این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ظروف در همین محل

جدیدترین آگهی ظروف

عمده فروشی ظروف هتلی 0 تومان

عمده فروشی ظروف هتلی

%0
  • تهران جنوب
پخش عمده لوازم آشپزخانه 0 تومان

پخش عمده لوازم آشپزخانه

%0
  • شهرری
لیوان قهوه بیرون بر اروند کاپ تماس بگیرید

لیوان قهوه بیرون بر اروند کاپ

%0
  • تهران غرب
1
خریدار ظروف ( نقره) و ظروف قدیمی (آنتیک) تماس بگیرید

جهیزیه ی شما چه چیزی کم دارد؟

در تبریز, اهراب | خرید و فروش ظروف

آیا جهیزیه ای که برای خود تدارک دیده اید کامل است؟ آیا از لوازم آشپزخانه ی جهیزیه، وسیله ای وجود دارد که ممکن است آن را نخریده باشید؟ حتما به دنبال خرید چیزی خاص هستید، چیزی که هم مقرون به صرفه باشد و هم منحصر به فرد.
در این صورت، ما به شما وسیله ای پیشنهاد می کنیم که با خرید آن، دیگر نیازی به خرید پلوپز، آرام پز و بخارپز نخواهید داشت، دستگاهی که بدون نیاز به برق و باطری کار می کند. «آشپز هوشمند پاتیلان» دستگاهی منحصر به فرد است که در عمل، کار هر سه دستگاه را به سادگی انجام می دهد و با آن می توان همه ی انواع غذاها را پخت. آشپز هوشمند پاتیلان دستگاهی است تمام مکانیکی که شگفتی و تحسین تمام کاربران خود را برانگیخته و وسیله ایست دوست داشتنی که سلامت غذایی اعضای خانواده را تضمین می کند.
اگر به دنبال خرید لوازم آشپزی برای جهیزیه خود هستید، یا مردی هستید که می خواهد همسر خود را خوشحال کند، یا می خواهید جهیزیه دختر خود را کامل کنید، دستگاه آشپز هوشمند پاتیلان بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از این دستگاه، کدبانوهای ایرانی و مادران مهربان خانواده ها، فارغ از دغدغه ی سرزدن های مکرر به غذا، هنگام طبخ غذا هم می توانند وقت بیشتری را با خانواده و فرزندانشان سپری کنند، چون مطمئن هستند که غذا هر وقت آماده شد، دستگاه با عملکرد اتوماتیک خود، پخت کامل آن را تشخیص داده و با قطع جریان حرارتی به داخل قابلمه از ته گرفتن و سوختن غذا جلوگیری می کند.
آشپز هوشمند پاتیلان دستگاهی است که قابلیت طبخ با هر نوع منبع حرارتی را دارد و با جذب حداکثر حرارت و توزیع یکنواخت آن در تمام اطراف دستگاه، باعث کاهش مصرف انرژی می شود.
برخی ویژگی های آشپز هوشمند پاتیلان؛
جلوگیری ازسوختن وته گرفتن غذا در هر شرایطی
پخت طبیعی و بدون تغییردرماهیت غذا بر خلاف زودپز
گرم کردن غذا بدون نیاز به آب و ...
کاربرد آسان و راحت
36 ماه گارانتی
پاتیلان؛ تجربه ای تازه از طعم واقعی غذا

آدرس کارخانه: تبریز – اتوبان تبریز – آذرشهر – شهرک صنعتی رجایی جنوبی – خیابان 30 متری دوم – نبش 20 متری دوم شرقی – پلاک 1
تلفن: 2 – 4211031 – 0411
فکس: 4212435 – 0411
ایمیل: sales@patilanco.com
آدرس سایت: www.patilanco.com


قابلمه ، آشپزی ، سوختن غذا ، جلوگیری از سوختن غذا ، آشپز هوشمند ، قابلمه تمام مکانیکی ، بخارپز ، زودپز ، پاتیلان صنعت ، ضد سوختن غذا ، پاتیلان ، دستگاه نسوز پز هوشمند ، پاتیلان همیشه برتر ، دستورپخت ، آشپز هوشمند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا