این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای تماس بگیرید

جدیدترین آگهی کامپیوتر

آموزش طراحی وب با تضمین اشتغال

در استان البرز کرج, | آگهی های آموزش کامپیوتر

استودیو طراحی وب یوتاب در نظر دارد یک برنامه آموزشی با نام آموزش با رویکرد اشتغالزایی را برای علاقمندان به طراحی وب و کسب درآمد از این راه برگزار نماید.
این برنامه شامل سه دوره بوده که هریک بصورت مستقل و در زمینه متفاوت برنامه ریزی شده است.
پس از پایان هر دوره و کسب نمره حد نصاب، هنرجو امکان استخدام در استودیو یوتاب را خواهد داشت. همچنین نظر به رویکرد تجاری و برنامه ریزی های انجام شده در جهت آماده سازی هنرجو برای بازار کار واقعی، شخص پس از گذران هریک از سه دوره یادشده، توان یافتن شغل مرتبط با آن دوره را بصورت دائمی یا پروژه ای کسب نموده و می تواند از آموخته های خود در راه کسب درآمدی کاملاً راضی کننده بهره گیرد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاع از جزئیات دوره ها، سرفصل های آموزشی هر دوره و شهریه آنها به وبسایت شرکت برگزارکننده مراجعه فرمایند:

www.Yutab.net

در صورت نیاز به پاسخگویی موارد بیشتر می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ با شماره تلفن پشتیبانی تماس حاصل نموده یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.


آموزش با تضمین اشتغال ، آموزش طراحی وب ، آموزش طراحی وب در کرج ، آموزش جوملا در کرج ، آموزش جوملا ، آموزش تضمینی ، اشتغالزایی در کرج ، کسب درآمد از طراحی وب ، استخدام طراح وب ، استخدام جوملا کار ، استخدام جوملا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا