در نظر گرفته شده می باشد.

دستگاههای تولیدی شرکت زرین صنعت آلپ به صورت دیجیتالی طراحی گردیده و با سیستم PLC و مانیتور قابل برنامه ریزی قسمت فرمان ماشین آلات عمل آوری که شامل ودگازور و هموژن را تحت کنترل خود START و STOP می کند و تمامی این مراحل توسط تابلو فرمان دیحیتالی دستگاه برنامه ریزی گردیده وتمامی عوامل انسانی را از مراحل پاستوریزه و عمل آوری حذف می نماید.و قابلیت خروج اطلاعات از طریق پرینتر و USB را دارد.

در صورت نیاز و سفارش امکان نمایش و کنترل ماشین آلات و موارد تاسیساتی از طریق تابلو PLC پاستوریزاتور امکان پذیر می باشد که در این صورت تمامی تجهیزات تاسیساتی سالن به صورت اتوماسیون عمل کرده و نیازی به کنترل ستی نمی باشد.
ترجیحا دماسنج خروجی شیر پاستوریزه و ورودی آب یخ جهت چک کردن دماها تعبیه می گردد- سیستم ثابت با امکان گراف به مارک HANYOUNG که یکی از بهترین برندهای بازار جهانی می باشد.
فروش انواع تولیدات گروه صنعتی آلپ :
گروه تولیدی ، صنعتی آلپ ؛ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید وخدمات پس از فروش محصولات خود ، دارای استاندارد بین المللی ایزو 9001 و 2008 اروپا و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی ، توانسته است با محصولات رقیب خارجی خود رقابت نموده و آنها را پشت سر گذاشته و اینک با بیش از 200 نمایندگی فعال درسطح کشور و کشور عراق ، تکنولوژی نوین ایرانی را با بهترین کیفیت و ضمانت وخدمات پس از فروش عرضه دارد .
دیگر محصولات شرکت:
محصولات صنعتی:چیلر،آیس بانک،شیرسردکن،پروسس تانک،هیتر و کوره هوای گرم،منبع هوایی،تانکر حمل شیر و مایعات،دستگاه کره گیر،دیگ شوفاژ،آب سردکن،یخساز قالبی،یخساز حبه ای،دستگاه یخ خردکن(آسیاب یخ)،سردخانه کانکسی،دستگاه پاستوریزه،مبدل حرارتی و برودتی،مه پاش و رطوبت ساز،انواع دستگاههای جوجه کشی،تانکر حمل شیر،سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک-دی اکسید کربن-رطوبت و دما.
محصولات خانگی:پکیج دیواری،پکیج برقی،پکیج زمینی،پکیج مرکزی،رادیاتور شوفاژ،کولر آبی،اسپلیت سردو گرم،سنسور نشتی گاز شهری،رسوب گیر،آبگرمکن خورشیدی،تصفیه آب
آدرس شرکت:
ارومیه-خیابان عطائی-خیابان صحیه-مجتمع دلگشا-طبقه دوم-واحد 14
آدرس کارخانه:ارومیه-شهرک صنعتی – فاز 2 توسعه-مجتمع تولیدی آلپ
شماره های تماس:
04412258167 – 04412258168 – 04412258169 – 04412257569 – 04412257568 – 04412249489
09141465303 – 09104415303 – 09104425303
آدرس سایت:
www.sanaatsara.com
www.alp.sanaatsara.com
ایمیل:sherkatealp@yahoo.com


دستگاه پاستوریزه آلپ ، دستگاه آلپ ، دستگاه پاستوریزه شیر ، پاستوریزه لبنیات ، پاستوریزه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا