این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران تهران مرکز
. چسب کاشی . چسب صنعتی . چسب آکواریوم. چسب سیلیکون . 0 تومان

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

4
عایق تخته ای پلیورتان تماس بگیرید

عایق تخته ای پلیورتان

%0
  • تهران جنوب
3
انواع محصولات الیاف سرامیکی تماس بگیرید

انواع محصولات الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
1
فوم پشم سنگ تماس بگیرید

فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید
کف خواب های صنعتی سنگ توالت ایرانی 0 تومان
 فروش فایبر سمنتDP (سمنت بردDP) تماس بگیرید

فروش فایبر سمنتDP (سمنت بردDP)

%0
  • تهران شرق

مگاپوکسی ,ومولتی پوکسی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

-شرکت عمران برش کار دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی ایزو9001وایزو14001 درزمینه تولید انواع واکس ورزین براق کننده سنگ وانواع چسب سنگ و کاشی وچسب  MultiPOXY  : چسب مولتی پوکسی  دارای  فوائد زیادی میباشد که از جمله آن میتوان به صرفه اقتصادی_ استحکام فوق العاده وبسیار بالا_بالا بردن سرعت انجام کار _ ضریب امنیتی بالا میتوان نام برد
ماده خمیری با زمان کار4دقیقه. 20دقیقه و 45دقیقه بسته به نوع سفارش با قدرت بالا جهت نصب سنگ و اتصالات. چسب مولتی پوکسی دارای ساختاری دو جزئی و با پایه اپوکسی می باشد. زمانی که این ماده خمیری شکل به صورت صحیح، قوام یابد به ماده ای جامد تبدیل می شود که در برابر سایر مواد شیمیایی مقاوم بوده و به جهت سختی بسیار بالا، یک پیوند شیمیایی همیشگی بوجود می آورد.  
این چسب در عین انعطاف پذیری، از نظر شیمیایی خنثی می باشد که حتی با گذشت زمان دچار تغییر نمی شود. این فراورده فاقد هرگونه تنش بوده و در مقابل فشار، همچنان مستحکم می ماند.
 
نحوه اجرا:
برای نصب کافی است در چهار گوشه و مرکز سطح مورد نظر از این ماده استفاده شود که در حالت عمومی حدوداً 10% فضای سطح مورد نظر توسط این ماده پوشش داده می شود. جهت اجرا ابتدا دو جزء A و B  چسب مورد نظر را  به طور مساوی مخلوط کرده، بصورت لقمه ای و در پنج نقطه بر روی سنگ یا بتن و یا فرم فلزی به مقدار لازم قرار می دهیم. در صورت عدم اختلاط کامل و صحیح، کارایی لازم را نداشته و همواره به شکل خمیر باقی می ماند.


چسب مگاپوکسی ، مولتی پوکسی ، چسب اپوکسی ، چسب قوی ، چسب همه کاره ، واکس سنگ براق کننده سنگ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا