این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

موکن تویزی اورجینال

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

برداشتن موهای زائد بدن یکی از دغدغه های همیشگی ماست. وسیله های زیادی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد اما هر کدام دارای معایبی می باشد. یکی از وسیله هایی که برای از بین بردن موهای زاید استفاده می شود و بسیار محبوب است موکن تویزی است. موکن tweeze اورجینال یک وسیله مفید و کاربردی جهت از بین بردن موهای صورت، پشت لب، چانه، موهای انگشتان دست و پا و زیر و میان ابرو است. موکن تویزی با دو عدد باتری قلمی کار کرده و می توان به راحتی در مسافرت و مکانهایی که برق در دسترس نیست استفاده می شود. از این موکن می توان برای برداشتن مو به صورت خطی استفاده کرد که این خاصیت یک رتری نسبت به استفاده از اپی لیدی می باشد. شما با یک بار استفاده از موکن tweeze اورجینال چند هفته از اصلاح موها راحت هستید.
.
.جهت خرید موکن تویزی اصل به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.

در قسمت جستجو موکن تویزی اصل را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.

شما می توانید ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید.

قیمت محصول: 19000 تومان

تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی موکن تویزی اصل ، خرید اینترنتی موکن تویزی ، خرید اینترنتی موکن tweeze ، خرید موکن تویزی اصل ، خرید موکن tweeze اصل ، خرید موکن tweeze ، موکن تویزی اصل ، موکن tweeze اصل ، موکن تویزی ، موکن twee


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا