این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
رپورتاژ آگهی تماس بگیرید

رپورتاژ آگهی

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

پایان نامه دانشجویان/آزاد/دولتی 0 تومان
1
رپورتاژ آگهی تماس بگیرید

رپورتاژ آگهی

%0
  • تهران تهران شرق

پروژه های دانشگاهی در همین محل

جدیدترین آگهی پروژه های دانشگاهی

مقاله ISI

در تهران مرکز, دکتر قریب | پروژه های دانشگاهی

چاپ مقاله به خصوص مقاله ISI در مجلات معتبر بین المللی یکی از بخش های اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. دانشجویانی که دارای مقالات ISI مناسب می باشند شانس بالاتری برای قبولی در مصاحبه آزمون دکتری داخل یا گرفتن بورسیه برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور را دارند. متاسفانه وجود مشکلاتی مثل نگارش ناصحیح مقاله و ارسال به مجلات نامناسب موجب شده اکثر مقالات ارسالی با عدم پذیرش مواجه گردند. ما در موسسه مطالعاتی آرکا (شماره ثبت: 28244) با بهره مندی از کادری مجرب آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن حاصل سالها تجربیات موفق خود در نگارش و چاپ مقاله در مجلات معتبر به علاقمندان اعلام می کنیم. خدمات ما با توجه به مقاصد متقاضیان به اشکال ذیل قابل ارائه می باشد:

- نگارش و چاپ مقاله در مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتور بالای 1 ویژه متقاضیان دریافت بورسیه جهت تحصیل در دانشگاههای معتبر خارج از کشور به صورت کاملا تضمینی و هزینه چاپ رایگان (ویژه تمام گرایشهای مدیریت و مهندسی صنایع)

- اخذ اکسپت از مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتور بالا ویژه شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و دولتی در کمتر از 2 ماه به صورت کاملا تضمینی

- چاپ مقاله در پایگاه های معتبر علمی دنیا(EMERALD, ELSEVIER, TAYLOR&FRANCIS, SPRINGER,...) با هزینه چاپ رایگان (ویژه تمام گرایشهای مدیریت و مهندسی صنایع)

- استخراج مقاله فارسی از پایان نامه ، ویرایش ، ترجمه تخصصی و اخذ اکسپت آن از مجلات نمایه شده در پایگاه های ISI و SCOPUS در سریع ترین زمان ممکن جهت اخذ نمره کامل دفاع پایان نامه ارشد و دکتری

- چاپ مقاله در مجلات ISI جهت استفاده از طرح خدمت سربازی بنیاد نخبگان

تذکر1: تمامی مجلات مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

تذکر2: از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پاسخگو شما عزیزان می باشیم.

*** جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انتخاب مجلات و بازدید از پروژه های انجام گرفته لطفا به وب سایت موسسه به نشانی www.Arkastudy.com مراجعه فرمائید.

تلفن : 02166568403 (از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر)
وب سایت: www.Arkastudy.com
ایمیل: Arkastudy@gmail.com


مقاله ، مقاله isi ، مقالات ، مقالات isi ، isi list ، isi web ، impact factor isi ، impact factor ، ایمپکت فاکتور ، آی اس آی ، ،

تهران / تهران مرکز / دکتر قریب     پروژه های دانشگاهی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا