این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فرمولاسیون ضد یخ گازوئیل/شیشه شوی/ضد یخ تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

ضد یخ و زودگیر بتن تماس بگیرید

ضد یخ و زودگیر بتن

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تشریفات رایان تماس بگیرید

تشریفات رایان

%40
  • تهران تهران شمال
1
فرمولاسیون ضد یخ گازوئیل/شیشه شوی/ضد یخ تماس بگیرید
سیستم ذوب برف-المنت هیتر آبرو 1,000,000 تومان

سیستم ذوب برف-المنت هیتر آبرو

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

فروش اینورتر تماس بگیرید

فروش اینورتر

%5
  • تهران مرکز
3
فوم پلیورتان پاششی تماس بگیرید

فوم پلیورتان پاششی

%0
  • تهران جنوب
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید

تولید کننده لوله های فولادی برق

%0
  • تهران مرکز
تولید کننده لوله های فولادی برق تماس بگیرید

تولید کننده لوله های فولادی برق

%0
  • تهران مرکز
خدمات پرینتر سه بعدی و طراحی سه بعدی 0 تومان

یخساز حبه ای آلپ

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات صنعتی

دستگاه تولید یخ حبه یا همان دستگاه یخساز رستورانی و یخساز حبه ای نوع دیگری از دستگاههای یخسازی تولید شرکت زرین صنعت آلپ می باشد . این نوع دستگاه وظیفه تولید یخ های حبه ای مستطیل شکل و یا لوله ای را بر عهده دارند .
این دستگاههابه گونه ای طراحی گردیده که در طی مدت 12 الی 20 دقیقه مقدار معینی از یخ حبه ای را در داخل باک خود خالی می کند. این دستگاهها بسیار شکیل بوده و جنس بدنه داخلی و بیرونی آن از استیل غیرمغناطیسی تولید می گردد تولید این دستگاهها از فلز استیل نگیر عمر دستگاه را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد زیرا دستگاهها بر اثر رطوبت فرسوده و یا زنگ نمی زنند.
این دستگاهها به گونه ای ساخته شده که در تمام نقاط ایران و یا خارج از ایران و در هر محیط جغرافیای با هر درجه دمایی قابل محصول دهی می باشد این نوع یخساز دارای موتورهای تک فاز بوده و مصرف برق آنان بسیار پایین می باشد.
حجم کوچک و شکیل بودن آن موجب گردیده هم در محیط های صنعتی و هم در سالن های پذیرایی قابل استفاده می باشد.
از این نوع یخ برای موارد خوراکی و به علت شکیل بودن محصول این یخساز برای استفاده فنجانی در رستورانها کاربرد دارد.
این نوع یخساز همانند دستگاههای یخساز قالبی دارای کمپرسور DWM و قطعات بروتی آلمانی می باشد.
نوع کاکرد دستگاه به گونه ای می باشد که آب بر روی قالب ها ی یخ جریان داشته و لایه لایه به نقطه انجماد می رسد بعد انجماد کامل یخ بر اساس اسمز معکوس از طرف کمپرسور دستگاه یخ های منجمد شده بر اساس گرمای ایجاد شده در کف قالب از کف قالب جدا شده و توسط گیربکس به صورت اتماتیک از قالب جدا گردیده و داخل باک دستگاه تخلیه می گردد.
مکانیزم این دستگاهها به گونه ای می باشد که بعد از انجماد یخ های حبه ای و پر شدن باک بر اثر کارکرد مداوم دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد تا اینکه بعد از تخلیه باک به صورت اتوماتیک روشن شده و شروع به کار می کند.
باک این دستگاهها دو جداره بوده و لایه وسطی آن از عایق پلی اورتان پر شده است که عایقی بسیار قوی در مقابل برودت می باشد راندمان بالای باک و خود دستگاه سبب می گردد که به مدت بسیار طولانی یخ بدون آب شدن در داخل باک ذخیره بماند .
تمامی یخسازهای حبه ای این شرکت دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد . واز ظرفیت 70 تا 300 کیلوگرم قابل تولید می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات فنی دستگاهها با کارشناسان فروش شرکت مشاوره نمایید.
فروش انواع تولیدات گروه صنعتی آلپ :
گروه تولیدی ، صنعتی آلپ ؛ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید وخدمات پس از فروش محصولات خود ، دارای استاندارد بین المللی ایزو 9001 و 2008 اروپا و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی ، توانسته است با محصولات رقیب خارجی خود رقابت نموده و آنها را پشت سر گذاشته و اینک با بیش از 200 نمایندگی فعال درسطح کشور و کشور عراق ، تکنولوژی نوین ایرانی را با بهترین کیفیت و ضمانت وخدمات پس از فروش عرضه دارد .
دیگر محصولات شرکت:
محصولات صنعتی:چیلر،آیس بانک،شیرسردکن،پروسس تانک،هیتر و کوره هوای گرم،منبع هوایی،تانکر حمل شیر و مایعات،دستگاه کره گیر،دیگ شوفاژ،آب سردکن،یخساز قالبی،یخساز حبه ای،دستگاه یخ خردکن(آسیاب یخ)،سردخانه کانکسی،دستگاه پاستوریزه،مبدل حرارتی و برودتی،مه پاش و رطوبت ساز،انواع دستگاههای جوجه کشی،تانکر حمل شیر،سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک-دی اکسید کربن-رطوبت و دما.
محصولات خانگی:پکیج دیواری،پکیج برقی،پکیج زمینی،پکیج مرکزی،رادیاتور شوفاژ،کولر آبی،اسپلیت سردو گرم،سنسور نشتی گاز شهری،رسوب گیر،آبگرمکن خورشیدی،تصفیه آب
آدرس شرکت:
ارومیه-خیابان عطائی-خیابان صحیه-مجتمع دلگشا-طبقه دوم-واحد 14
آدرس کارخانه:ارومیه-شهرک صنعتی – فاز 2 توسعه-مجتمع تولیدی آلپ
شماره های تماس:
04412258167 – 04412258168 – 04412258169 – 04412257569 – 04412257568 – 04412249489
09141465303 – 09104415303 – 09104425303
آدرس سایت:
www.sanaatsara.com
www.alp.sanaatsara.com
ایمیل:sherkatealp@yahoo.com


خساز ، دستگاه یخساز ، دستگاه تولید یخ ، یخساز خانگی ، دستگاه یخساز خانگی ، دستگاه تولید یخ حبه ای ، یخساز حبه ای ، یخساز رستورانی ، یخساز کارگری ، تولید یخ حبه ای ، یخساز کافی شاپ ، یخساز رستورانی ، یخ فنجانی ، یخ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا