این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

انواع هیتر- مه پاش (رطوبت ساز ) - پکیج مرکزی - انواع فن و... گروه صنعتی آلپ

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات صنعتی

کیفیت +قیمت مناسب +2سال گارانتی = تولیدات زرین صنعت آلپ
فروش انواع محصولات گروه صنعتی آلپ :
گروه تولیدی ، صنعتی آلپ ؛ با چندین سال تجربه در زمینه تولید وخدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و سرمایشی، دارای استاندارد بین المللی ایزو 9001 و 2008 اروپا و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی ، اینک با کار و تلاش شبانه روزی همکاران خود در زمینه های نوآوریهای مدرن و نوین محصولات و عرضه آنها با قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت بالا، توانسته با محصولات رقیب خارجی خود رقابت نموده و آنها را پشت سر بگذارد . اینک با با یاری خداوند متعال و حمایت مصرف کنندگان محترم و صادرات محصولات خودبه کشورهای همجوار مانند: عراق و جمهوری آذربایجان ، تکنولوژی نوین ایرانی را با بهترین کیفیت و ضمانت وخدمات پس از فروش عرضه دارد. لازم بذکر است همکارن ما در واحد مدیریت فروش در آستانه تنظیم تفاهم نامه ای با جمهوریهای ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات آلپ تلاش می نمایند و در آینده ای نه چندان دور این خبر مسرت بخش نیز به اطلاع خواهد رسید .
دیگر محصولات شرکت:
محصولات صنعتی: چیلر،آیس بانک،شیرسردکن،پروسس تانک،هیتر و کوره هوای گرم،منبع هوایی،تانکر حمل شیر و مایعات،دستگاه کره گیر،دیگ شوفاژ،آب سردکن،یخساز قالبی،یخساز حبه ای ، دستگاه یخ خردکن(آسیاب یخ)،سردخانه کانکسی،دستگاه پاستوریزه،مبدل حرارتی و برودتی،مه پاش و رطوبت ساز،انواع دستگاههای جوجه کشی، تانکر حمل شیر،سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک-دی اکسید کربن-رطوبت و دما.
محصولات خانگی:پکیج دیواری،پکیج برقی،پکیج زمینی،پکیج مرکزی،رادیاتور شوفاژ، کولر آبی،اسپلیت سردو گرم،سنسور نشتی گاز شهری،رسوب گیر،آبگرمکن خورشیدی،تصفیه آب
شماره های تماس:
04412257569 – 04412257568 – 09142057026- 09141465303
04412258167 – 04412258168 – 04412258169 – 04412257569- 04412257568 – 04412249489- – 09104415303
آدرس شرکت:ارومیه-خیابان عطائی-خیابان صحیه-مجتمع دلگشا-طبقه دوم-واحد 14
آدرس کارخانه : ارومیه-شهرک صنعتی – فاز 2 توسعه-مجتمع تولیدی آلپ
آدرس سایت:
www.hiter.alpsanaat.com
www.sanaatsara.com
ایمیل:alpsherkate@yahoo.com

کیفیت برتر+خدمات پس ازفروش+قیمت مناسب=محصولات زرین صنعت آلپ

تولیدو فروش انواع هیترهای صنعتی با استاندارد های 9001 و 2008 اتحادیه اروپا مخصوص گلخانه،مرغداری،سالن پرورش قارچ و ... هر مکانی که نیاز به سیستم گرمایشی بهینه دارد .
پکیج های مرکزی آلپ :
موار استفاده : مرغداری ها – گلخانه ها –سالن های پرورش قارچ - محیط های اداری – محیط های صنعتی- آپارتمانها-پاساژها و مراکز تجاری ...
محصولات آلپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، سرمایه گذاری مطمئن برای آسایش و آرامش مصرف کنندگان محترم می باشند.
آلپ به عنوان پیشتاز سازنده دیگهای گرمایش خانگی در ایران لقب معروف بانک حرارتی ایران را به خود اختصاص داده.

فواید استفاده از سیستم گرمایش کف

● انواع منبع تامین کننده حرارتی ممکن جهت سیستم گرمایشی از کف:
سیستمهای گرمایش از کف همانند سیستم رادیاتور قابلیت اتصال به انواع منابع تامین کننده حرارتی را دارا میباشند. ولی با توجه به راندمان بالای گرمایش کفی دمای مورد نیاز به بیشتر از ۵۰ درجه نمیرسد. از طرف دیگر دمای مورد نیاز سیستم آبرسانی حد اقل ۶۰ درجه می باشد. در نتیجه در ساختمانی که از گرمایش کفی استفاده می کند نیاز به دو مدار با درجه حرارت متفاوت ضروری است که به روشهای ذیل ممکن می باشد:
ـ استفاده از پکیج
ـ استفاده از موتورخانه با ۲ دیگ کوچک
ـ استفاده از موتورخانه با یک دیگ و مبدل حرارتی
ـ استفاده از موتورخانه با یک دیگ و الکترو والو با مدار بای پاس
سیستمهای حرارتی : یکی از فاکتورهای بسیار مهم پرورش و نگهداری انبوه پرندگان تأمین احتیاجات حرارتی محیط پرورش و نگهداری آنها در شرایط سنی مختلف است. 2- شرایط کلی مولدهای حرارتی در سالنهای مرغداری و اماکن مرتبط با صنعت مرغداری:
1:یک منبع حرارتی مناسب و مطمئن باید قادر به تولید گرمای یکنواخت باشد و نیاز به مراقبت زیاد و همچنین سرویسهای روزانه – هفتگی – ماهانه و سالانه نداشته باشد و به سادگی قابل راه اندازی باشد، تکنسین های خاص ملزم به تعمیرات اساسی و جزئی آن را نداشته باشند و از تکنسین های معمولی بتوان جهت سرویس و نگهداری آنها استفاده نمود.
2: قیمت آنها با توجه به هزینه استهلاک ، هزینه تعمیرات و هزینه های اولیه و ثابت و ثانویه مناسب باشد و سالیان متمادی بتوان از این تجهیزات استفاده نمود.

3: باید قابل انطباق با شرایط سالن بوده و فضای زیادی را اشغال نکند. کارگران به راحتی در سالن کار نمایند و سیستم تهویه سالن مرغداری را دچار مخاطره نکند، حرارت تولید شده را به راحتی از طریق سیستم تهویه سالن هدر ندهد. حرارت تولید شده در پرندگان اغلب از روی میزان اکسیژن مصرفی آنها محاسبه می گردد، اگر پرنده در حال استراحت بوده رشد نکرده و یا اینکه چربی در بدن خود ذخیره ننمایند، درنتیجه یک ارتباط مستقیم بین اکسیژنی که توسط پرنده مصرف شده با مقدار حرارتی که تولید شده وجود دارد.
احتیاجات طیور و متابولیزم پرنده ها بسیار بالا است و مقدار هوای مورد نیاز آنها در واحد وزن نسبت به سایر دامها زیادتر است، بطور مثال طیور پنج برابر انسان در وزن مساوی احتیاج به اکسیژن دارند، میزان هوای مورد نیاز برای جوجه ها به ازای هر کیلوگرم وزن زنده بدن حدود 2 فوت مکعب در دقیقه می باشد، با رشد جوجه ها میزان نیاز آنها به اکسیژن بیشتر است و تهویه اهمیت بیشتری می یابد که مقدار قابل ملاحظه ای از هوای گرم شده در سالن مرغداری توسط هواکشها از سالن خارج می شود.
امروزه آلپ به عنوان مطرح ترین تولید کننده ایران در زمینه وسایل گرمایش خانگی و صنعتی (انواع دیگهای شوفاژ-پکیج های زمینی و دیواری به صورت کویل دارو تک مبدل و 2 مبدل-هیترهای صنعتی و کارگاهی –فن کویل-کارخانه یخ و یخساز قالبی و حبه ای- کولرهای آبی و گازی-دستگاههای جوجه کشی-شیردوش-شیر سرد کن-آب سرد کن-مه پاش و رطوبت ساز صنعتی والتراسونیک و نازلی-رادیات های پنلی و اولین وارد کننده رادیات های قرنیزی از کشور انگلستان)شناخته شده می باشد.
فواید استفاده از سیستم گرمایش کف گلخانه ها

از آنجا که درسیستم گرمایش از کف جریان هوا به آرامی از پایین به بالا می باشد بنابراین دیوار ها پاکیزه می مانند. همین امر در مورد افرادی که دارای آلرژی (حساسیت) هستند بسیار مورد اهمیت است زیرا که محیط زندگی عاری ازهرگونه محرک خواهد شد.
مسئله مهم دیگر اینکه در این روش رطوبت زمین که دربعضی ازمنازل منجر به بروز بیماریهای مفصلی می شود از بین رفته و باعث کاهش درد بیماران مبتلا به ناراحتی هایی از قبیل رماتیسم خواهد شد. همچنین از رطوبت دیوارها و کپک زدن آن که شکل خوشایندی ندارد جلوگیری می شود و دیگر اینکه در این سیستم جایی برای رشد و تکثیر حشرات موزی وجود ندارد.
یکی دیگر از فواید سیستم گرمایش از کف این است که دیگر فضای گلخانه ،مرغداری و یا محل کار توسط دستگاههای رادیاتور و بخاری اشغال نمی شود و به همین منظور آزادی بیشتری در تغییر محل مورد نظرخواهید داشت. شاید به نظر آید که به هنگام نصب سیستم کف خواب دیگر نمی توانید پوشش مورد علاقه تان را برای کف انتخاب کنید! ولی این طور نیست.
مزایای گرمایش از کف در سالنهای مرغداری :
افزایش رطوبت نسبی محیط و نرمال بودن بستر
آسایش و آرامش یکنواختی در پراکندگی جوجه ها بسیار محسوس می باشد .
مصرف سوخت بیش از ۶۰ درصد کاهش می یابد .
مصرف برق در سیستم گرمایشی تا ۸۰ درصد کاهش می یابد .
توزیع یکنواخت گرما در تمامی سطح بستر .
کاهش گازهای آلاینده (آمونیاک – منو اکسید کربن )
کاهش بیماریهای تنفسی (کوکسید یوز – CRD)
عملکرد پرورش و تهویه در سالنها بهتر انجام می گیرد .
دسترسی بهتر گله به دانخوری و آبخوری .
یکی از فاکتورهای بسیار مهم پرورش و نگهداری انبوه پرندگان، تأمین احتیاجات حرارتی محیط پرورش و نگهداری آنها در شرایط سنی مختلف است.
مزایای استفاده از پکیج های مرکزی آلپ:
1) تولید در ظرفیت های 160000 ، 200000 و 300000 کیلوکالری در ساعت
2)جایگزین کامل موتورخانه های مرکزی برای استفاده در آپارتمان ها و ویلاها
3) تامین آب گرم مصرفی همراه با گرمایش شوفاژ بدون افت دما
4)قابلیت کارکرد با مشعل گازی و گازوئیلی و حتی دوگانه سوز
5)بدون نیاز به لوازم جانبی (دیگ ، منبع انبساط ، منبع دوجداره ، پمپ و…)
6) تنظیم دمای شوفاژ و آب گرم مصرفی توسط تابلوی فرمان دستگاه.
7)تولید شده به صورت شاسی دار برای بالا بردن طول عمر و سهولت در جابجایی و حمل و نقل دستگاه.
8)سهولت در نصب و خدمات پس از فروش به علت دارا بودن بدنه کشویی.
9)دارای بدنه دو جداره با عایق صدا برای به حداقل رساندن صدای دستگاه.
10)دارای رسوب گیر مرکزی برای جلوگیری از ورود رسوب به مدار گرمایشی.
11)نوع جوشکاری سیستم داخلی دستگاه با دستگاه جوش آرگون و CO2
12)دارای مدار باز و بسته گرمایشی.
13)سفارش و تولید بر اساس موقعیت آب و هوایی محل نصب و بر اساس استانداردهای اروپا.
14)قابل استفاده در محیط هایی با املاح زیاد آب.
15)بدون افزایش دما در محیط نصب و اجرا به علت راندامان بالای دستگاه.
16)قابل اتصال به ترموستات مرکزی.
17)دارای یک سوم قیمت تمام شده موتورخانه های مرکزی.
18)دارای بهترین قطعات پمپ ، شیرهواگیر،آگوستات ، ترمومتر و مانومتر همه از بهترین مارک های بازار مصرف می باشد
19)دارای عایق از جنس EPDM کره و بدون نیاز به عایق کاری سیستم.
20)دارای مخزن نگهداری آب گرم مدار بسته گرمایشی برای تامین آب گرم مصرفی هنگام قطعی برق.
21)بدون نیاز سیستم لوله کشی پیچیده به علت مستقل بودن دستگاه از لحاظ لوازم جانبی.
22)بدون نیاز به کارکرد پمپ در تابستان.
23)دارای حالیت تابستانه و زمستانه.
24)تامین آب گرم فوری حتی با کمترین فشار آب.
25)پکیج های مرکزی به گونه ای طراحی شده اند که نصاب و خدمات پس از فروش به راحتی به تمامی قطعات داخلی آن دسترسی داشته باشند.
26)راندمان بسیار بالا به علت بکارگیری محفظه احتراق و مبدل تمام مسی در سیستم داخلی دستگاه.
27)سهولت در کاربری و با کمترین هزینه سرویس و نگهداری.
28)قیمت مناسب/عدم اشغال فضای مفید/بدون نیاز به منبع انبساط – دیگ و منبع دوجداره و...
29)دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.


پکیج مرکزی ، پکیج شوفاژ مرکزی ، موتورخانه مرکزی ، جایگزین موتورخانه شوفاژ ، دیگ شوفاژ ، دیگ موتورخانه شوفاژ ، دیگ فو ، لادی ، منبع دوجداره ، منبع انبساط پشت بامی ، منبع انبساط حمامی ، منبع انبساط آلپ ، منبع انبس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا