این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

فروش ویژه خوراک ماهیان گرم آبی و سرد آبی (کپور ، قزل آلا)

در استان مازندران ساری, | کشاورزی

شرکت بهدانه شمال به عنوان یکی از تولید کنندگان غذای ماهیان سرد آبی و گرم آبی با تولید سالیانه بیش از سه هزار تن غذای ماهی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی شناخته شده است . کارخانه تولید خوراک این شرکت در استان مازندران ، بابلسر جهت تولید و ارسال غذا برای ماهیان از وزن میلی گرم تا بازاری مستعد بوده و اهداف خود را مبتنی بر غذای با کیفیت و قابل اطمینان و همچنین همگام با پیشرفت تکنولوژی در آینده قرار داده است .

این شرکت به عنوان پیشرو در عرصه غذای ماهی همواره توجه خاص به نیاز های مشتریان را داشته و به همین دلیل تحقیق ، مطالعه و بکار گیری کارشناسان خبره جهت بالا بردن کیفیت غذا اقدام نموده تا نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحو و بالاترین سطح رضایت تامین نماید .

هدف ما ارائه غذای مطلوب به پرورش دهندگان در ایران و خارج از کشور جهت تولید غذای سالم و مغزی میباشد ، ما خود را در داشتن نقش فعال در زنجیره تولیدات ماهیان متعهد دانسته و در این زمینه جهت تامین مواد اولیه مرغوب و قابل اطمینان اقدام به تاسیس کارخانه اتحاد خزر شمال که پودر و روغن ماهی کیلکا و شرکت های صیادی شیل باران مازند ، طلوع همت و سحر گل ترکمن که مواد اولیه شرکت اتحاد خزر شمال را تامین میکند نموده تا مواد اولیه ای با کیفیت بالا به خط تولید شرکت بهدانه شمال برسد .

به حول قوه الهی این شرکت توانسته با ارائه محصولات با کیفیت ، بکار گیری کارشناسان ، مهندسان و کارکنان خبره وکنترل کامل مواد اولیه از صید تا تولید خوراک و در نظر داشتن نیاز های مشتری جایگاه خوبی در بین تولید کنندگان ماهیان گرم آبی و سرد آبی پیدا کند. امید وار هستیم بتوانیم به عنوان یکی از زنجیره های تولید کشور نقش مطلوبی را در سال حماسه اقتصادی در کشور عزیزمان ایران ایفا نماییم .

مدیر عامل : جابر کریمیان 09111127704
info@behdaneshomal.ir
www.behdaneshomal.ir


خوراک ماهی سرد آبی ، حوراک قزل آلا ، غذای ماهی سرد آبی ، غذای قزل آلا ، خوراک ماهیان گرم آبی ، غذای ماهی گرم آبی ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا