این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اسخدام فوری 0 تومان

اسخدام فوری

%0
  • تهران تهران شمال
کار در منزل هشت شغل تماس بگیرید

کار در منزل هشت شغل

%51
  • تهران تهران شمال
استخدام آنلاین 500,000 تومان

استخدام آنلاین

%0
  • گیلان لاهیجان
101ایده نو تولیدی و صنعتی و خدماتی علی سلیمانپور09124895786 249 تومان

کاریابی در همین محل

جدیدترین آگهی کاریابی

فرصت شغلی در کشور آلمان 0 تومان

فرصت شغلی در کشور آلمان

%0
  • مشهد
نقشه برداری تماس بگیرید

نقشه برداری

%0
  • تهران حومه

دستگاه تولید اسکاچ آپارتمانی

در مشهد, جلالیه | کاریابی

نسل جدیدی از دستگاههای تولید اسکاچ بیصدای آپارتمانی که میتوان علاوه بر اسکاچ های خورشیدی و بالشتی محصولاتی همچون دستمال سفره - دستمال آبگیری - لیف - تخته پاک کن وایت برد - کش سر - مچ بند - هد بند و نمونه های مشابه را به آسانی تولید کرد . این دستگاه به خاطر داشتن اینورتور ، هم قابلیت تنظیم سرعت را دارا میباشد و از همه مهمتر مصرف برقه فوق العاده کمی دارد که حدودا در ماه 5000 تومان برق مصرف میکند ( با روزی تقریبا 8 ساعت کار ) . اگر فردی که از ما دستگاه را خریداری میکند در مشهد و یا شهرستانهای اطراف باشد ما تمام اجناس تولیدی ایشان را به صورت نامحدود خریداری میکنیم ، اما بهترین راه برای افزایش درآمد استخدام یک ویزیتور است که اجناس را بین پلاستیک فروشی ها ، خرازیها و یا سوپری ها پخش کند و چون محصولاتی همچون اسکاچ مصرف بالایی دارند و تقاضا همیشه برای آن ها می باشد و سود نسبتا قابل توجهی دارند ( هر اسکاچ تقریبا 200 تومان ) یکی از مشاغل خانگی با درآمد نسبتا بالا به حساب می رود . شما با این دستگاه در هر ساعت میتوانید حدود 200 اسکاچ با کیفیت عالی ببافید . ارسال دستگاه به تمام نقاط کشور رایگان میباشد . آموزش کار با دستگاه نیز رایگان میباشد . البته کار با این دستگاه بسیار راحت است و فقط شما باید هر موقع که نخ دستگاه تمام شد دوباره برای دستگاه نخ آماده کنید . البته نیازی هم ندارد که بالای سره دستگاه باشید چون دستگاه دارای سنسورهایی میباشد که هر موقع نخ تمام شد به صورت اتوماتیک دستگاه خودش خاموش میشود . قیمت دستگاه فقط 4 میلیون و 800 هزار تومان میباشد که حدودا سوده ماهیانه کار با دستگاه تقریبا بین 600 هزار تومان تا حتی 2 میلیون تومان میباشد که بستگی به خودتان دارد ولی میانگین 8 ساعت کار در روز و 5 روز در هفته سودش در یک ماه تقریبا یک میلیون تومان میشود . البته دستگاه و موتوری که روی این دستگاه قرار دارد توانایی کار در 24 ساعت را نیز دارا میباشد .
0915-1-205-205


دستگاه تولید اسکاچ ، دستگاه تولید اسکاج ، اسکاچ بافی ، اسکاج بافی ، کار در منزل ، کار در خانه ، دستگاه اسکاچ آپارتمانی ، دستگاه اسکاج آپارتمانی ، دستگاه اسکاچ خانگی ، دستگاه اسکاج خانگی ، اسکاچ کامپیوتری ، اسکاج


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا