این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

بخاری گازی ذغالی و هیزمی چدن 10,500,000 تومان

بخاری گازی ذغالی و هیزمی چدن

%10
  • تهران تهران شمال
لوله بخاری تماس بگیرید

لوله بخاری

%0
  • تهران تهران شرق
خرید ضایعات آهن آلات آلومینیوم مس خریدار ضایعاتی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی کشاورزی

کود سولفات آهن 0 تومان

کود سولفات آهن

%0
  • تهران شمال
پایه تمام الومینیوم بستر کشت 0 تومان

پایه تمام الومینیوم بستر کشت

%0
  • تهران مرکز
کود کلات آهن تماس بگیرید

کود کلات آهن

%0
  • تهران شمال
موز کاوندیش تماس بگیرید

موز کاوندیش

%0
  • تهران شمال
فروش ویژه انواع نشا صیفی جات تماس بگیرید

فروش ویژه انواع نشا صیفی جات

%0
  • تهران غرب
فروش ویژه کود ارگانیک ورمی کمپوست و کرم خاکی تماس بگیرید
خاک آماده گلدان و کاکتوس ( بستر آماده کشت ) تماس بگیرید
فروش پلیت مرغی ( کود مرغی غنی شده ) تماس بگیرید
کودپاش دامی تماس بگیرید

کودپاش دامی

%0
  • اهواز

تجهیزات گلخانه و مرغداری آلپ

در استان تهران تهران مرکز, | کشاورزی

قابل توجه :مرغداری ها – گلخانه ها– سالن های کشت و پرورش قارچ وسالن های پرورش طیور و...

هیتـر و کوره هـوای گـــرم new HT 250000 آلپ:
امروزه بدلیل نوسانات بازار و مشکلات عدیده ای که در سر راه تولید کنندگان قرار دارد یکی از مهمترین ضروریات کاری جهت جلوگیری از هزینه های سرسام آور مواد مصرفی مدیریت هزینه میباشد . لازمه اجرای دقیق چنین مدیریتی وجود مدیری با تجربه و لایق میباشد که بتواند با انجام برنامه ریزی دقیق جهت خرید انواع محصولات مصرفی از بروز هزینه های گزاف انرژی مصرفی جلوگیری نموده و آنرا به حداقل ممکن برساند .
شرکت زرین صنعت آلپ بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات گرمایشی و سرمایشی توانسته است پس از چندین سال تحقیق و مطالعه در خصوص مصرف سوخت انواع هیتر های صنعتی ، هیتر new ht 250000 را پس از انجام آزمایشهای گوناگون کنترل کیفیت ، با افتخار بحضورتان معرفی و عرضه نماید .
هیتر 250000 new ht برای تامین گرمایش مورد نیاز مرغداری ها – گلخانه ها – کارخانجات – سالن های پرورش قارچ – سالن های پرورش طیور– کارگاهها و... طراحی گردیده است .
این محصول با فناوری نوین و بروز ، طراحی و بصورت مشعل سر خود وارد بازار گردیده است . دستگاههای تولید این شرکت دارای استاندارد ISO9001 و استاندارد ISO2008 اتحادیه اروپا می باشد.
در این سیستم منبع تغذیه هیترها برنرهای 24 پره می باشد این برنرها نیز از محصولات تولیدی شرکت زرین صنعت آلپ می باشد.
این نوع برنرهای با گاز شهری و گاز LPG قابل استفاده می باشد این نوع دستگاه فقط برای استفاده با گاز طراحی گردیده و مصرف سوخت آن در حد یک بخاری گازسوز می باشد. در این دستگاه دیگر صدای زیاد مشعل و محفظه احتراق دستگاه وجود ندارد.
و میزان مصرف سوخت آن نسبت به نوع مشابه مشعل خور ، خیلی ناچیز است.
جنس دیگ و کوره تمامی هیترهای تولیدی شرکت از جنس استیل نگیر می باشد زیرا استیل مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن دارد در هنگام استفاده از کوره های فولادی و چدنی ملاحظه می شد که در هنگام استارت خوردن مشعل دستگاه بر اثر شوک حرارتی یک لایه از روی فولاد اکسید می شد و این عمل موجب نازک شدن جداره کوره بر اثر مرور زمان می گردید و در اکثر هیترهایی با کوره فولادی مشاهده می شد که بعد گذشت 5 الی 6 سال از عمر دستگاه ، کوره دستگاه سوراخ می شد و نیاز به تعویض داشت.
البته هماکنون در صورت سفارش ،هیتر با دیگ فولادی 4 میل هم در این شرکت تولید می گردد ولی دیگ دستگاه دارای گارانتی تعویض 5 ساله می باشد و بعد گذشت 5 سال اگر باز هم موردی برای دیگ و کوره دستگاه به وجود آمد با هزینه ای بسیار کم کوره دستگاه قابل تعوض می باشد.
تمامی هیترهای تولیدی در صورت سفارش قابل تولید به صورت دیجیتالی و آنالوگ نیز می باشد در سیستم دیجیتالی عواملی مانند تنظیم دما ، CO2 ، و امونیاک توسط دستگاه قابل کنترل می باشد و دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل می کند و افزایش گازهای سمی را توسط حس گرهای مخصوص تشخیص داده و با اتصال به سیستم تهویه و یا ایرواشر غلظت گازهای سمی را در سالن پایین می آورد .
برای کاهش مصرف سوخت و تامین گرمایش بهینه با ما مشاوره کنید . شرکت زرین صنعت آلپ آماده طراحی و تولید تمامی پروژه های گرمایش با دستگاههای سفارشی می باشد.

شرح مختصری از مزایای هیتر new ht 250000 :
1- کاهش مصرف سوخت به علت طراحی بی نظیرش
2- دارای راندمان 90%
3- قابل استفاده با سوخت گاز و گازوئیل و حتی دوگانه سوز
4- تولید گرمایشی مطلوب بدون ایجاد آلودگی در محیط
5- تولید شده با دیگی از 8 تا 12 پاس حرارتی
6- دارای کوره ای از جنس استیل نگیر
7- دارای استاندارد ایزو 9001 و 2008
8- تولید شده با دستگاههای جوش CO2 و آرگون و دستگاه جوش زیر پودری
9- دارای قطعاتی استاندارد
10- حمل و ارسال به صورت رایگان به تمام نقاط کشور
11- برگرفته از تکنولوژی برتر اروپا
12- بدون ایجاد لرزش
13- طراحی شده در مدل های دیجیتالی و آنالوگ
14- قابل اتصال به سنسورهای آمونیاک ،CO2،رطوبت و دما و تایمر
15- در صورت سفارش طراح شده به صورت سیار و ثابت
16- در مدل های مرکزی ، سقفی ، پشت بامی ، ایستاده و افقی
17- در رده انرژی b
18- دارای قدرت پرتاب 35 متر تا 60 متر
کیفیت +قیمت مناسب +2سال گارانتی = تولیدات زرین صنعت آلپ
فروش انواع محصولات گروه صنعتی آلپ :
گروه تولیدی ، صنعتی آلپ ؛ با چندین سال تجربه در زمینه تولید وخدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و سرمایشی، دارای استاندارد بین المللی ایزو 9001 و 2008 اروپا و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی ، اینک با کار و تلاش شبانه روزی همکاران خود در زمینه های نوآوریهای مدرن و نوین محصولات و عرضه آنها با قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت بالا، توانسته با محصولات رقیب خارجی خود رقابت نموده و آنها را پشت سر بگذارد . اینک با با یاری خداوند متعال و حمایت مصرف کنندگان محترم و صادرات محصولات خودبه کشورهای همجوار مانند: عراق و جمهوری آذربایجان ، تکنولوژی نوین ایرانی را با بهترین کیفیت و ضمانت وخدمات پس از فروش عرضه دارد. لازم بذکر است همکارن ما در واحد مدیریت فروش در آستانه تنظیم تفاهم نامه ای با جمهوریهای ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات آلپ تلاش می نمایند و در آینده ای نه چندان دور این خبر مسرت بخش نیز به اطلاع خواهد رسید .
دیگر محصولات شرکت:
محصولات صنعتی: چیلر،آیس بانک،شیرسردکن،پروسس تانک،هیتر و کوره هوای گرم، منبع هوایی،تانکر حمل شیر و مایعات،دستگاه کره گیر،دیگ شوفاژ،آب سردکن،یخساز قالبی،یخساز حبه ای ، دستگاه یخ خردکن(آسیاب یخ)،سردخانه کانکسی،دستگاه پاستوریزه،مبدل حرارتی و برودتی،مه پاش و رطوبت ساز،انواع دستگاههای جوجه کشی، تانکر حمل شیر،سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک-دی اکسید کربن-رطوبت و دما.
محصولات خانگی:پکیج دیواری،پکیج برقی،پکیج زمینی،پکیج مرکزی،رادیاتور شوفاژ، کولر آبی ،اسپلیت سردو گرم،سنسور نشتی گاز شهری،رسوب گیر،آبگرمکن خورشیدی،تصفیه آب
شماره های تماس:
04412257569 – 04412257568 – 09142057026- 09141465303
04412258167 – 04412258168 – 04412258169 – 04412257569- 04412257568 – 04412249489- – 09104415303
آدرس شرکت:ارومیه-خیابان عطائی-خیابان صحیه-مجتمع دلگشا-طبقه دوم-واحد 14
آدرس کارخانه : ارومیه-شهرک صنعتی – فاز 2 توسعه-مجتمع تولیدی آلپ
آدرس سایت:
www.hiter.alpsanaat.com
www.sanaatsara.com
ایمیل:alpsherkate@yahoo.com


بخاری ، بخاری مرغداری ، بخاری گلخانه ، بخاری صنعتی ، بخاری کارخانه ، بخاری گرمایشی ، بخاری حرارتی ، بخاری صنعتی ، بخاری کارگاهی ، بخاری بیمارستانی ، بخاری پرورش قارچ ، بخاری فن دار ، بخاری گازی ، بخاری گازوئیلی ، ب


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا