این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

سرویس و نگهداری آسانسور تماس بگیرید

سرویس و نگهداری آسانسور

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی نصب و تعمیر

خدمات تخصصی انواع آسانسور در محل 24 ساعته

در استان تهران تهران مرکز, | نصب و تعمیر

دفتر فنی فراز اندیش مفتخر است با بیش از یک دهه تجربه ارائه کننده خدمات تخصصی سرویس و نگهداری انواع سیستم بصورت شبانه روزی به همشهریان گرامی است.همچنین آمادگی دارد نسبت به ارتقا سیستمهای قدیمی و بروزرسانی آن مطابق با استانداردهای روز اقدام نماید.
بازدید از آسانسور های تحت سرویس شرکت براساس الگوهای پیشگیرانه خرابی صورت گرفته وتمامی سیستمهای الکتریکال ومکانیکال دستگاه تست میگردد همچنین نسبت به اخذ بیمه نامه سرنشین وحوادث نیز اقدام میگردد.
با گذشت چندین سال از زمان نصب آسانسور وبا نظر به فرسودگی کابین دستگاه باز سازی وتعویض دکوراسیون آن ضروری است دفتر فنی فراز اندیش مفتخر است با بیش از یک دهه تجربه ارائه کننده خدمات تزئینات و بازسازی کابین آسانسور در محل ساختمان به همشهریان گرامی است، در این راستا فضای داخل کابین آماده شده و پس از اندازه گیری و ارائه طرح در کمترین زمان نسبت به اجرای آن اقدام میگردد.
استیل کاری ونصب روکش استیل درب طبقات آسانسور از دیگر خدمات ارائه شده به مشتریان گرامی است که نمای زیباتری به مشاعات ساختمان میدهد.
09302251882


سرویس و نگهداری آسانسور ، رفع خرابی آسانسور ، تعمیرات کلی آسانسور ، بازسازی و ارتقاء سیستم آسانسور ، خدمات تخصصی آسانسور ، آسانسور های کششی وهیدرولیک ، بازدیدهای دوره ای آسانسور ، تعمیرات تخصصی انواع آسانسور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا