این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی انجام پیمانکاری

طراحی و ساخت مینی پالایشگاه (Mini Refinery )

در استان تهران تهران مرکز, | انجام پیمانکاری

پالایشگاه های کوچک واحدهای کوچک تولید فرآورده های نفتی با ظرفیت 200 تا 5000 بشکه در روز می باشد که توانایی تولید فرآورده های قابل استفاده توسط مصرف کنندگان (مطابق با استانداردهای مورد نیاز کشور) را دارا می باشند.
.در گذشته با توجه به تمرکز مصرف فرآورده ها درنقاط خاصی ازکشور وهمچنین پایین بودن راندمان تولید درفناوری های موجود ، بیشتر پالایشگاه ها ، با ظرفیت بالا توجیه داشته است حال با توجه به توقف روند احداث پالایشگاه های بزرگ در کشور و جلوگیری از صادرات مواد خام و بالا بردن ارزش افزوده نفت خام و مشاهده تغییراتی از قبیل رشد جمعیت شهرها و در نتیجه پراکندگی مراکز مصرف ، وجود خطوط لوله نفت خام در گستره بزرگتری از کشور ، امکان واردات نفت خام از مبادی خارج از کشور و همچنین دستیابی به فناوری های جدیدتر، توجیه مناسبی برای احداث پالایشگاه های کوچک و پراکنده در سطح کشور میباشد . با ذکر دلایل فوق می توان به برداشت مناسبی از تعریف واحدهای پالایشگاهی با ظرفیت پایین دست یافت.
شرکت پیشگام پالایش فرس با استفاده از نیروهای متخصص و نیز تجربیات چندین ساله در زمینه انجام پروژه های طراحی ، ساخت و تأمین خطوط تولید فرآورده های نفتی در داخل وخارج کشور و بهره گیری از دانش روز جهانی در زمینه پالایشگاه های کوچک و نیز ارتباط و همکاری با شرکتهای سازنده تجهیزات پالایشگاهی و همچنین مدیریت با بیش از پانزده سال سابقه در این زمینه آماده همکاری با سرمایه گذاران ارجمند می باشد . پروژه های انجام شده توسط این شرکت در کشورهای عراق ( اربیل ، سلیمانیه ، نجف ) ، آفریقا (کنگو برازاویل ) و شهرهای فم و یزد قایل بازدید می باشد .
• طراحی و ساخت پالایشگاه کوچک(مینی ریفاینری)به صورت EPC
• طراحی و ساخت واحدهای کراکینگ فرآورده های سنگین نفتی
• شیرین سازی و سولفورزدایی انواع فرآورده های سبک وسنگین نفتی
• ساخت واحد های تصفیه روغن سوخته به روش غیراسیدی و تقطیر کامل
• ساخت خط تولید انواع روغن های صنعتی و انواع گریس
• ساخت خط تولید انواع پارافین مایع و جامد
• طراحی و ساخت خط تولید انواع حلال های صنعتی(استر ، نفت بی بو ، ....)
جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .
شهروز جوادزاده 09122715877 Sh.javadzadeh@Gmail.com
علی ثانوی 44166227-021
شرکت پیشگام پالایش فرس www.Petroforceco.com


MINI REFINERY ، مینی ریفاینری ، نصب و راه اندازی ریفاینری ، طراحی و ساخت مینی ریفاینری ، مینی پالایشگاه ، پالایشگاه کوچک ، ساخت مینی پالایشگاه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا